,,Co je dnes v plánuuu?"zakřičela jsem přes celý dům.
,,Kiss spin wheel!"zakřičel Jake stejně jako já přes celý dům. Natěšeně jsem vběhla do garážo-pracovny.
,,Kdo všechno hraje?"zeptal se Jake. Samozřejmě Jake s Chancem a Anthonym. Ti hrají všechno. Nakonec se přidal i Ivan. Takže nás bylo jen pět. Celkem málo, ale to zvládneme.
Jake zatočil jen tak náhodně a padnul mu z toho Chance. Políbili se. Bylo celkem zábavné je sledovat.
Všichni si zatočili až byla řada na mně. Byla jsem z nich poslední. Zhluboka jsem se nadechla a zatočila. Neroztočila jsem to tak moc jako Anthony. Kolo se zastavilo na jednom určitém jméně. Zastavil se mi dech.
,,Ivan!"vykřikl Jake a kameru namířil prvně na mě a potom na Ivana. Ivan se usmíval. Nevypadal nervózně nebo nějak znechuceně. Já ovšem nervózní byla.
Stoupli jsme si naproti sobě a pomalu se k sobě přibližovali obličeji. Mé rty se dotkly těch jeho a přesně v ten moment jsem myslela, že mi vybouchnou všechny vnitřnosti v těle. V břichu mě divně šimralo. Trvalo to jen sekundu, ale i tak to bylo jako by jsme se líbali několik minut.
Když jsme se od sebe odtáhli, zamrkala jsem, abych se vzpamatovala. Byla jsem okouzlená. Ano byl to sice jen normální polibek, ale i tak.
Nervózně jsem se na Ivana usmála. Ten se usmíval od ucha k uchu. Možná jsem se i červenala. Určitě jsem se červenala. Jake se šel rychle balit, protože někam jede. Už ani nevím kam. A ostatní se zašili zase v garáži alá pracovně.
,,Queen? J-já jen..um..mohli by jsme jít na střechu? Protože...um..vlastně nemám žádný důvod. Jen si chci s tebou popovídat, o samotě,"řekl celý svůj monolog. Nervózně se houpal z nohy na nohu.
,,Jasně,"usmála jsem se na něj. Zvedl hlavu od země a doširoka se usmál. Vzal mě za zápěstí a táhl do schodů. Prošli jsme Jakeovým pokojem, který zrovna ukončoval video. Prošli jsme až na balkón, kde jsme po žebříku vylezli až na střechu.
Sedli jsme si na kraj střechy a pozorovali dění okolo. Několik minut jsme jen seděli a nic neříkali. Bylo ticho, jen ptáčci zpívali.
,,O čem jsi si chtěl povídat?"zeptala jsem se ho a otočila na něj hlavu.
,,Vlastně jsem se tě chtěl zeptat, jak se máš,"zazubil se na mě.
,,A kvůli tomu jsme lezli až sem na střechu?"zasmála jsem se, ,,Ale abych ti teda odpověděla, mám se dobře. Přímo úžasňácky úžasně,"znovu jsem se rozesmála. S otázkou v očích jsem se na něj podívala. Pochopil, že se ho ptám na to samé.
,,Úžasňácky nejúžasněji,"usmál se na mě. Byli jsme u sebe strašně blízko. Pohled jsem přesměrovala na jeho rty, které byli stále roztáhlé do úsměvu. Podívala jsem se zpět do jeho očí. Byli v nich jiskřičky. Ivan se nahl trochu blíže k mým rtům. Skoro se dotýkali. Zavřela jsem oči a čekala než spojí naše rty v jedny.
,,All my friends are coming over...,"začal mi vyzvánět mobil. Strašně jsem se lekla.
,,Promiň,"zašeptala jsem a zvedla to. Stoupla jsem si a odešla trochu dál od Ivana.
,,Ahoj Pucii,"zaslechla jsem mámu z mého mobilu.
,,Ahoj mami, potřebuješ něco?"zeptala jsem se mámi.
,,Nepotřebuji, jen se mi po tobě stýská. Chtěla jsem tě slyšet. Jak se máš?"zeptala se máma. Byla smutná. Asi se jí vážně stýská.
,,Mám se dobře, mami. Co ty? Viděla jsem pár videí od Lucase a Marcuse. Hezky vás prankují,"zasmála jsem se.
,,To ano. Ale nevadí mi to, protože si to potom musí uklidit. Je to takový trest, který si způsobý sami. Jinak se mám dobře. Kdy máš v plánu přijet?"
,,Přijeduuuu... Třeba zítra? Podívám se, jestli něco letí. Kdyby neletělo tak ti napíšu. Ale určitě jsem do týdne doma,"usmála jsem se. Taky se mi po všech stýská.
,,To je skvělé! Dobře. Tak se zatím měj. A nedělej žádné blbosti! Ahoj. Miluji tě,"byla mnohem šťastnější a taky energetičtější
,,Neboj. Taky tě miluju, ahoj,"zavěsila jsem a mobil si dala zpět do kapsy. Ještě než jsem ho tam dala, všimla jsem si, že Ivan něco tweetnul.
Ivan Martinez @imartinezp_
Roof time with you 😻Holaaa! ❤
Como estás?
Koho máte raději?
Ivana nebo Emilia?
Ja osobně asi Ivana ❤
Napište mi to do 💬 😊Děkuju za všechny votes a comments 💙
Te amo 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
FanfictionQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...