JAKE'S POV
Konečně doma z Indie. Hned u dveří na mě čeká můj skvělý pes Thor. Trochu jsem se s ním přivítal a potom vyrazil rovnou do svého pokoje do koupelny, kde jsem vyházel všechno špinavé oblečení. S Airpodama vejdu zpět do pokoje a usměju se na své rybky v akváriu. Světlo z venku jej nádherně ozařuje. Pozoruju zrovna jednu rybku, která peláší jako o závod, když přes vodu v akváriu zaostřím na svou postel, ve které někdo leží. Nakrčím obočí a usměju se. Doufám, že má na sobě něco sexy, když na mě tak čeká. Obejdu akvárko a teď ji vidím zřetelně. Jenže na sobě nemá nic sexy. Vlastně má rozcuchaný drdol a mou mikinu s plandajícíma teplákama a jen tak si tam leží s mobilem na hrudi, která se jí nezvedá.
Hned jak si to uvědomím, vyběhnu těch směšných pár schodů a padnu k ní. Nevím, jak dlouho takhle leží, bez tlukotu srdce. Klidně to může být několik minut. Půl hodina, ale i tak neváhám a začínám s oživováním. Křičím a brečím. Do pokoje se nahrne několik lidí naráz, kteří ihned volají sanitku, ale mně jsou šumák. Mě zajímá jen osoba předemnou s mým obrovským oblečením a jejími krásně lesklými vlasy v drdolu. Myslím, že jsem si to předtím neuvědomoval, ale asi ji mám hodně rád. Zase kecám. Asi ji miluju. Erika bude v mém srdci už napořád, ale Queen je tam teď a zabírá jeho větší část. Nemůže zemřít! Prostě ne!
Větší silou ji praštím do hrudníku. Nemělo by se to, ale co na tom záleží, nemám co ztratit. Přes hořké slzy nevidím ani její krásný obličej, ale i přes to vím, že stále nedýchá. Pravděpodobně je už pozdě. Oživuju ji zde už minutu a půl a kdoví, jak dlouho tady ležela, než jsem ji našel. Z dálky slyším houkat sanitku a malinko si oddechnu. Jsou tu brzo. Pokud se to nepovedlo mně, jim určitě jo. Musí. Tězké kroky záchranářů se začnou ozývat domem a já naposledy bouchnu silou do jejího hrudníku. Její oči se do široka otevřou a ona se zhluboka nadechne. Dýchá těžce, ale dýchá a já se úlevně zasměju. Záchranáři ji naloží do sanitky a odvezou. Já jsem samozřejmě hned za nimi se všemi, co byli zrovna v mém domě.
Do nemocnice nás nechtěli pustit všechny, protože nás je celkem dost, tak musela víc jak polovina z nás čekat venku. Já si prodral cestu dovnitř a nikdo mě nezajímal. Dlouho mi trvalo, než jsem zjistil, kam ji odvezli. Prý ji museli vypumpovat žaludek, což mi mohlo být jasné, když vedle ní ležela krabička s lékama, ale v takovéhle chvíli nemůžu myslet na něco, jako je tohle. Naštěstí mě aspoň napadne napsat Dobre dvojčatům, kteří mi hned na to začnou volat. Vše se jim snažím vysvětlit mezitím, co sem jedou. Bydlí taky v LA, takže to nemají tak daleko jako jejich rodiče, kteří bydlí v Marylandu.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
,,Lucasi Dobre, berete si zde přítomného Marcuse Dobre, své dvojče, jako svého manžela?"
,,Ano,"muž se otočí k Marcusovi.
,,A vy, Marcusi Dobre, berete si zde přítomného Lucase Dobre jako svého manžela?"
,,Ano."
,,Poprosím tedy o prstýnky,"malá černovlasá holčička k nim natáhne ručku s polštářkem, na kterém jsou dva krásné prstýnky. Lucas dá Marcusovi jeden na prsteníček a stejně tak Marcus.
,,Můžete se políbit,"Lucas s Marcusem se k sobě přiblíží. Dívají se jeden druhému do očí do té doby, než oba propadnou v záchvat smíchu. Marcus se rozběhne ke kameře a vezme ji do ruky.
,,Jokes on you. My se samozřejmě nebereme, ale někdo ano a my-"
,,Já a Marcus,"objeví se vedle něj Lucas.
,,Já a Lucas máme za úkol natáčení. Vzrušující. Obřad za chvíli začne, takže se s váma loučíme. Dejte like a odběr, pokud se vám tohle video líbilo!" Marcus kameru odloží a od Lucase si převezme kameru, kterou když natáčíte, vypadá to, jakoby jste se vrátili o několik let dozadu. Takže vlastně starou kameru. A Lucas má zase tu nejlepší a nejnovější kameru, takže video bude potom zajímavý. Staronový.
Všichni jsou na svých místech a obřad začíná. Jsem nervózní. Jistě, už jednou jsem se ženil, ale to bylo fake. Jen pro views, tohle je real shit. Fake svatba byla pěkná kravina. Dospívám a dochází mi to, ale stejně dělám videa, jaký jsem dělával vždy. Baví mě to, ale ta svatba. K tomu prostě už nejde ani nic říct. Škoda slov.
Celá tahle svatba se odehrává na střeše jednoho domu někde v Evropě. Ani nevím kde. Chtěli jsme překvapení a tak nás Dobre dvojčata dostala až sem. Někam do Evropy. Vlastně je mi to jedno, protože právě prochází uličkou ta nejlepší osoba, kterou jsem v životě měl a vypadá úžasně. Bílé šaty se jí táhnou až k zemi a závoj se vleče ještě několik metrů za ní. Vypadá jako ta nejkrásnější princezna od Disneyho. Celá září díky červnovému slunci, které ji dopadá na pokožku a taky díky jejímu širokému úsměvu, který zdobí její tvář. Za chvíli bude už jen moje a to mě přiměje nasadit úplně stejný úsměv navzdory tomu, že jsem nervózní. Díváme se jeden druhému do očí a přejme si, aby tahle chvíle nikdy neskončila. Bohužel pro nás nejen že skončila, ale taky uběhla tak rychle, že nás najednou vybídli k prvnímu manželskému polibku. Byl jsem z toho tak vyvedený z míry, že jsme se nechtěně ťukli čely o sebe. Bolelo to jako čert, ale ostatní se bavili a my vlastně taky, takže to hned přešlo a já políbil svou ženu. Nastala chvíle oslav.
,,Pomůžeš mi se závojem?" Přikývnu paní Dobre Paulové a obejdu ji. Beru jeden okraj závoje, ale než uchopím ten druhý, všimnu si, že na závoji leží nějaký papír. Natáhnu se pro něj a nechápavě se dívám na fotografii. Je celá černobílá. Když mi to konečně dojde, málem se rozpláču. Jsme těhotní.
,,PŘEKVAPENÍ!"
OH SHIT
A je tu KONEEEC!
Dlouho jsem přemýšlela, jestli to bude happy end nebo ne, nakonec jsem si řekla, že happy endy jsou nejlepší a tak zde je happy end. Teda, jak pro koho 😂 Ale tak..Jake chce stejně rodinný kanál, tak už ho bude moct mít! xddd Yaay!Děkuju za všechno, mí drazí a u možného druhého dílu ZDAR! (Spíš asi ne, ale tak nevadí)
Love y'all ❤️
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
FanfictionQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...