Five - Good morning guys

325 30 6
                                    

,,Co to, doprdele, je?!"zaslechla jsem celkem hlasitě. Poznala jsem kdo to je. Tentokrát to byl Lucas. Cvilku na to jsem už to teplo vedle sebe necítila a atak jsem otevřela oči a rozhlédla se. Lucas držel Ivana a něco mu říkal. Ivan chudák asi moc nevěděl o čem to mele a tak jen přikyvoval. Lucas ho pustil a odešel.

,,O čem jste mluvili?"zeptala jsem se ho.

,,Nevím,"pokrčil rameny a zasmál se. Zase si lehl vedle mě, ale už jsme nespali. Jen jsme tak leželi vedle sebe.

,,Dobré ráno lidi,"zařval Jake u naší postele s kamerou v ruce. Jako vždy. Emilia chudáka tím probudil.

Celý den pršelo a Jakea něco napadlo. Všude bylo plno vody. Oblékl si surfařské oblečení a vzal si svůj surf. Někde sehnal to na držení a mi vyjeli do ulic. Ne všichni samozřejmě. Jela jsem já potom Jake, Emilio, Ivan, Tessa a Kade, který řídil.

To na držení upevnil k autu a potom už se mohlo surfovat. Hlavně surfoval Jake, ale zkoušeli jsme to všichni kromě Kadea. Potom jsme zase jeli zpět. V Team 10 jsem natočila video, které mi zabralo snad dvě hodiny, protože mi do toho pořád někdo řval. Potom jsem ho začala stříhat. Vydám ho až ve středu, což je zítra. Zajdu si do ledničky, z které vytáhnu něco na jídlo a sním si to hezky v klidu u baru.

Kolem mě prosviští malá, zelená kulička. Podívám se z kama přišla a všimla jsem si hodně světle hnědých vlasů. Pobaveně jsem se zasmála a dál si jedla svůj sandwich. Byl tak mega dobrý, jediné co ho kazilo byli rány, které lítali kolem mě, ale mě nezasáhli. Až na tu poslední. Ta mě trefila přímo do oka.

,,Ty vole!"vykřikla jsem a chytla si oko. Ivan - už je poznám - vyběhl ze svého úkrytu rychle ke mně.

,,J-já,"koktal. Potom začal cosi mlet ve Španělštině.

,,Sakra, pomož mi nějak!"zakřičela jsem a držela si, nejspíše červené oko. Zajel si rukami do vlasů a oddechoval.

,,Nevím, a-ale jak, Queen,"vykoktal.

,,Vem mě klidně i do nemocnice, hlavně dělej!"vykřikla jsem. Vzal si mě do náruče a nepozorovaně vyšel ven. Nechal mě u auta a šel za Jakem, aby nás tam vzal.

Doktor říkal, že to bude v pořádku. Řekl mi, že si mám koupit jakýsi kapky. Dal mi na ně i nějaký lístek. Tak jsme zašli ještě do lékárny. Tam koupili kapky a jeli zase domů.

Heeyyy guys 💙
Dobré ráno 😂
Za chvíli jedu na týden pryč huh..
Takže asi ten týden nic nebude..
Sorrkaaa

Btw, Ivan mě follownul na Twitteruuu 😁

Děkuju za ☆ a 💬 💕

Te amo 💙
Scamander's Queen 😙

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat