Four - Wake up!

295 31 4
                                    

,,Proč je v tvé posteli?"uslyšela jsem tlumeně mě známý hlas. Ale hned zase zmizel. Bylo černo.

Najednou jsem se objevila na střeše domu. Rozhlédla jsem se a spatřila Lucase a Marcuse. Na druhé straně byli Ivan s Emiliem. Všichni něco křičeli.

,,Vyber si. Vyber si mě. Mě,"ozývalo se ze všech stran. Začala se mi motat hlava, jak jsem se dívala z Lucase a Marcuse na Ivana a Emilia. Spadla jsem na kolena a přikryla si uši dlaněmi. Začala jsem brečet a křičet.

A aby toho nebylo málo zaslechla jsem za sebou i Zachův hlas. Otočila jsem se a spatřila ho. Ale ne jen jeho. Vedle něj byla dívka. Nádherná dívka. Vypadal jako modelka. Zach ji objímal okolo pasu a šklebil se na mě. Začala jsem si trhat vlasy a řvát.

,,Queen,"zaslechla jsem tlumeně. Podívala jsem se směrem, kde byli Ivan a Emilio, ale nevypadalo to, že by něco řekli, ale přitom to byl jejich hlas.

,,Noták, Queen,"ozvalo se znovu. Začala jsem se klepat. Rozhlížela jsem se, ale jediné, co jsem viděla byl Zach jak se líbá s tou holkou, Lucase a Marcuse a Ivana a Emilia.

,,Sakra Queen, vzbuď se!"to už jsem otevřela oči. Všude byla tma a nademnou se skláněla hlava Ivana nebo Emilia.

Parkrát jsem zamrkala a opatrně se posadila. Chytla jsem se za hlavu, která mě šíleně bolela. Zjistila jsem, že jsem spocená. Vlastně jsem byla, jako kdyby mě někdo polil kýblem vody.

Podívala jsem se na jednoho z Martinez twins. Jeho modré oči... Byly tak krásné. Objala jsem ho. Pořádně jsem se zachumlala do jeho hrudi. Chvíli jen překvapeně seděl, ale potom okolo mě také omotal ruce.

,,Jsi v pořádku?"zeptal se po chvilce.

,,A-asi ano,"řekla jsem nejistě.

,,Chceš sklenici vody?"

,,Ne, to je dobrý, děkuju,"trochu jsem se na něj usmála a on na mne taktéž.

,,Tak já jdu,"chtěl odejít, ale já ho chytla za ruku. Otočil se zpět a nechápavě se na mě podíval.

,,Zůstaň, prosím,"udělala jsem na něj puppy face. Viděla jsem, jak přemýšlí, jestli má nebo nemá.

,,No, já nevím...,"povzdechl si a zkousnul si ret.

,,Prosím, bojím se,"řekla jsem a zatahala ho za ruku. Vím, byla jsem jako malé dítě, ale teď momentálně jsem tu někoho potřebovala.

Znovu si povzdechl a lehl si vedle mě. Usmála jsem se a posunula jsem se blíž k němu. Potřebovala jsem cítit někoho blízko sebe. Zvedl se na loktech, nahl se nade mně a políbil na čelo.

,,Dobrou,"řekl a lehl si do své původní polohy a ještě mě objal. Necítila jsem strach. Naopak, cítila jsem se v bezpečí víc, než kdy jindy.

Yeeeep 😂
Dnes taká sweet kapitolaa 😂💚
Doufám, že se vám líbila! 💙

PS: Taky tak nesnášíte Pondělky? 😑

Te amo 💙
Scamander's Queen 😙

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat