Three - Thank you

339 29 6
                                    

,,Queen, tady máš svůj mobil. Nechala jsi ho na zahradě,"jedno z dvojčat mi podalo můj mobil.

,,Děkuju..?"

,,Emilio,"zasmál se, ,,A nemáš zač,"otočil se a odešel. Pokrčila jsem rameny a šla si sednou na gauč do obýváku. Vytáhla jsem mobil a projela Instagram. Ivan i Emilio mě začali sledovat společně s Nickem a Tessou, kterou jsem ještě nepotkala.

Uslyšela jsem vyjeknutí a podívala se tím směrem, což byla garážo-pracovna. Neviděla jsem tam a tak jsem se zvedla a šla se tam podívat. Tessa - asi - seděla a zhluboka dýchala.

,,Co se stalo?"zeptala jsem se. Všihni se podívali na mě. Jakeovi se zablýsklo v očích.

,,Ale nic. Jsem Tessa,"řekla Tessa, stoupla si a podala mi ruku. Přijala jsem ji.

,,Queen,"usmála jsem se na ni.

,,Vážně se jmenuješ Queen?"zeptala se a užasle mě pozorovala.

,,Moje celé jméno je Quinette, ale všichni mi říkají Queen,"pokrčila jsem rameny. Ona přikývla a vrátila se ke své předchozí práci. Já se otočila a chystala se k odchodu.

,,Queen!"zaslechla jsem ten hlas s přízvukem. Nevědomě jsem se usmála, otočila se a podívala se mu do očí.

,,Ano?"usmála jsem se nevinně.

,,Nechceš se jít projít?"zeptal se a mírně zčervenal. Usmála jsem se snad ještě víc.

,,Jasně, ráda,"úplně se mu zablýsklo v těch jeho krásných modrých očích.

,,Jak dlouho tu jste?"zeptala jsem se po chvilce, co jsme šli.

,,Asi měsíc,"odpověděl a podíval se na mě. Já se snažila nedávat nějak těžké otázky, aby mi rozumněl. Já vím, jsem úplný anděl.

,,Je mi blbý se ptát až teď, ale ty jsi Ivan nebo Emilio?"zeptala jsem se a sklopila hlavu. Zasmál se.

,,Emilio,"řekl a já byla trochu zklamaná. Doufala jsem, že to bude Ivan. Oba jsou v pohodě, ale zdá se mi, že Ivan je prostě lepší. Nevím.

,,A kam teda jdeme?"zeptala jsem se. Tajemně se usmál a šel dál. Tak jsem jen pokrčila rameny.

Marcus' POV

Vyšel jsem z pokoje a šel dolů podívat se, co dělá Queen. Vešel jsem do obýváku a prakticky i kuchyně, ale nebyla tu. Podíval jsem se a ven a taky nic. Rozešel jsem se ke garáži aka pracovně a rozhlédl se. Byli tu jen Ivan, Jake, Nick a Tessa. Zamračil jsem se a podíval se na všehny okolo. Pořádně jsem si je prohlídl, ale ani jeden z nich mi nevěnoval pozornost.

,,Ehm, ehm,"odkašlal jsem si a všechny oči v místnosti se upřely na mě, ,,Nevíte kde je Queen?"zeptal jsem se.

,,Šla s Emiliem ven,"řekla jakoby nic Tessa. Vykulil jsem oči a zamračil se na Ivana.

,,Kam šli?"všichni pokrčili rameny a dál si hleděli svýho. Povzdychl jsem si a šel zpět do pokoje.

Quinette's POV

Vešli jsme do domu a šli rovnou do obýváku, kde jsme se posadili na gauč.

,,Bylo to super,"usmála jsem se na něj, ,,Děkuju."

,,Taky si myslím, že to bylo super. A nemáš za co,"odpověděl a stále se na mě usmíval širokým úsměvem a já mu ho oplácela.

,,Tak tady jste!"došel k nám Marcus. Viděla jsem v jeho očích náznak hněvu. No jasně, oni je přece nemají rádi. Vzal mě za ruku a táhl zase nahoru do jejich pokoje. Omluvně jsem se podívala na Emilia, který mávl rukou, jakože je to v pohodě.

Marcus mě dotáhl do jeho pokoje a založil si ruce na hrudi, já udělala to stejné. Dívala jsem se na něj se zvednutým obočím.

,,Proč jsi s ním byla venku?"zeptal se ledově. Přivřela jsem na něj oči.

,,A proč by ne?"řekla jsem klidně.

,,Protože se mi nelíbí,"řekl už naštvaně.

,,Ale mě nezajímá, že se ti nelíbí! Jsou fajn.. Jen jsme se procházeli,"řekla jsem zvýšeným hlasem.

,,Procházeli.. Hmm.. To určitě,"mrmlal si pod nos. Lucas to jen celé sledoval a radši ani nedutal.

,,Tobě může být jedno s kým se kamarádím."

,,A co by na to řekl Zach? Hmm..?"řekl a tím mě dostal. Chvíli jsem jen stála. V očích jsem cítila slzy.

,,Queen?"zeptal se opatrně a položil mi ruku na rameno. Odstrčila jsem ji a vyběhla z jejich pokoje. Připomnělo mi to to, jak mi nezvedá hovory. A prostě mě to rozbrečelo.

Měla jsem v plánu vyběhnout ven, ale těsně u dveří jsem do někoho narazila a spadla na zadek. Ten někdo mi pomohl se zvednou a já se na něj podívala. Buď to byl Ivan nebo Emilio. Každopádně teď mi to bylo u prdele.

Chtěla jsem kolem něj proběhnout ven, ale stačil mě ještě chytit za zápěstí a zatáhnout zpět. Byla jsem těsně u jeho hrudi. Srala jsem na všechno a objala ho. Brečela jsem mu do hrudi.

,,Co se stalo?"řekl, když asi našel ta správná slova. Jen jsem zakroutila hlavou na náznak, že o tom nechci mluvit. Hladil mě po zádech a mě to bylo příjemný. Bylo asi tak osm večer, ale i tak se mi chtělo mega moc spát. Asi to bylo kvůli tomu brečení. Ivan - nebo Emilio - mě vzal do náruče a donesl až k jejich postelím. Položil mě na tu spodní a přikryl.

,,Děkuju,"zašeptala jsem a vydala se do říše snů.

Heyy 💚
Včera Snapchat a dneska The boy from the aeroplane a That Spanish boys 😂
Musím si zatleskal 👏👏😂

Doufám, že užíváte Sobotu! 💜

Te amo 💕
Scamander's Queen 😙

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat