Two - Teaser..

384 31 7
                                    

,,Čau lidi,"řekl Jake, když jsme k němu došli, Lucase s Marcusem chlapsky objal a mě objal normálně, ,,Tak pojďte,"řekl a rozešel se ven z letištní haly a my poslušně za ním.

Nasedli jsme do toho bílého auta a jeli do Team 10 domu. Když jsme konečně dorazili na ulici N Kilkea Dr k domu číslo 638, vystoupili jsme a vešli do domu. Ten dům byl dost veliký, ale řekla bych, že pro celý Team 10 malý.

Najednou se před náma objevili dva kluci, kteří si byli dost podobní. Co to kecám, byli k nerozeznání. Těkala jsem očima z jednoho na druhého.

,,Kdo je to?"zeptal se jeden z nich. Měl krásný přízvuk.

,,To je Quinette, Queen, Ivan a Emilio,"Jake nás seznámil. To budou asi ty dvojčata, o kterých Lucas s Marcusem mluvili.

,,Těší mě,"podala jsem jednomu z nich ruku. Když jsme se dotkli cítila jsem se divně a tak jsem ruku radši stáhla zpět k tělu.

,,Nás taky,"řekl ten druhý a taky mi podal ruku. Opatrně jsem ji přijala. Teď se nic nedělo.

,,Tak pojď Queen, jdeme do našeho pokoje,"řekl Lucas, vzal mě za ruku a táhl po schodeh nahoru do jejich pokoje.

,,Vždyť nejsou tak špatní,"usmála jsme se. Oba se na mě podívali, ale hned zase uhnuli pohledem.

,,No nic.. Kde budu spát?"zeptala jsem se.

,,To ještě nevíme,"Marcus se poškrábal na zátylku. Uchechtla jsem se, vyšla z jejich pokoje a šla dolů. Chtěla jsem vidět zbytek domu.

,,To je vás tu tak málo? Myslela jsme, že vás je víc,"řekla jsem, když jsme se objevila v garáži, která vypadala jako pracovna. Všichni se na mě podívali. Jake měl kameru v ruce a zrovna s ní namířil na mě.  Nervóžně jsem zamávala a podívala se na ostatní. Ivan s Emiliem asi nepochytili, co jsem řekla, a tak jsem se podívala na poslední snad normální osobu.

,,Jsem Nick a abych odpověděl na tvou otázku, normálně nás tu bývá i víc, to máš pravdu, ale dnes výjimečně ne,"pokrčil rameny a vrátil se zpět k počítači. Vedle sebe jsem uslyšela cosi 'zapraskat'. Podívala jsem se tam a uviděla Jakea s kamerou v jedné ruce a teaserem v druhé. Vyjekla jsem a zdrhala jak nejrychleji jsem mohla. Vyběhla jsem do pokoje Lucase a Marcuse, kde jsem se schovala za ně.

Jake vletěl do pokoje a rozhlédl se po pokoji. Nikde mě, ale nenašel, a tak se podíval na dvojčata.

,,Nebyla tady Queen?"zeptal se. Oba zakroutili hlavou a Jake zmizel. Oddechla jsem si a sedla si na madračku, co měli v pokoji.

,,Queen, chtěli by jsme udělat live na musically... Přidáš se?"zakroutila jsme hlavou a zmizela za dveřmi. Rozhlédla jsme se a opatrně šla ze schodů. Ze schodů šlo trochu vidět do kuchyně, kde jsem nikoho neviděla, a tak jsem se vydala tam. Z kuchyně jsem vyšla ven a oddechla si. Nikdo tu nebyl.

Vzala jsem si mobil do ruky a vyfotila se. Hned jsem to postnula na Instagram. Jake mi to likenul a já se rychle podívala ke dveřím. Jake byl za nimi i s teaserem a kamerou. Neměla jsem kam utéct. Jake otevřel dveře, já rychle položila mobil na zem a utíkala k bazénu. Skočila jsem do něj. Tady na mě nemohl, snad. Jake se smál a povídal cosi do kamery.

Vylezla jsem z vody a jako zmoklá slepice šla dovnitř. Ignorovala jsem Jakea s teaserem, který za mnou stále dělal ty zvuky a šla si z kufru vidělat nějaké věci na převlečení.

,,Co se ti stalo?"slyšela jsme ten krásný hlas s ještě hezčím přízvukem. Otočila jsem se a spatřila jednoho z dvojčat ze Španělska.

,,Jake s teaserem se stal..,"zasmála jsem se a on se mnou, ,,Ty jsi..?"zeptala jsem se.

,,Ivan,"usmál se na mě. Jsem si stoprocentně jistá, že je to ten, který mi podal ruku jako první z nich.

Yo yo yo! 😂💙
Jsem here agaiiiin 💕
Jak se vám líbila kapitolka? 😇
Nahoře máte Martinez twins s Tessou 💚
Slavili jste nějak Valentýna?
Já ne.. 😂

Děkuju za ☆ a 💬 💕

Te amo mucho ❤
Scamander's Queen 😙

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat