Spala jsem na pohovce, když se najednou ozval zvuk startující motorky. Vystřelila jsem do sedu a rozhlédla se. Jake seděl na motorce u pohovky. Na té straně, kde spal Chance. Zaúpěla jsem a zase si lehla. Polštářem jsem si zakryla hlavu, což vůbec nepomohlo.
,,Sakra Jakeu, přestaň!"zakřičela jsem. Polštář jsem si co největší silou, která nebyla tak velká po ránu, tlačila k uším.
Když toho konečně Jake nechal, oddělala jsem si polštář z hlavy a šla se převléct. Vzala jsem si na sebe rozthané džíny a triko jen po pupík. Rozčesala jsem si vlasy a spletla do copu. Přehodila jsem si ho přes rameno a šla se do kuchyně najíst.
Jake zase odjel do Disney, takže tu byl klid. Někdy je ten klid příjemný, ale často je spíš otravný. Aspoň pro mě. Pro Nicka je vždy příjemný. No jo, Nick.
Když přišel, všichni jsme seděli na pohovce a byli na mobilech. Bez něj to prostě v Team 10 není tak funny. Jake se nás jakoby zeptal, jestli jsme neviděli jeho mobil. Šli jsme ho jakoby hledat a ptali se všech cestou. Potom Jake otevřel skříňku pod schody a tam stála Teala.
,,Ahoj Jakeu."
,,Yo, co? Co to děláš, Tealo?"
,,Chilluju si to tady. Co je?"
,,Proč se stále schováváš v našem domě?"
,,Já si to tady vždycky tak chilluju. Jen chilluju,"pokrčila rameny.
,,Máš můj mobil?"
,,Ne."
,,Nemáš?"
,,Oh, tohle?"
,,Máš. Okay, dík Tealo,"řekl Jake a vzal si zpět svůj mobil. Zavřeli skříňku a chvíli se bavili o tom 'co tu dělá' a 'byla tady už dřív' a podobně. No a potom je napadla další blbost. Chtěli zjistit, kdo je lepší v líbání. No tak posadili Tealu na pohovku a zavázali jí oči.
Jake, Ivan a Chance šli ven a něco tam probírali. Šli za nimi i všichni ostatní kluci. Potom se vrátili a Tristan začal s úvodem. Na kameru ukázal všechny tři - Ivana jako číslo jedna, Chance jako číslo dvě a Jakea jako číslo tři. První šel Ivan. Nechtěla jsem to vidět. Nevím proč, ale když ji políbil, cítila jsem slzy v očích a divný pocit na hrudi. Emilio se na mě podíval a asi si všiml mého pohledu a taky slz v mých očích. Mimo kameru mě objal.
Potom šel Chance a hned po něm Jake. U Jakea šlo vidět, že si to Teala užívá. No, takže vyhrál Jake.
,,Děkuju,"šeptla jsem směrem k Emiliovi.
,,Pro tebe vždycky,"pootočil na mě hlavu a usmál se. Úsměv jsem mu opětovala a ještě mu k tomu přidala pusu na tvář. Zrudnul jako rajčátko. Rozesmála jsem se.
,,Co je?"zeptal se nechápavě.
,,J-jsi ce-celý červený,"vykoktala jsem mezi smíchem. Zrudnul snad ještě víc. Ležela jsem na zemi a sotva popadal dech. Ze smíchu mě bolelo celé břicho. Zvedla jsem se a pucuchala mu vlasy.
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
FanfikceQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...