,,Ahoj mami,"řekl Lucas a objal ji a hned po něm i Marcus, ,,Kde je táta?"zeptal se.
,,Za chvíli je tady,"usmála se na oba a odešla do kuchyně. Oni ještě pozdravili babičku s dědou a šli si dát věci nahoru.
,,Tak jak jste se ty dva měsíce měli?"zeptala jsem se, když si položili tašky k sobě do pokoje.
,,Ušlo to,"odpověděl mi Marcus.
,,Jen Jake přivzal další dvojčata do Team 10,"ozval se potichu Lucas, ale já ho slyšela. Podívala jsem se prve na jednoho a potom na druhého.
,,A co má být?"zeptala jsem se nechápavě.
,,No.. Nic, Queen. Nech to být,"řekl Marcus a začal něco dělat na mobilu. Vytrhla jsem mu ho z ruky.
,,Hej!"řekl a chtěl si mobil vzít zpět, ale já si ho schovala za záda. Oba si povzdechli. Bylo až strašidelný, že to bylo ve stejnou chvíli.
,,Prostě.. Já.. Nevím jak to vysvětlit...,"začal Marcus, ,,Asi.. No.. Tráví s nimi víc času,"sklopil pohled a to stejné Lucas. Povzdechla jsem si a sedla si mezi ně.
,,Jsou v Team 10 nový. Hold nejste jediné dvojčata v Team 10,"objala jsem je a chytala se na odchod.
,,Vrátíš mi ten mobil?"zeptal se Marcus, když jsem chtěla stlačit kliku. Vytáhla jsem ho z kapsy, kam jsem ho nakonec strčila a podala mu ho.
,,Dík,"řekl jen a já opustila jejich pokoj. Vešla jsem do toho svého a rychle se koukla na notebook, jestli mi nevolal Zach. Nic. A to už tam má aspoň sedm. Povzdechla jsem si a šla dolů na oběd.
,,Dobrou chuť,"řekla máma a všichni jí jednoduše odpověděli. Všichni se pustili do jídla, které bylo jako vždy výborné.
,,Kdy chcete jet zase do LA?"zeptala jsem se dvojčat.
,,To nás tu už nechceš?"zasmáli se.
,,Haha,"udělala jsem poker face, ,,Ne. Jen mě to zajímá,"pokrčila jsem rameny.
,,Asi za týden,"řekl Marcus a podíval se na Lucase. Ten přikývl.
,,A napadlo nás,"začal Lucas a já zvědavě zvedla oči od talíře, ,,že by jsi mohla jet s námi,"řekl jen tak a já vypískla. Stoupla jsem si tak rychle, že málem i spadla židle a šla je obejmout.
,,Mami, můžu, že jo, že jo,"skákala jsem radostí a koukala se prosebně na mamku.
,,Když se tam nepřestěhuješ tak klidně,"řekla a já znovu vypískla. Byla jsem ráda, že můžu konečně poznat všechny členy Team 10. Znám jen Jakea, protože tady už byl. A konečně nebudu trčet tady v Marylandu. Né že by se mi tu nelíbilo, ale jsem tu už celých šestnáct - skoro sedmnáct - let. Znám každý kout Marylandu. Chci znát i Los Angeles.
Týden uběhl jako voda a já si už balila věci do Los Angeles. Jo, balím si věci na poslední chvíli, ale co. Zach za ten týden ani jednou nezavolal a mně to bylo líto. Byla jsem naštvaná a smutná. Říkal, že mi bude volat každý den, ale volal jen hned jak přijel potom už ne.
Za hodinu nás má vzít Dari na letiště a tak sebou musím mrsknout. Naštěstí jsem to stihla a tak teď v klidu sedím v letadle na cestě do Los Angel.
Heyy 💙
Jsem zpět :)
Vydala bych to později, ale já se tak nemůžu dočkat až mi zase budete něco hezkého psát, že to vydávám teď 😀Děkuju za ohlasy u prvního dílu 💖💕
Te amo 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
FanficQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...