Twelve - Kade

276 23 5
                                    

Hádejte, jakou blbost zase vymysleli. Nevíte? Ne? Tak já vám to řeknu. Chtějí postavit obří Jengu. Taková prve celkem stabilní věž, z které vytahuješ kostičky a ze stabilní se stává nestabilní, až nakonec spadne.

Ano přesně to se rozhodli dnes udělat. Idioti. Úplně vidím, jak se někdo zraní. A jelikož to napadlo Jakea, tak doufám, že když už tak ten zraněný bude on.

Začali to stavět v chodbě u záchodu a schodů. Netrvalo jim to zase tak dlouho, jak jsem čekala. Rozdělili se na dva týmy. Anthony a Emilio a potom Jake a Chad. Ze začátku jim to absolutně nešlo, ale nakonec celkem i jo. Vytáhli jich, ale jen pár a potom to spadlo.

Jako bych to neříkala. Spadlo to na Emiliův palec. On do poslední chvíle nic netušil. Erika, která mu byla asi nejblíž utekla jak nejrychleji mohla a on si tam v pohodě šel. Až zvedl hlavu a viděl to, bylo to asi tak metr nad ním. Naštěstí to odnesl jen palec. Mohlo to být i horší.

Zběhli jsme se k němu. Přinesli mu na to led a odnesli ho na pohovku. Nakonec byl celkem v pohodě. Seděla jsem u něj, kdyby něco potřeboval. Seděla jsem tam dokonce i pozdě v noci. On i ostatní říkali ať si jdu lehnout, ale já, jakožto správná kamarádka, zůstala. Stejně jsem kolem jedenácté usnula.

,,Queen,"zašeptal Emilio. Podívala jsem se na něj svým ospalým pohledem.

,,Potřebuješ něco? Mám ti přinést pití? Nebo ti pomoct na záchod?"zeptala jsem se stále trochu ospale.

,,Ne, děkuju. Jen jsem ti chtěl říct, aby jsi si šla lehnout. Ráno tě bude všechno bolet,"chvíli jsem se na něj jen tak prázdně koukala, ale nakonec jsem se poraženě zvedla a odešla do jeho měkké postýlky. Usnula jsem ani né do minuty.

Ráno jsme se vzbudila do slunečného dne. Nemůžu říct krásného slunečného dne, protože mám radši déšť. Je strašně uklidňující. Jak jsem za těch několik dní zjistila, v LA moc neprší. To je na LA to nejhorší.

Rozhlédla jsme se. Všichni okolo ještě spali, takže jsem se vzbudila celkem brzo. Divné, když jsem usnula až po jedenácté. Zaslechla jsem Jakea. Asi nás chce něčím vzbudit, ale na mě si nepříjde.

Dělala jsem, že spím. Když s megafonem přišel blíž ke mně, sebrala jsem mu ho vyletěla z postele a hodila ho ven na zahradu. Měla jsem v plánu ho hodit do bazénu, ale měla jsem celkem na spěch a tak jsem se netrefila. Opss.

Vrátila jsem se zpět do domu a dala si něco na jídlo. Udělala jsem něco i pro Emilia. Nevím proč, ale vyčítám si to. Vážně netuším proč. Nebyl to můj nápad. Nezapojila jsem se. Možná kvůli tomu, že jsem byla taky celkem blízko, tak jsem mu to mohla říct nebo ho odtáhnout.

Donesla jsem mu to i s pitím. Usmál se na mě a s díky se do toho pustil. Sedla jsem si vedle něj a taky se do toho pustila.

,,A co já?"ozval se 'smutně' Ivan. Otočila jsem se na něj.

,,Promiň, nezbylo,"pokrčila jsem rameny a usmála se na něj jako andílek. Hraně popotáhl a šel si asi něco ukuchtit sám. Dnes jsem já osobně měla v plánu jít na střechu a vyfotit si pár fotek. Zabere to sice jen chvíli, ale já mám v plánu tam jen tak ležet a projíždět sociální sítě. A taky se tak stalo.

Ležela jsem tam mezitím, co ti idioti dole skákali do nějakých připínáčků či co to je. Postnula jsem nějakou hezkou fotku, kterou jsem předchvílí vyfotila a zamkla mobil. Teď byl plán jednoduchý. A to dostat se v pořádku do garážo-pracovny a tam sestříhat video. A nejlépe i vydat.

Lezla jsem dolů po žebříku, když se mi zklouzla noha a já padala. Čekala jsem než dopadnu tvrdě na zem, ale kupodivu byla ta zem měkká a taky teplá. Opatrně jsem otevřela oči a viděla tvář Kadea.

,,Um.. J-já,"snažila jsem se ze sebe něco dostat, ,,Co.. co tu děláš?"vypadlo ze mně nakonec.

,,Hledám tě. Vlastně tě postrádá Emilio a jelikož nemůže moc chodit, rozhodl jsem se, že tě najdu místo něj,"řekl a usmál se na mě. Má celkem dost hezký úsměv. Nikdy jsem si toho nevšimla.

,,Aha,"řekla jsem jen a koukala se mu do očí. Stále mě držel v náručí. Byla jsem první, která od něj odvrátila zrak.

,,Taaak... um.. Dáš mě na zem?"zasmála jsem se nervózně.

,,Jo, jasně,"položil mě na zem. Vydali jsme se dolů. Já šla za Emiliem, když si mě tak žádal a Kade asi za ostatními. Sedla jsem si vedle něj.

,,Co jsi potřeboval, že mě Kade musel hledat po celém domě?"

,,Jen jsem se chtěl zeptat, proč jsi mi ráno udělala tu snídani a proč jsi tu byla včera tak dlouho.. Dáváš si to nějak za vinu? (Asi by to nedokázal říct, ale co 😂 Jeho skills v anglině nejsou až tak dobré, myslím 😂 Ale budem dělat, že ano 😇😂 )"podíval se na mě vážně. Celkem mě to překvapilo. On a vážný? Wooow.

,,Nooo... Možná...? Trochu?"nevinně jsem se na něj uculila.

,,Proč?"zeptal se jednoduše.

,,To je jedno,"řekla jsem jen a chtěla odejít, jenže mě ten handsome boy chytil a donutil mě tak si sednout zpět.

,,Mluv. Proč si to dáváš za vinu?"zeptal se ještě jednou. Povzdechla jsem si a spustila. Ve zkratce, řekla jsme mu, že jsem ho mohla na to nějak upozornit.

,,A prosímtě, to mohli i oni,"řekl a objal mě.

,,Já vím, ale prostě ehhhh..,"zasmála jsem se a objetí mu opětovala.

Holaaa 😁
Jak si zatím užíváte prázdniny?
A jak se těšíte na zítra holčiny? 😂
Já nebudu doma, takže mě je to někde, ale co vy? 😈😂
Doufám, že vás kluci nebudou šetřit hahaha 😂
Každopádně... HAPPY EASTEEEER 🐰❤

Good night ❤

Te amo 💙
Scamander's Queen 😙

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat