Twenty

84 6 2
                                    

Ivan byl zamilovaný. Teda, myslel si to, protože nikdy nepoznal pravou lásku. A když potkal Queen, cítil se dobře v její blízkosti. Až moc dobře.

Seděl na pohovce a pozoroval ji. Usmívala se do kamery a něco povídala. Její čokoládové oči zářily štěstím a láskou. Rád ji takhle viděl, ale něco bylo jinak. Měl ji rád, o tom není pochyb. Jestli ji miloval? To on sám neví, ale to něco se mu nelíbí. Stejně jako Jake, chová se k nim poslední dobou jinak. Ivana ani Emilia už to nebaví.

Rozhodnou se odjed navštívit rodinu do Španělska, pouze oni dva. Už dlouho neviděli svého kocoura Lukase ani svého dlouholetého kamaráda. Mají si toho hodně co říct. S tím kamarádem, né kocourem.

Queen tak všichni opustí. Její bratři jsou v Marylandu a její přítel s jeho bratrem odjeli daleko za oceán. Nemá tady skoro žádné kamarády, vlastně kromě Team 10 nikoho a lidí, kteří vypadají, že do Team 10 patří, ale přitom nepatří. Zatím. Co není, může být.

Každý den byl jako ten předešlý. Jake s nějakým suprčupr prankem, sprcha (protože se většinou jednalo o něco nechutného), jiná hygiena, makeup s oblečením, jídlo, mezitím točení... 24/7.

Jake jednoho dne přišel s tím, že našel úžasný dům, obrovský dům. Chvíli trvalo, než se do něj mohli nastěhovat, ale když se tak stalo, Queen měla svůj vlastní pokoj. Byl prostorný a hezký. Jake jí tam pár věcí koupil, ale vše ostatní si musela zařídit sama.

Ivan s Emiliem se nevraceli a ona se začala cítit příliš osamoceně. Už jednou za nimi chtěla přijet, ale řekli, že jezdit nemá. Často si o tom povídala s Levim, přítelem Nicka, ale stále se cítila osamocená. Podle fotek zjistila, že jsou zase v LA. Byla nadšená, že jsou zpět, i když věděla, že se do Team 10 už nevrátí.

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat