,,Takže, co je dnes v plánu?"zeptala jsem se Jakea. Vždy něco vymyslí. Jake udělal takovej ten zvuk přemýšlení jako ,,Hmm,"a mnul si bradu.
,,Už to mám!"vykřikl. Úplně jsem si v ten moment představila žárovku nad jeho hlavou jak se rozzářila.
,,Koupíme velký i menší balóny, nafoukneme je tím héliem, co tu máme a zkusíme, jestli poletím!"Jake si zatleskal. Musím uznat, že je to dost debilní nápad, ale jako proč to nezkusit. Všichni souhladili.
Koupili jsme balóny a šli rovnou do menšího parku tady v okolí. Tam jsme nafoukli balóny a přidělali je k Jakeovi. Byl rozhodně lehčí, ale že by lítal se mi teda nezdálo. Trošku fail.
A ještě k tomu praskl jeden z těch větších balónů, takže nemělo cenu ani nafukovat ty další. Jakeovi to bylo líto, ale vzal to v pohodě.
Vydali jsme se na cestu domů. Cestou jsme se stavili v obchodě. Koupila jsem si něco na video. Jake si vzal ceduli For sale. Vhce za pár dní prodat nějaký dům. Ještě neví čí.
Když jsme dorazili domů, jediné co jsme dělali byli blbosti. Skákali jsme na trampolíně, hráli různé hry jako je třeba flaška. Emilio měl úkol políbit nějakou holku v kruhu. Vybral si mě. Když se odtáhl všimla jsem si, že tady není Ivan. Zmateně jsem se rozhlédla, jestli není někde kolem.
,,Kde je Ivan?"zeptala jsem se a na všechny se podívala.
,,Odešel, když jste se... líbali,"řekl Chance. Zvedla jsem se a vydala se ho hledat. Prošla jsem celý dům, ale nikde nebyl. Požádala jsem Jakea, jestli by mi neodemkl svůj pokoj. Třeba je na střeše. Tam jsem ještě nebyla.
,,Ivane?"křikla jsem, když jsem po žebříku vystoupala na střechu. Nikdo se neozval. Rozhlédla jsem se a všimla si ho, jak sedí na okraji střechy. Pomalu jsem se vydala za ním.
,,Ahoj. Co tu děláš?"sedla jsem si vedle něj.
,,Nic zajímavého,"řekl nezaujatě. Povzdehla jsem si.
,,Co se děje?"zeptala jsem se ho.
,,Nic,"řekl naštvaně. Smutně jsem se na něj podívala, zvedla se a chystala se k odchodu. Chytl mě za zápěstí a zatáhl zpět. Podívala jsem se na něj zmateně.
,,Promiň, já jen... Jsem naštvaný,"selxa jsem si zpět vedle něj.
,,Wow, vážně? Vůbec jsem si nevšimla..,"řekla jsem ironicky. Sklopil hlavu a začal si si hrát se svými prsty.
,,Já.. Jsem naštvaný na Emilia. Ví, že.. no... um.. že se mi...no prostě se mi líbíš a on to moc dobře ví,"buď se mi to zdálo nebo mu po tváři vážně stekla slza. Nevěděla jsem co říct. Proto jsem ho jen objala. Chvíli jen tak seděl, ale potom mi objetí opětoval.
Baxčus!
Ve čtvrtek k nám přišel nějakej kluk z Iráku, ale je strašně fajn! 👌
Doufám, že si užijete výkend! 💙Děkuju za ☆ a 💬 💕
Te amo 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
Fiksi PenggemarQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...