Twenty-two

46 5 6
                                    

Ivan 💕: Potřebuju s tebou mluvit. Hned.

Já: Dobře. Kde?

Ivan 💕: Ta restaurace. Pamatuješ si na ni?

Já: Asi jo. Takže tam?

Ivan 💕: Jo. Za patnáct minut.

Ve svém neúplně formálním oblečení vstoupila Queen do restaurace Aburiya Raku, rozhlédla se kolem, ale Ivana nikde nenašla. Přešla k paní naproti, která si ji prohlížela se zvednutým obočím.

,,Dobrý den, měla by tu být rezervace na jméno Mar-"

,,Martinez."

,,Jistě, pojďte za mnou,"rozešla se na svých červených lodičkách hlouběji do restaurace. Queen se podivila, jaktože kvůli těm tenkým podpatkům ještě nespadla? Dovedla nás ke stejněmu stolu, u kterého jsme seděli minule.

,,Pokud jsi se mnou chtěl jít na rande, měl jsi to říct hned,"uchechtla se Quinette, ale Ivan ne. Seděl na židli napjatý a pozoroval své prsty, se kterými si hrál v klíně. Viděl, že shodila. Veděl, že to bylo z části kvůli němu. Cítil se strašně a moc mu nepomáhal ten fakt, že se s ní chce rozejít.

,,Já. No. Chtěl jsem. Um. Chci se s t-"

,,Máte už vybráno?"zeptal se slušně číšník, který se potichu přikradl k jejich stolu. Objednali si tedy nějaké jídlo a pití a v trapné tichosti čekali, než jim to číšník přinese. Během jídla spolu nemluvili.

,,O čem jsi tedy chtěl mluvit?"

,,Eh, no. Já chci. Chtěl bych, no, se, ehhh, s tebou, no to no, roz-rozejít,"Queen na něj zůstane hledět. Ivanovi je to nadmíru nepříjemné.

,,To je nějaký joke, že?" Zeptala se, ale z jeho chování bylo jasné, že není. Aniž by chtěla, slzy jí začaly stékat po tvářích v proudech.

,,Můž-u z-z-za to j-já?" Zeptala se koktavě a snažila se setřít slzy.

,,Ne, ne to vůbec. To já. Mám tě rád Ev, ale prostě nejsi můj typ. To vyznělo hnusně. Prostě. Zjistil jsem, že jsem na kluky. O-omlouvám se. Byla jsi má první. Nevěděl jsem. Promiň mi to,"to už začaly téct slzy i Ivanovi. Queen vstala a šla ho obejmout. Také byl její první. Milovala ho a stále miluje, ale za tohle nemohl. Celý večer se už snažila nebrečet. Ne před Ivanem.

Hned jak zavřela dveře od Team 10 domu, rozbrečela se. Jake ji musel slyšet, protože se hned objevil. Když ji zahlédl, ihned ji spěchal obejmout. Nedávno se s ním rozešla Erika, takže ví, jaké to je. On si na to také vzpomněl a začal brečet. Takže u dveří se k sobě choulili dva ubrečení lidé, kteří ztratili své milované.

,,Mám tě ráda Jakeu. I přes všechny ty pranky,"usmála se na něj a znovu jej pevně objala. Prsty mu projela vlasy a hlavu víc zabořila do jeho prohlubně mezi krkem a ramenem. Cítila jeho svaly úplně všude, kde se ho dotýkala. To ji vzrušovalo. Hele, nedivte se! Byla smutná, osamnělá a hladná. Jo, v té restauraci mají malé porce.

Odtáhla se od něj a svými dlaněmi mu přejela po pažích až k prstům. On byl ten, který spojil jejich rty v jedny. Na chvilku ji to zaskočilo. Myslela si, že to cítí jen ona. Ale oba byli smutní, osamnělí a hladní.

Ruce přemístila na jeho tváře, které hořely touhou. Zvedli se z ledové země se stále spojenými rty. Jakeovy ruce jí přejížděli po bocích až ke stehnám, což bylo znamení pro Quinette. Vyskočila a své nohy obtočila kolem Jakova pasu. Všechno se to událo rychle a čistě. Nesl ji po schodech nahoru do jeho pokoje, to už se ovšem nelíbali. Kdyby ano, asi by už umřeli na nedostatek kyslíku.

Quinette při cestě nahoru líbala Jakeovi krk a on se snažil soustředit na cestu. Ani nevíte, jak moc chtěl vzdychat už na těch schodech, ale nemohl. Ten dům je sice obrovský, ale taky hustě zalidněný, takže by to rozhodně někdo slyšel. A před pár dny zrovna Jake říkal, jak by si neměli nic začínat s holkama, které jsou v Team 10 a ejhle, on se tady líbá se sestrou dvojčat.

,,Myslíš, že nás někdo slyšel?"

,,Tebe rozhodně,"řekl s vážnou tváří, která mu dlouho nevydržela. Queen se ujala jednoho z několika polštářů na Jakeově posteli a uděřila jej. Smál se jí!

,,Jdu se osprchovat,"oznámila poté, co byla spokojena s těmi pár údery, které mu uštědřila. Zvedla se na loktech a dala mu pusu.

,,Já si jdu dát sváču!" Protřel si dlaně a mlsně si přejel jazykem po rtech.

,,Jé! Že mi taky něco uděláš?"

,,Už se stalo, ale klidně si můžem dát opáčko,"mrknul na ni a už odcházel do kuchyně. Za sebou ještě slyšel Queenin hlas, který říkal: ,,Klidně! To jídlo chci ale taky!"

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat