Od zastávky jdeme asi deset minut a zahneme do ulice se samými moderními vilami, které jsou velké a krásné. Nemůžu uvěřit že tady někde opravdu Tina s Dannym bydlej. Vždit kde by na to vzali ? On je kuchař a ona servírka a vím jaký plat maj. Ne že by jim to nestačilo, když jsou pouze oni dva, ale že by měly až takovejch peněz na zbyt ? Wow. Zastavíme se u jedné z vil.
,,Tak a jsme tady." usměje se Tina.
,,To je opravdu vaše ?" zeptám se a ona s lehkým úsměvem přikývne. Odemkne velkou bránu a my vstoupíme na pozemek. bránu opět zavře a rozejdeme se po cestičce ke vchodu. Odemkne i vchodové dveře a pustí mě do chodby. Zujeme se a rozejdeme se asi někam do obýváku.
,,Všechno nejlepší." ozve se najednou a já si šokovaně přiložím ruku k ústům a tu druhou na srdce protože jsem se opravdu lekla. Ihned se ale začnu usmívat. Jsou tady všichni. Ni, Liam, Harry, Loui, Zayn, El, Soph, Perrie se kterýma jsem se mimochodem už stihla seznámit, pak taky Danny, ségra a mamka. Je tady taky pověšen bílý transparent se stříbrným nápisem Happy birthday. No to jsou zlatíčka.
,,J-já, co, jak ?!" vykoktám ze sebe překvapeně a cítím slzy které mě štípají v mých očích.
,,Vždyt vy jste měli bejt v Itálii a ty v práci." ukážu nejdříve na kluky a následně na mamku.
,,No řekněme že jsme všichni tady moc dobří herci, kteří ti chtěli udělat radost." usměje se na mě Ni a to už mi po tváři steče jedna neposedná slza. Já vím, jsem strašná citlivka, ač se to snažím nedávat zas nějak moc najevo.
,,Děkuju, bože já nevím co vám na to říct. Jste nejlepší." Ni ke mně příjde a stiskne mě v obětí. Ihned mu obmotám ruce kolem krku a vdechnu jeho osobitou vůni, kterou tolik miluju. Postupně obejmu všechny zde přítomné.
,,Počkat, počkat." najednou se zastavím když mi něco dojde. A všichni se zaseknou a koukají na mě.
,,Takže vás pět mi lhalo, že jste někde ve studiu v Itálii a ty........" ukážu nejdříve na kluky a poté na Tinu, která už stojí po boku Dannyho a nevině se usmívá.
,,.....že tohle není váš dům." uchechtnu se a Danny příkývne.
,,Máš pravdu tady my nebydlíme, tohle je Harryho." usměje se.
,,Achjo vy jste fakt blázni." zakroutím hlavou a pak ale dodám.
,,Ale blázni kteří pro mě moc znamenaj." opravdu od srdce se usměju.
,,Ty pro nás taky hodně znamenáš, proto jsme tohle uspořádali, ale ted jdeme na dort." řekne nadšeně dort a tak se všichni rozejdeme do kuchyně.
,,On je dort ?" zeptám se překvapeně.
,,Jasně že jo, bez toho by to přeci nešlo, tak pojd naše oslavenkyně." usměje se na mě Ni, obmotá ruku kolem mého pasu a spolu dojdeme do kuchyně, kde už na stole čeká veliký a krásný černo bílý dort, na kterém jsou svíčky.
,,Ten je nádhernej, já fakt nevím co vám už říct." dostanu ze sebe.
,,Nic neříkej a sfoukni svíčky." usměje se na mě mamka a já tak tedy udělám. poté dort naporcuji a všichni se do něj s chutí pustíme.
,,Tak a ted je čas na dárky." řekne nadšeně Liam poté co sníme dort. Teda ne celý protože je fakt veliký a myslím že ho budeme mít ještě do vánoc.
,,V-vy pro mě máte nějaký dárky ?" zeptám se překvapeně. Tohle jsem fakt nečekala. Vždyt už tohle co pro mě udělali je naprosto úžasný.
,,Jasně že jo tak se zvedej a jdeme na to." uchechtne se Soph a já si teda stoupnu, První ke mně přistoupí Louis s El, popřejí mi a dají mi krásné černé legíny od Adidasu s potiskem šedého kouře. No jo, Loui a Adidas. Samozřejmě jim poděkuji. Následuje Harry který mi taky popřeje a daruje mi perlové nádherné náušnice. Od Liama a Soph dostanu nějaký poukaz.
,,Co to je ?" zeptám se.
,,To je do jednoho obchodu s šatami. Víš doufali jsme že s náma zítra půjdeš na jedno předávání, přesněji tedy s Niallem a předpokládali jsme že nebudeš mít šaty, tka sem jenom zajdeš a nějaký si vybereš. Samozřejmě jestli teda budeš chtít jít." svůj pohled přemístím na Nialla, který na mě kouká s prozbou v očích. Usměju se a přikývnu.
,,Půjdu ráda, děkuju vám." poděkuji jim a následně ke mně přejde Perrie se Zaynem. Dostanu od nich bílý kufřík plný líčení. Bože ty lidi mě snad chtěj zabít. Takové úžasné dárky. Od Tiny a Dannyho dostanu oranžovou džínovou bundičku. Od Sam bílý kytičkovaný kryt na mobil a od mamky vonavku v růžovém skle, která naprosto famozně voní. Všichni mi samozřejěm popřejou a já jim poděkuji. Strašně je mám všechny ráda. A ted příjde řada na Niniho, který ke mně přistoupí s lehce uličnickým úsměvem, kterej na něm tolik miluju.
Už z jeho úsměvu jsem poznala že mi jeho dárek vyrazí dech, ale to co mě čeká jsem opravdu nečekala.....
A je tu další díl. Nejsem s ním nějak moc spokojená, ale tak snad se líbí. Prosím o voltes a komentíky. Niki <3
Jinak co myslíte že Sam dostane ? :)))
Q:Kolik pak vám je ?
A: 14 a půl :D
ČTEŠ
Right Now (N.H.)
FanficJeden známy, ale momentálně smutný kluk, jedna obyčejná, ale milá dívka, jeden večer, jedna restaurace a...........víc vlastně vědět nepotřebujete. Všechno důležité se dozvíte až v příběhu a věřte že toho nebude málo.... Original story by @NikCik