16.

2.2K 96 19
                                    

Ráno mě probudí sluneční paprsky. Pomalu odlepím oči, ale když zjistím že nejsem ve svém pokoji a že jsem zachumlaná v Niallově náruči na chvíli se zaseknu. Až poté mi dojde kde se vlastně nacházíme. Asi jsem si myslela že to byl pouze sen nebo nevím. Pro sebe se usměju a svůj zrak přemístím na Niniho obličej. Je tak roztomilej. Vlasy má lehce rozcuchané, jeho rty jsou lehce pootevřené, jen škoda že má zavřené oči. Chvíli na něj koukám, když v tom se najednou vyšvihne nahoru a přetočí mě pod sebe. Jen na něj překvapené koukám zatímco na jeho obličeji pohrává šibalský úšklebek. 

,,Proč si na mě koukala ?" usměje se na mě. 

,,Byl jsi roztomilej." uchechtnu se. 

,,Já vím, ale to ty taky, hlavně když jsi mi tady něco povídala." usměje se na mě a já ho na to lehce bouchnu do ramene. 

,,Nekecej já ze spaní nemluvím, jak dlouho už jsi vlastně vzhůru ?" uchechtnu se. 

,,Máš pravdu no, dělal jsem si srandu. Já nevím asi půl hodiny." pokrčí rameny což mu musí jít docela těžko jelikož to je to jediné co ho drží nademnou. Mimochodem pouze v boxérkách. Ehm, no tka si asi dovedete představit jak se cítím. 

,,Co jsi tu půl hodinu dělal ?" zeptám se. 

,,No, ležel, dělal ti plyšáka a pozoroval tě, fakt jsi strašně roztomilá." usměje se na mě a já lehce zčervenám. Fajn jsem rudá až na zadku, ale pš. 

,,Aha, ehm promin že jsi mi dělal plyšáku." omluvně se na něj pousměju. 

,,Já, ale neříkal, že mi to vadilo." mrkne na mě a poté už ani jeden z nás nic neříká. Jen tak na sebe koukáme, udržujeme oční kontakt a jakoby tady nic jiného než my nebylo. Zdá se mi jakoby jeho pohled na chvíli spadnul na mé rty, ale poté se opět vrátí na mé oči. Bože jsem to ale naivní, že mě vůbec napadá něco takového, jako, že by mě chtěl Ni políbit. Měla bych se vzpamatovat a zase se hezky vrátit do reality. A právě proto se snažím ignorovat, to jak mi buší srdce, když jsme ted v takové blízkosti, to jak se v jeho modrých očích ztrácím a ten pocit že bych chtěla být více než jeho kamarádka, abych ho mohla políbit. takže tyhle všechny pocity hodím za hlavu a rozhodnu se racionálně uvažovat. 

,,Asi by jsme měli jít na snídani ne ?" řeknu a on jen přikývne a poté se ode mě oddálí. Zdá se mi jakoby s emu v očích mihl nějaký pocit, který neumím úplně přesně určit.

,,Máš pravdu, tak se připravíme a jdeme ?" zeptá se zatímco se zvedne z postele. Pouze přikývnu a i já se zvednu. Nejdřív zapadnu do koupelny kde vykonám rani hygienu a následně se vydám obléct. Obleču si bílé džíny na tělo a vzorovaný top. Poté se vydáme na snídani, tak jak jsme plánovali. 


,,Tak první den v New Yorku, chceš jít někam přímo nebo se jen tak projít ?" zeptá se Ni, když se po snídani vrátíme na pokoj, nebo lépe řečeno do našeho velkého apartmá. 

,,Hm, já nevím chci toho vidět co nejvíc to půjde, ale ted bych se tady klidně jen tak prošla a odpolko se můžeme jít podívat přímo někam." navrhnu a on s úsměvem přikývne. 

,,Fajn, tak půjdeme na Times Square, stavíme se třeba ve starbucks nebo něco koupit a tak, pak to vezmeme central parkem a na oběd se vrátíme sem nebo si něco dáme venku, co ty na to ?" navrhne tentokrát on a jelikož jsem z jeho nápadu více nežli nadšená, musím samozřejmě souhlasit. 

,,Fajn tak já se skočím namalovat a vyrazíme ?" zeptám se. 

,,Sam, jsi krásná, nepotřebuješ se malovat." povzdechne si. 

,,Tak za prvý nejsem a za druhý, ty to nechápeš. Sám moc dobře víš že moje sebevědomí je na bodu mrazu a když jsem nalíčená tak se přeci jenom cítím o něco líp, není to o tom že bych nevylezla nenamalovaná z domu, vždit to víš, ale prostě cítím se líp, hlavně pro to se maluju. Je mi jedno co si o mě myslí ostatní, ted mám na mysli co se týče vzhledu, dělám to pro sebe chápeš ?" vysvětlím mu. 

,,A víš že jsem o tom nikdy takhle nepřemýšlel ? Fajn, tak jestli ti pak bude líp, jdi se namalovat." pousměje se na mě. 

,,Děkuju." uchechtnu se, vlepím mu rychlou pusu na tvář a odběhnu do koupelny. Rychle nanesu make-up, řasenku a rty přejedu leskem. Nakonec se ještě rozhodnu si vyžehlit vlasy. Snažím se být co nejrychlejší a myslím že se mi to docela povedlo. Ještě přes sebe hoodím tmavě modré sáčku, nasadím sluneční brýle a poté spolu s Niallem opustíme náš apartmán a následně i hotel a vydáme se vstříc tomu kouzelnému a pro mě vysněnému místu, které prý nikdy nespí. 

Nenapadlo by mě že ta dovolená bude ještě lepší než jsem kdy snila....


Tak nová čast. Doufám že se líbila a prosím o voltes a komentíky. Niki<3

Happy Valentines day <3 <3 

Q: Tak když je dneska ten valentýn. Máte přítele....kluka....manžela...kamaráda s výhodama atd. ? :D 

A: Ne nemám, takže dnešní večer pravdě podobně ztrávím ve svém pokoji s muzikou :) Kdo to má stejně ? :D

Right Now (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat