14.

2.4K 104 13
                                    

Ráno se vzbudím asi kolem osmý. No vzbudím, jelikož jsem tak natěšená tak jsem vlastně moc nespala. Ne jako spala jsem tak normálně, ale večer jsem nějak musela pořád o všem přemýšlet. Už za dvanáct hodin nám letí letadlo, to je fakt mazec. Musím si ještě zabalit. Vstanu ze své postele a hodím na sebe fialový kratáskový overal s růžovýma tkaničkama. Vylezu z pokoje s úmyslem jít do koupelny. Předpokládám že mamka bude ještě spát, jelikož neděle je jediný den kdy se může vyspat a odpočinout si.  A Sab, no tam bude ještě spát asi taky. V koupelně vykonám raní hygienu a dojdu do kuchyně, kde se nasnídám a poté začnu připravovat oběd. Zapečené těstoviny. Je sice brzo, ale to přeci nevadí ne ? 

,,Jé ahoj Sam, to jsi nemusela." ozve se za mnou mamky hlas, když akorát dávám pekáč do trouby. 

,,Ahoj mamí, to přece nic není. Jak jsi se vyspala ? Dáš si kafe ?" strčím pekáč do trouby a zavřu jí. 

,,Dobře děkuju a dám, ale udělám si jí sama." usměje se na mě.

,,Ne, sedni si já ti jí udělám." přikážu jí s úsměvem a ona se tedy s poděkováním posadí zatímco já jí začnu chystat kávu. 

,,Tak jak se těšíš ? " zeptá se mě když udělám kafe jak jí tak sobě a posadím se naproti ní ke stolu. 

,,Strašně moc, ale........." 

,,Ale co ?" zeptá se starostlivě. 

,,Zvládnete to tady beze mě ? Cítím se strašně trapně, že si jedu na dovolenou." povzdechnu si. 

,,Sam, jasně že to bez tebe zvládneme. O nás se vůbec nestarej. Děláš toho strašně moc. Už  od osmnácti pracuješ aby jsi mi pomohla a když máš volno tak uklidíš, uvaříš, pomůžeš Sab s úkoly, prostě mě plně zastáváš a já jsem ti za to opravdu moc vděčná a právě proto jsem ráda že se kamarádíš s Niallem, kterej tě má strašně rád a může si dovolit ti splnit tvůj sen o dovolený. Potřebuješ si odpočinout." 

,,Nemáš mi bejt za co vděčná, kdybych nechtěla tak to nedělám. A k tomu Niallovi no, ehm opravdu si myslíš že mě má moc rád ?" kousnu se do rtu. 

,,Jasně že jo Sam, copak to nevidíš ? To co všechno pro tebe dělá, to jak na tebe kouká, já se k tobě chová, má tě rád stejně jako ty jeho." usměje se na mě. 

,,Stejně nechápu proč ztrácí čas s někým jako jsem já." zakroutím nechápavě hlavou. 

,,Protože jseš úžasná a krásná holka. Jasně nejsi modelka nebo nějaká zpěvačka a tak, ale jsi obyčejná holka, která má velké srdce a Ni si tohle všechno moc dobře uvědomuje." 

,,Kéž by jsi měla pravdu mami. Jo a abych nezapoměla, zítra příjde moje výplata tak zaplat a nakup vše co bude potřeba jo ?" zdělím jí a ona přikývne. 

,,Stejně se cítím blbě, že tě takhle vysávám." povzdechne si. 

,,Nevysáváš mě, kolikrát ti to mám ještě říkat. Já tady taky žiju a jím a chci ti pomoc a ted už se o tom nebudeme bavit. Jdu si sbalit." řeknu, zvednu se a zalezu do svého pokoje. Z podpostele vytáhnu svůj světlounce modrý kufr, položím ho na postel a začnu do něj házet bílé oblečení.  Když do něj po nějaké době dám červené džíny, usoudím že oblečení už stačí a vydám se na ostatní věci. Asi za hodku mám skoro všechno sbaleno. Ano pouze skoro všechno protože třeba líčení si budu balit až než pojedu, jelikož se budu ještě líčit, však to všechny jistě znáte. Dojdu do kuchyně, kde se společně s mamkou a ségrou naobědvám, poté to tady lehce poklidíme a já si opět zalezu do pokoje. Zapnu si telku. 

,,Včera večer se ve Velké Británii v Londýně konalo každoroční udílení cen British Awards. Letošní British ovládali například Justin Bieber, Rihanna a nebo taky One Direction u kterých se ted chvíli pozastavíme a to konekrétně u blondatého Ira Nialla Horana. Jeho včerejší doprovod asi nikoho nepřekvapil jelikož ho tvořila 19 letá Samantha Bold, která se ukázala v krásných šatech a spolu s ostatními dívkami ¨kluků z One Direction se staly jedněmi z nejlépe oblečených žen na předávání. Niall se Samanthou se k sobě hodně měli, koneckonců tak jako vždy. Pohledy, úsměvy, doteky, každý by hned na první pohled řekl že tito dva jsou spolu, ale jak oni tvrdí jsou pouze kamarádi. Uvidíme jak dlouho jim to vydrží. A ted už se jdeme podívat na celkový přehled modý na červeném koberci."  

,,Achjo oni nám snad nedaj pokoj." povzdechnu si, televizi vypnu a radši si pustím film. Takhle prakticky ztrávím celé odpoledne a v pět se začnu chystat protože v šest pro mě přijede Ni.Převleču se do světlounce růžových minišatů s výstřihem, na obličej napatlám make-up, řasenku, linky arůžovu rtěnku. Vlasy nechám volně. Dobalím si poslední věci a spolu s kufrem dojdu do předsíně a zazvoním Niallovi, který mi psal že příjde nahoru. Během chvilky už mu otevírám dveře a vítám se s ním obětím a pusou na tvář. To už sem příjde i mamka se ségrou a také se s Niallem přivítájí. 

,,Škoda že nemůžete jet s námi." pousměju se na ně smutně.

,,Prosím tebe. Hezky si to užijte a žádné kraviny." mrkne na nás mamka načež se oba zasmějeme. Tak se s nimi tedy rozloučíme. 

,,Můžeme ?" zeptá se Ni a uchopí můj kufr. 

,,Můžeme." přikývnu s úsměvem a tak opouštíme náš byt. 

Já věděla že takhle dovolená bude něco víc.......


Hi girls, doufám že se líbilo a prosím o voltes a komentíky. Niki <3 

Q: Jak se vám líbí písnička Zayna a Taylor I dont wanna live forever ? 

A: Jo já jí mám docela ráda, líbí se mi :) 

Right Now (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat