13.

2.8K 97 25
                                    

Ráno mě v devět vzbudí můj nastavený budík. Se zaskuhráním ho vypnu a chytím se za hlavu. Včera jsem se vrátila asi ve tři ráno. A taky na to vypadám a i se tak cítím. Sice jsem nějak extra nepila, ale spíše na to nejsem zvyklá. No ale dneska jsem musela vstát protože s holkama jde za hodku koupit ty šaty na dnešní předávání cen. Nemůžu uvěřit tomu, že někdo jako já půjde na předávání cen. Pravda je, že v poslední době nerozumím ničemu co se týká mého života. Od ty doby co jsem poznala Nialla. Začalo to tím s kým se kamarádím. Teda mně osobně jr jedno jestli jsou mými přáteli slavní lidé nebo obyčejní jako jsem třeba já. Je mi jedno jakou práci dělají, záleží pouze na tom jací jsou. Ale i přes to. Komu se poštědří kamarádit se se zpěváky a modelkami ? Pokračuje to přes to že dnes jdu s nimi na předávání cen a mimo jiné již zítra odlýtam s jedním z nich do Ameriky. Tam kam jsem se vždy toužila strašně podívat. Nemluvě o to že jsem ted občas v televizi nebo na internetu jako údajná přítelkyně Nialla Horana, achjo ten bulvár si toho nevymejšlí. Je prostě fakt že posledníé dobou nás dost řešej. Jo a taky mi naskočilo spoustu sledovatelů na sociálních sítích. Taky si o mně spousta lidí myslí že jsem jen další zlatokopka, která se chce přátelstvím s nimi zviditelnit, ale to není pravda. Mám je ráda, ne pro to kolik vydělávaj, ale pro to jací jsou, jak už jsem tady jednou říkala.  No, ale ted už je načase vstát. A hlavně si vzít prášek. Dojde mi, když si stoupnu. Moje první kroky tedy směřují do kuchyně kde si spolku prášek na bolest hlavy a poté se vrátím zpět do pokoje. Obleču si gepardované šaty a přes to lehkou růžovou bundičku. Zalezu do koupelny, kde vykonám raní hygienu a nalíčim se v podobě make-upu, řasenky a červené rtěnky. Nasnídám se a poté co se se Sab rozloučím, protože se vrátím domů až po předávání, odejdu. Dole na mě už čekají El, Soph a Perrie v Sophině autě. Nasednu a rozjedeme se do onoho obchodu, do kterého jsem dostala ten poukaz.

,,Dobrý den co si budete přát ?" usměje se na nás postarší žena hned jakmile vejdeme do obchodu. 

,,Dobrý den, dnes nás čeká předávání cen a potřebujeme čtvery šaty." ujme se slova slova Soph. 

,,Ale jistě, pojde, ráda vám pomůžu. Prosím následujte mě." opět se na nás usměje a rozejde se někam dozadu. My s holkama jí následujeme až se ocitneme v obrovské místnosti s nějrůznějšíma šatama, overalama a já nevím čím vším. Páni tak to je něco tohleto. Ale jak si mezi takovým množstvím mám vybrat ? 

,,Děkujeme vám za nákup, nashledanou." řekne ona žena když zaplatíme naše šaty, rozloučení jí oplatíme a opustíme obchod. Hned se kolem nás seběhne několik fotografů, které s úspěchem ignorujeme, dáme šaty do kufru a nasedneme. Už jsem si na tohleto docela zvykla. 

,,Co si zajet ještě na oběd ?" zeptá se Perrie a my všechny souhlasíme. Takže sjedeme ještě na oběd, než jedeme k El, domů kde se budeme připravovat. Dorazíme sem asi ve čtyři, takže hned začneme, protože kluci přijedou v šest. Začneme se tedy všechny oblíkat do našich šatů. Všechny jsme si koupily bílo zlaté aby jsme ladily. 

Musím uznat že všechny vypadáme fakt hodně dobře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musím uznat že všechny vypadáme fakt hodně dobře. Následně se dáme do líčení a úpravy vlasů. Upravujeme se navzájem. Já mám samozřejmě dokonalý podklad, řasenku, kočičí linky a tmavě růžovou rtěnku. Vlasy mám volně rozpuštěné, ale přelakované, aby držely hezky tvar. S holkama se několikrát vyfotíme a poté už víjdeme z domu, protože venku už čekají kluci. Nejdřív všechny obejmu a poté až nakonec přejdu k Niallovi. 

,,Ahoj Sam, moc ti to sluší." usměje se na mě a dá mi pusu na tvář. 

,,Děkuju, ty taky vypadáš dobře." lehce zčervenám . 

,,Tak můžeme jet ?" zeptá se Harry a všichni přikývneme, tkaže nastoupíme do bílélimuzíny. Páni, nikdy jsem v limuzíně nebyla. Všichni si tady posedáme a já sedím vedle Nialla, samozřejmě. Jsem docela nervozní. Přeci jenom je to velká akce a i když já tam nic neznamenám, bojím se že udělám něco špatně a ztrapním jak sebe tak Nialla, jelikož jsem jeho doprovod. 

,,Neboj se ničeho Sam, bude to v pohodě." šeptne mi do ucha Ni jakoby mi četl myšlenky a chytí mě za ruku přičemž proplete naše prsty. 

,,Já, já se ale bojím že udělám něco blbě a ztrapním tě. Myslím že jsi si měl vzít radši někoho jinýho sebou." sklopím hlavu do mého klína. Jeho prsty se objeví na mé bradě a jemě mi hlavu zvedne tak abych se mu dívala do očí. 

,,Neboj nic nepokazíš vím to, lepší doprovod jsem si nemohl přát. Nikdo není tak krásný a úžasný jako ty." pousměje se na mě a jeho pohled říká že to myslí vážně. Lehce se pousměju a poté co nám dojde že na nás všichni v tichosti koukají, tak Ni sundá ruku z mojí tváře, kam jí mezitím přesunul a  navážeme nějaký rozhovor. Po chvíli auto zastaví a my tedy vystoupíme. Hned si nás všichni fotí a tak, je to šílený. Ni má naštěstí téměř neustále svou ruku obmotanou kolem mého pasu a tím mě uklidnuje. Nakonec dojdeme do velikánského sálu, kde ztrávíme celý večer. Kluci mezitím vystupují a taky vyhrají několik cen. Po předávání jako takovém se vydáme do jejich šatny která jim zde je určená, aby jsme se mohli převléct došatů na after párty. U mě to jsou světle růžové minišaty. A pak teda vyrazíme na onu after párty. Tenhle večer je další z těch které si budu pamatovat celý život, protože byl úžasný. 


Tak líbilo ? Aleposn trošičku ? Porísm o voltes akomentíky Niki<3

Q: Barva očí ? 

A: zelená, ne jako úplně zelená spíše taková smaragdová, nějak jako má Harry. Smaozřejmě nejsou tak krásný jako ty jeho, ale prostě ta barva. však víte :D 

Holky omlouvám se že ty z vás které jsou u mých příběhů už dlouho, v poslední době odpovídají an nějaké otázky už podruhé, ale jelikož jsou tady i nové holčiny tak snad to pochopíte. Všechny vás milujuu <3 3 



Right Now (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat