23.

1.9K 88 23
                                    

Ráno mě po poměrně dlouhé době probudí zvuk budíku a tak vylezu z postele. Jsem po tom týdnu tak odpočatá, že mám energii na další dva měsíce, doufám. Obleču si lososové džíny, bílé tílko s černým nápisem Love a oranžovou mikinku. V koupelně vykonám raní hygienu, nanesu make-up, udělám si linky, řasy přejedu řasenkou a rty červenou rtěnkou. Ještě si vyžehlím vlasy a jdu se nasnídat. Poté vyrazím do práce. 

,,Ahoj Sam." usměje se na mě Tina, hned jak vlezu do restaurace a rozeběhne se ke mně aby mě objala. 

,,Ahoj." oplatím jí obětí a to už příjde i Danny se kterým se taky obejmu. 

,,Tak co jak bylo ? Vím že jsme volaly, ale stejně musíš mi všechno říct. A co Niall jsi s ním štastná ? A je na tebe hodnej ?" začne na mě chrlit jednu otázku za druhou až se v tom ztrácím. 

,,Počkej, počkej. Já si dojdu vzít zástěru a pak ti všechno řeknu dobře ?" uchechtnu se a po jejím přikývnutí se odeberu do šatny, kde si tedy odložím kabelku a obleču si zástěrku. 

,,Tak povídej. Stejně nemůžu uvěřit že se opravdu rozhoupal." zaculí se. 

,,No, já byla opravdu mile překvapená, ale jsem s ním strašně štastná. Vlastně jdem ted asi nejštastnější za celej svůj dosavadní život. Lepšího přítele jsem si přát nemohla." usměju se.

,,Mám z vás radost a řekni mi něco." tajemně se zaculí a já jí poheldem naznačím aby pokračovala. 

,,No, ehm, spali jste spolu ?" zeptá se. 

,,Tinoo." řeknu se zasmáním, ale mé tváře naberou červený odstín. 

,,Takže jo, bože holka konečně, už jsem se bála že mi zůstaneš jako pana ještě ve dvaceti." uchechtne se. 

,,No dovol." hraně se urazím. 

,,Vždyt víš že si dělám srandu. Ne ale ted vážně, jakej byl ?" chce vědět hned podrobnosti. 

,,No dobrej, teda asi hodně dobrej, já nevím bylo to úžasný." odpovím jí a pak už se ale bohužel musíme dát do práce. 


,,Jsem doma." řeknu o něco hlasitěji když se v jedenáct dokodrcám unavená domů. 

,,Ahoj." ozve se sborově z máminý ložnice. Zuju si boty a rozejdu se za nima. 

,,Pojd honem už to bude začínat." usměje se na mě Sab a já si nechápavě přisednu k nim na postel. Co, ale bude začínat ? Odpověd se mi dostane hned během další minuty, když moderátor prohlásí aby jsme přivítali One Direction. Počkat ale jaktože maj rozhovor ted ? No jasně časovej posun. 

,,Vítám vás tady kluci, jsem rád že jste tady." řekne moderátor když se kluci posadí na sedačku. 

,,Děkujeme za pozvání, taky jsme tady rádi." odpoví mu zdvořile Liam. 

,,Tak začneme rovnou z ostra, nebudu vás dneska šetřit, takže jdeme na to. Co vy a vztahy ? Liame ?" vyzve jako prvního Liama, který sedí nejblíže k němu. 

,,Já jsem stále se svou přítelkyni Sofií a jsem štastný." odpoví mu s úsměvem Li a on přikývne. 

,,Tak Nialle, tebe si necháme na potom, Harry ?" přeskočí moderátor Nialla, který sedí vedle Liama a pokračuje s Harrym. No tak to pak bude asi hodně zajímavý. Takhle tedy vyvzpovídá Harryho, Louise a Zayna a poté svůj zrak obrátí na Nialla. 

,,Tak a jdeme na tebe. Nechal jsem si tě schválně na konec protože u tebe jsou velké změny, tak co by jsi nám o tom chtěl říct ? Co tvoje "kámoška" ?" nad slovem kámoška se zasmáním udělá uvozovky. I Ni se zasměje a následně začne mluvit. 

,,No ano je to pravda se Sam jsme spolu a já jsem nejštastnější v celém svém životě. Ale stejně tak je pravda že jsme se dali dohromady teprve před pár dny v Americe, ale do té doby jsme opravdu byli jen kamarádi." odpoví s úsměvem. 

,,Takže jste ještě do Ameriky letěli pouze jako kamarádi ?" moderátor se na něj nedůvěřivě podívá. 

,,Ano opravdu jsme tam letěli jako kamarádi. Samin sen byl podívat se do Ameriky a já jí to dal jako dárek k narozeninám." odpoví. 

,,Dobře a jak se stavíš k tomu co o Samanthě píšou média, už jsi se vyjádřil sice na Twitteru, ale je něco co by jsi chtěl říct ještě zde ?" 

,,Máš pravdu už jsem se k tomu vyjadřoval, protože mě to opravdu naštvalo. Média o Sam nic neví a nechápu proč jí kritizují a nadávájí do zlatokopek, když to vůbec není pravda. Ano platím za ní věci, ale protože to chci já, ne protože by to ona vyžadovala. Dělám to pouze protože jí miluju a chci jí nějak potěšit, protože ona si to zaslouží. Už jsem měl pár přítelkyn které se mnou byly pouze kvůli penězům, ale já jsem si na 110 procent jistý že se Sam to tak není. Ona je ta nejdokonalejší holka, kterou jsem kdy viděl a mají jí rády i faninky, takže na tom už asi něco bude. A taky že je, je to tím že ona není jen krásná, ale také milá, vtipná a já nevím co všechno." jeho slova mě zahřejou u srdce a já se musím usmívát jako blázen. I v té televizi je slyšet jak faninky ve studiu křičí. 

,,Dobrá tedy, tak hodně štěstí a ted jdeme dál." usměje se moderátor a začne pokládat další otázky. Kéž by už tady byl Ni zase semnou. 

Ted jsem ještě nevěděla že za pár dní si budu pro změnu přát, abych ho už nikdy neviděla.....


Doufám že se líbilo a prosím o voltes a komentíky. Niki<3

Jak už jsem psala do konce nám opravdu moc nezbývá a já se vám tedy rozhodla prozradit název nového příběhu a to Old Friend. Tak doufám že se bude líbit :)

Q: Little Mix nebo Fifth Harmony ? 

A: Sakra těžká otázka, protože od obou mám ráda asi dvě písničky no. I přes to asi spíše Little Mix.

Right Now (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat