Eu sunt Eva. Locuiesc impreuna cu mama, tata,Chriss , fratele meu geaman. Noi suntem in ultimul an de facultate .
Usa camerei mele era fata in fata cu a lui Chriss. Tata a deschis ambele usi si a inceput sa fluiere in fluierul de la gat.
-Bucurati-va ! A ars facultate voastra.
Chriss se ridica din pat si ii inchide usa in nas .
-Frumos din partea ta ! spuse tata ironic.Va astept jos , trebuie sa vorbim!
Eu m-am ridicat din pat stiind ca va urma ceva ce imi va schimba viata .M-am ridicat din pat si am intrat la dus. Dupa 10 minute am iesit si am pus pe mine o pereche de pantaloni lungi negri de piele , un tricou gri si o pereche de converse albi.Am deschis usa sa ies , iar daca nu ma feream Chriss era sa ma loveasca in fata .
-Tata spune adevarul ! spune fratele meu bucuros.
-Eu zic sa nu te bucuri caci tata a zis ca trebuie sa vorbim!ii spun eu dezamagita.
Puteam sa vad cu ii dispare zambetul de pe fata . Mai bine taceam . Nu imi place sa il vad asa.
Am coborat impreuna. Tata ne-a facut semn sane asezam.
-Nu am mult timp, trebuie sa merg la munca.spune tata .
-Stiti ca trebuia sa continuati studiile, iar pentru ca aici nu mai sunt facultati cu acest profil , suntem nevoiti sa va trimitem in Orlando. spuse mama dezamagita .
-Cred ca ati inebunit ! spune Chriss ridicandu-se in picioare .
-Chriss! spun eu uitandu-ma la el nervoasa.
-Eva , nici tu nu esti de acord ! Spune ceva ! spune fratele meu.
-Sunt , recunosc. Dar mama are dreptate !pentru tine ce este mai important , studiile sau iubita ta? spun eu uitandu-ma la in ochii lui .
-De unde sti ca de aia nu vreau sa plec ?spune el uitandu-se surprins de ceea ce am zis.
-Daca nu Beatrice ,atunci cine ?spun eu .
-Fiule, sora ta are dreptate ! Iti poti face alta iubita .spune tata incercand sa-l convinga sa mearga cu mine .
Mai sta fratele meu pe ganduri , iar dupa isi baga mana in par si spune:
-Bine...
Eu ma arunc la gatul sau si il pup pe obraz .
-Stiam ca nu ma lasi singura in Orlando!spun eu ironica .
-Cum as putea ?spune el zambind.
-Urcati sa va faceti bagajele , apoi plecati. Conduce Chriss!spune tata si ne imbratiseaza de adio . Nu ne mai vedem , deci sa aveti grija unul de altul! ne spune tata zambind.
Dupa 3 ore bagajele erau gata si am coborat in sufragerie . Noi ne-am luat ramas bun de la mama , care ne-a spus cateva lucruri despre noua noastra locuinta si ca o sa avem o surpriza acolo.
Am urcat in masina dupa ce am pupat-o pe Olga (sora mamei) , iar dupa 1h si 30min am ajuns in fata blocului.
-La ce etaj a zis mama ca este apartamentul?a intrebat geamanul meu.
-4. spun eu uitandu-ma in jur.
Am ajuns la etajul 4 si am intrat in apartament . Pe canapea era o silueta masculina . Eu si fratele meu ne uitam confuzi unul la altul deoarece nu stiam cine este acel baiat.
-Buna ?! spune fratele meu facandu-mi semn sa stau in spate .
Tipul se ridica si cand ne-a vazut a sarit pe noi.Era Zeck. Verisorul nostru.