Capitolul 42

255 5 5
                                    

-Nici un dar ! comenteaza tata.

-O sa o faci ...zice mama .

-Trebuie ! spune Cara.

-Bine... cedez . 

L-am chemat la cafeneaua din apropierea parcului central . Il astept de 10 minute aproximativ . A venit . Se aseaza in fata mea si din priviri imi spune "Deci ?" . 

-Stuart ...

-Asa ma cheama ! spune si zambeste . 

-Nu pot sa o fac ... spun si ies . 

Thomas POV: 

Usa cafenelei se deschide si pe ea iese Kandra . Vine incet iar eu cobor din masina . 

-I-ai zis ? 

-Nu pot , Thomas ! Nu pot sa ii spun , spune-i-o tu ! Nu vreau sa il ranesc . spune si urca in masina . 

-Bine , i-o zic eu , dar va reactiona mai prost ! strig si plec . 

Kandra iese din masina si fuge dupa mine . 

-De ce vi ?

-Vreau sa fiu martora ! spune . 

Ajung in cafenea si  Stuart este la masa sorbind ceva dintr-o cana  . Ma apropii si ma asez . Kandra sta la o masa mai retrasa , de unde poate vedea scena . 

-Hei? spune el . 

-Buna si tie ! Acum am sa iti spun ceea ce Kandra nu putea ... Alex nu e tatal tau ! Martina avea un amant , actualul sot , tatal adevarat al surorilor tale. spun .

-Aha , cum sa nu ?! Chiar vrei sa joci acest joc ?intreaba . 

-Nu joc nici un joc . Este adevarul ! spun si ma ridic . 

-Nu te cred pana nu aflu eu singur , de la alta persoana . 

-Persoane . Gabriel si Martina sunt acele persoane ! strig si ies din cafenea urmat de Kandra . 

Urcam in masina , iar telefonul surorii mele o anunta ca a primit un mesaj . Se uita la mesaj . Il citeste apoi se uita la mine cu ochii inlacrimati . Ma loveste cu pumnii , cu toata puterea ei plangand si urland :

-Te urasc !Te urasc ! Va urasc pe toti ! 

Ma intorc spre ea , dar primesc un pumn drept in ochiul drept . Mainile mele sunt la ochi . Credeam ca am o sora miloasa , dar ea chiar daca vede ca mor de durere , continua sa ma loveasca . 

-Kandra ! Ce mama naibii ai patit?! strig . 

-Din vina voastra l-am pierdut pe Stuart . Mai bine nu ii spuneai nimic ! Trebuia sa taci dracului din gura ! striga stergandu-si lacrimile . 

-Dar asa , a renuntat la razbun...

-S-a sinucis ! striga . E numai vina ta si a parintilor nostrii ! Vina voastra ! striga . 

-Nu cred ! 

Cu asta spusa , telefonul Kandrei este in mana mea cu un videoclip . Pe un acoperis de bloc , un baiat imbracat exact ca si Stuart astazi , acelas corp , identic cu el , care sare . 

-Dar ... cand s-a intamplat ? Adica n-au trecut nici 2 minute .

-Da , n-au trecut , dar uita-te daca nu crezi . 

Imi intorc privirea si in fata cafenelei , care se afla la parterul unui bloc urias , o gramada de lume . Tocmai vine si politia si smurdul . Ma intorc la Kandra care plangea in hohote . 

-De ce plangi ? intreb . 

-Tu cum te-ai simti daca Andreea ar muri ?!  striga . 

-Ce ne rezerva viata ! spun si pornesc motorul . 

In 20 de minute aproximativ ajungem acasa . Kandra s-a incuiat in camera , iar eu le-am povestit ce s-a intamplat .Mama a spus ca acum vede cat il iubea Kandra pe Stuart . 

-Infine, cat timp ati fost voi acolo , noi am aflat ca Billy  a avut un accident mortal de masina . Este mort . ne confirma mama . 

-Am scapat de amandoi . zice si tata.

KANDRA POV:

Parintii mei cred ca sunt incuiata , dar vreau sa aud ce vorbesc .Ma asez langa perete si aud conversatia lor . Deci ... Billy a murit si el . Bun ...

-Daca a murit si asta , eu vreau cheia apartamentului . Vreau sa plec din casa asta .spun cand ei termina de vorbit . 

-Bine , asa era intelegerea . spune mama . Cara , Thomas , sa aveti grija de ea .

3 luni mai tarziu ...

Stau pe canapea si urmaresc un fil . Este 22:45 , iar Cara este la Kirra , prietena ei si Thomas este langa mine , sau mai bine zis in lumea viselor .A adormit acum jumatate de ora . Cum dracu' sa adormi la un  film de groaza ? Cum?! 

Cineva bate la usa asa ca las bolul cu pop-corn pe masuta si ma ridic . Ajung la usa si ma uit pe vizor . Politia . Deschid si ii intreb :

-Buna seara , cu ceva pot fi de folos ? intreb . 

-Am venit sa va spunem : Condoliante ! spune unul dintre politisti . 

-Multumesc,dar pentru ce ?

-Putem intra ? intreaba si celalalt politist . 

-Da , intrati ! spun si ma dau din usa . 

-Este fratele tau ? intreaba . 

-Da . Thomas , trezirea ! Avem musafiri ! strig . 

Thomas se trezeste si este sus automat cand vede politisti . 

-Buna seara ?

-Sunteti orfani de acum inainte ! spune politistul . 

-Cum adica ? intreaba Cara intrand pe usa . 

-Parintii vostri ... incepe unul . 

-Au murit intr-un accident ! spune si celalalt . 

Mi-a . Picat.Cerul. In . Cap. Inima mi-a ratat o bataie si pot sa jur ca nu mai am mult si lesin. 

-Poftim ?! strifa Thomas si Cara . 

-Imi pare rau . Condoliante ! spun si se ridica . 

Ies din apartament fara sa spuna altceva . 

3 zile mai tarziu ...

Mormantarea parintilor nostri s-a terminat acum 2 ore . Nu pot sa cred ca nu mai am pe nimeni inafara de Cara si Thomas care sunt distrusi . Dintr noi 3 , eu sunt cea care "a trecut" peste . O sa ne descurcam , cumva . 

Stiu ca am spus ca mai sunt 2 capitole , dar am terminat in acest capitol cartea. Va multumesc mult pentru sustinere. 1.1K . Multam , va iubesc ! 

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum