Capitolul 38

198 5 1
                                    


-Deci Ferguson si Maria sunt parintii nostri ? Adica , copilul , pot sa il pastrez ? 

-Da . Eu voi fi unchiul , tu mama si Diego va fi tatal . Familia perfecta ... desi lipseste un membru ...

-Eliza? intreb .

-E moarta . Nu o sa o mai vad . Nu o sa ii mai vad ochii aia frumosi , nici zambetul , nimic . Mi-e dor de ea ! 

-Chriss , Eliza traieste . Este cu ceilal...

Usa se deschide si pe ea intra Laura , Scott si ...

-Eliza ?! striga fratele meu . 

-Slava cerului , Eva , esti bine ?! striga roscata . 

-Aha ... sunt bine si insarcinata ! spun si ii privesc . Cei trei sunt cu gurile in forma de "O" si ochii cat cepele . 

-Insarcinata ?! striga toti trei . 

-Ati auzit bine . Sora mea va deveni mama . 

-Sora ?! striga Laura si Scott in timp ce Eliza se uita in gol catre Chrisstian . 

-Traiesti ? Traiesti ! striga plangand si aruncandu-se in bratele lui . 

-Pai ... as putea lasa o fata atat de frumoasa fara sot ? spune Chriss dupa ce o lasa . 

Se aseaza in genunchi si toti suntem socati . Cauta in buzunarul jachetei si scoate o cutie de catifea rosie , micuta . O deschide si in ea se afla un inel cu cel mai mare diamant posibil pus pe un inel . 

-Drumul spre inima unei persoane e cea mai anevoioasa cale de-a lungul vietii si niciodata nu ai certitudinea ca ai luat-o in directia corecta . Iubirea are cai ciudate , neintelese de nimeni , uneori te pune sa te invarti in cerc , sa te mai abati de la drum, ai nevoie de o harta s-ar putea sa iti dai seama prea tarziu ca o tii invers . Te vei lovi de fel si fel de obstacole , ti se vor pune lucruri in cale pe care nu crezi ca le poti depasi , dar cel mai important lucru este sa nu iti pierzi niciodata increderea in tine . Esti puternic , esti ambitios , esti singurul care poate sa o faca . Renunta la a te desconsidera si lupta pentru ceea ce-i al tau . Nu te lasa niciodata influentat de cei din exterior . Ei au facut greselile lor , este timpul ca tu sa le faci pe ale tale , asa ca nu te multumi cu putin . Sa incerci o singura data nu e suficient , zbate-te ,tipa , fa-ti loc cu coatele . Sa stii darga Eliza ca in final iti vei da seama ca tot ceea ce a contat si , uneori , ceea ce merita amintit este calatoria nu numai destinatia , Oamenii care au stat alaturi de tine si te-au impins de la spate si oamenii care au inceput de la bun inceput ca poti . Nu te opri niciodata la mijloc si nici nu te intoarce inapoi . Uneori castigi , alteori primesti o lectie , sa nu uiti asta . Sa cauti , sa gasesti si sa pastrezi fericirea... Vrei sa fi sotia mea ? 

Eliza POV:

-...Vrei sa fi sotia mea ?

Dupa cel mai lung discurs care mi-a fost adresat mie , cuvintele de la final m-au facut sa plang de fericire . Mainile mele sunt pe fata mea incercand sa stearga lacrimile care curg pe fata mea . 

-Da! strig . Vreau sa fiu a ta si tu al meu , vreau asta mai mult ca orice alt lucru .

Pe fata ii apare un zambet imens . Scoate inelul si il pune pe degetul inelar de la mana mea stanga . Ma ia in brate , dar eu sunt inca stana de piatra . Ceilalti zambesc , toti au luat parte la asta . La propiu . Pana si Shen a fost prezent . Toti incep sa ne felicite , dar Scott a plecat imediat ce am raspuns . 

-Ma scuzati , ma intorc . spun si ies . 

Il caut cu privirea si vad ca tocmai iese din spital . Alerg si ajung langa el in parcarea spitalului . 

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum