Capitolul 17

315 7 1
                                    


  Toți de la masa sunt Uimiți de ceea ce am spus . Alex se ridica si ma duce de mâna pana in camera mea unde ma aseaza pe pat si el se poziționează in fata mea .

 -Eva ...

 -Eu ! spun cu zâmbetul pe buze . 

 -Iar te joci cu mine si nu îmi place deloc ! Măcar dacă spuneai adevarul . spune el serios .

 -Uite ! Niciodată nu am spus ca nu simt ceva pentru tine , dar dacă am un iubit , iar Chriss are o iubita , părinții ne vor lasă sa rămânem in Orlando, înțelegi ? spun eu luându-l de mâna .

 -Tu ... tu mă iubești ! spune el cu un zâmbet pervers , dar in același timp bleg . 

 Îmi dau ochii peste cap , după care mă gândesc mai bine si ii dau o palma . După ce palma mea s-a lipit de obrazul lui , el își întoarce capul intr-o parte . Eu mă așez pe pat râzând ca o nebuna . 

-Sunteți bine ? întreabă tata de pe hol .

 -Da , perfect ! spune Alex ironic . Te omor! șoptește el .

 -Mai vedem ... spun eu ținându-mă de burta de la atâta ras.

 După 1 ora in care am vorbit si am ras , mă ridic si îl trag de mâna sa iasă afara . Am clarificat lucrurile , deși eu știam ce simțeau pentru el , nu puteam sa ma las așa ușor . Se ridica cu chiu cu vai , dar pana la urma nu avea încotro . Iese din camera mea si se îndreaptă spre usa .

 -Stai ! Alex ! Trebuie sa vorbesc cu tine despre MAD ... spune Chriss ieșind din Bucătărie .

 -Acum ? spune el cu sprâncenele arcuite. 

 -Da , nu durează mult ! îl împinge pana in camera lui , si încuie usa .

 -Ce înseamnă "MAD" ? Ce o sa vorbească ? spun eu intrând in camera mea .

 Mă învârt puțin prin camera , dar o sa îl trag pe Chriss de limba mai încolo .

 CHRISS POV: 

-Uite... sti ca mafia a pierdut mulți oameni , Melisa ... s-a transferat la Clanul 7 ! Tot timpul a făcut parte din acel clan . spun eu dezamăgit . 

 -Stai... cum ? Melisa ? Nu ar face asta ... spune el șocat de ceea ce a auzit . 

 -Alex , uite... Melisa a intrat in Clanul 9 , doar pentru a ne spiona" Mișcările ", dacă înțelegi ce spun!

 -Deci ... a fost un fel de spion ?! întreabă el .

 -Nu "un fel" ! Era ... spun eu plimbându-mă prin camera .

 -Deci ... de aia cei din C7 au știut mereu ceea ce făceam ... din cauza lui Melisa câștigul nostru a scăzut ! spune Alex .

 -Exact ! Noi avem nevoie de oameni in C9 . Dacă nu ... nu va mai exista !

-Poftim ? Nu ... nu accept ! Știu câteva persoane , dar nu cred ca o sa mă lași sa le introduc ...

 -Cine? întreb eu curios .

 -Ruhan , Kumar , Teea , Ania , Leyla , Eliza , Patricia si ... 

-Si cine ? întreb eu neliniștit .

 -Eva ! 

 -Nu ! Nu o implic pe ea in asta !

 -Dar a mai făcut parte dintr-o mafie ! Sau nu ? întreabă "amicul" meu .

 -A încercat , dar la antrenamentul de box s-a rănit si am preferat sa nu ii mai permit sa facă parte ... 

-Box ? Asta făcea ea in fiecare Weekend ?

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum