O tragem afara . Se zbate ea , dar eu si Laura suntem mai puternice de 1000 de ori decat ea .
-Ce vreti de la mine ?! Lasa-ti-ma ! striga ea .
-Nu te mai zbate , ca iti ingreunezi singura situatia ! striga roscata .
-Ce am facut ? se plnge ea .
-Mai si intrebi ! strig eu .
-Nu stiul la ce te referi .
-La copilul tau , la cum l-ai inselat pe Will , cum ne-ai mintit pe toti , ti-am dat tot ce ai vrut , dar la ce s-a ajuns ?! L-ai facut pe cel care a stat 5 luni in coma , pentru cine ? Pe cine a aparat cand a fost impuscat ?! Pe cine ? intreb eu strigand cat de tare posibil .
-Imi pare rau ! spune ea .
-Urbanna , e prea tarziu ! Stii prea bine ce se intampla daca ii tradam ! striga Laura .
-Va rog , nu... spune ea si incepe sa planga .
-Taci , Urbanna ! Tu cu mana ta ti-ai facut-o ! strig si o bag in masina cu forta .
Ramane tacuta , nu stiu exact de ce . Ar putea sa tipe sa se zbata , dar stie cu cine se pune , deci isi ineaca amarul in lacrimi .Will e parte din mine , intr-un fel . Daca l-a ranit pe el , m-a ranit si pe mine . Nu merita sa triasca .
Adica traieste doar daca dupa ecograf doctorul ne va spune ca are baiat . Daca are fata , pleaca pe lumea cealalta , cu tot cu fetita . Priveam in gol cat timp eram la semafor .
-Xena , e verde ... spune Laura .
Nu spun nimic doar pornesc . Mai conduc timp de 2-3 minute si ajung in fata casei . Cobor . Ma indrept spre 2 dintre oamenii de la paza si le porunces:
-Urbanna e in masina . Niciunul nu e insurat . V-as pune sa o violati dar , e insarcinata ... Imi pare r... nu apuc sa termin caci unul dintre ei imi spune :
-Stiu ca nu e frumos sa va intrerup , dar nu ma pot abtine . Urbanna nici nu e insarcinata . A fost , corect . A facut avort ... cam de 3 saptamani ! spune blondul .
-Cum adica ? De unde sti ?! intreb .
-Sefa , cred ca a-ti uitat ca sunt fratele ei vitreg ... are mare incredere in mine . Ea mi-a spus ca a facut avort deoarece era copilul lui William . Statea cu el doar pentru bani si sex , nu il iubea ! spune el .
-Violeaza-o , fa ce ii face , dupa omoara-o ! Impreuna . Unul o violeaza primul , apoi celalalt . Totul il faceti la 2 . Clar ? Pentru asta o sa primiti 200$ in plus la salariu ! spun si intru .
Baietii erau pe canapea se uitau la William gata sa il bata . Imediat intra si Laura . Fuge catre baieti si il ia pe David de mana . Il trage dupa ea in camera dupa ce ne ureaza noapte bune .
Ma uit pe canapea unde Will asteapta moarla .Baietii se uita la mine , apoi la William , apoi iar la mine si tot asa . Le fac semn baietilor sa plece si asta fac . Will se ridica de pe divan si da sa plece , dar ce crede el ? Crede ca scapa asa usor ... vai vai ...
-William ! In biroul meu , acum ! strig . Se opreste brusc si inghite in sec . Face stanga imprejur si ma urmeaza . Intru in birou si ma asez pe scunul din piele . Will tremura . Se aseaza pe unul din scunele din fata biroului . Se uita la mine de parca e un soarece si eu un motan .
-Will... tu iti dai seama ca m-ai speriat ? Defapt ... nu doar pe mine . Baietii au turbat cand au auzit ca nu esti . Ce e in capul tau , baiete ?! intreb eu rastit .
-Imi pare rau , Xena ! Dar tu ar trebui sa ma intelegi mai bine dintre toti ! Casian a luptata contra ta , Alex a murit in explozie , Chriss a murit acum 2 ani ... parintii tai nu stiu ca traiesti ... tu ai suferit mai mult dintre toti . Tu trebuie sa sti ce simt .
-Will , inteleg ca e greu . Nici tu nu ai dus o viata mai usoara . Daca tie ti se pare mai usoara viata ta ... Inteleg ca parintii te-au abandonat la nastere , ca ai trait pana la varsta de 16 ani in orfelinat si atunci ai fugit cu baietii , dar asta ce schimba ?
-Nimic . Mai bine as muri ! Nu te-as chinui pe tine , nici eu nu as mai suferii! spune si iese din birou trantind usa .
-Ce ma fac eu cu tine Will ? De ce Urbanna ? De ce? De ce nu m-ai ascultat ?!strig nervoasa .
Ies nervoasa , mai nervoasa ca niciodata si merg in camera mea . Ma schimb in pijama dupa ce ma spal , apoi ma arunc in pat . Incerc sa adorm , dar nu pot . Ma foiesc pana cand corpul plange . Ma ridic din pat si ma indrept spre sertar . Il deschid si iau un album foto . Ma asez in pat si ma uit la amintirile petrecute cu familia mea .
Nu pot sa ma abtin sa nu plang , dar incerc . Cateva lacrimi isi fac pana la urma prezenta pe obrazi . Imi sterg lacrimile si pun la loc albumul . Ma bag in pat si adorm cu greu .
Razele soarelui intra pe fereastra . Ma ridic din pat si ma uit la telefon . 12:45 . Merg la baie pentru rutina si dus . Ies si imi iau pe mine o pereche de blugi negrii , un tricou negru pe care scrie "They are crazy!" , o pereche de adidasi tot negrii , geaca neagra de piele si basca neagra . Machiajul e strident . Ruj , rimel , tus si fard ,toate sunt negre .
Stiu ca am spus ca o sa postez inca un capitol sambata , dar a aparut o problema in familie , deci nu am mai avut timp . Noapte bune !