Capitolul 19

260 7 0
                                    

-A urcat sus sa se schimbe si vine inapoi. 

-Okey...

Ma concentrez la fimul difuzat la TV (Wonder Woman ) impreuna cu Eliza, mama , Sofia , Olga si matusa. Baietii jucau in continuare Poker.Uitandu-se la film Olga adoarme. Zack fiind singurul treaz , fara alcool la bord se ofera sa o duca el in camera in care va dormi. 

-Cineva s-a indragostit ...spune Sofia pentru a-si enerva fratele. 

-Mai taci ! 

Zack POV:

-Recunoaste ! zice sora-mea .

-Nu m-as indragosti de o minora , respect legea . spun eu cu un zambet imens pe fata.

-Nu e minora ! striga matusa din bucatarie . 

-Si mai bine ! spune Sofi.

-Sofi!!! Iar te-a pus Pascal sa bei ? Mai taci, oricum ma insor peste 3 luni ! spun eu.

-Ce faci? 

-Te insori ?

- Cu cine ?

-Ati auzit bine ! Peste 3 luni Zack Miller se insora ! urlu eu pentru a ii lamuri.

-Nu prea cred ... defapt ce vorbesc eu ... nici tu nu crezi ! spune Romeo.

-Uita-ti verigheta ! spun eu si imi scot vericheta de pe inelar.

-Zack , nepoate , vorbesti serios ? spune tata .

-Unchiule...nici eu nu as fi vrut sa fie asa , sincer , dar soarta ...

-Nu pari fericit ! spune Eva. 

-Nu sunt ! Nu as fi vrut sa fie asa ...

-Zack , frate , cum de ai luat decizia asta? 

-Cu cine te insori tu mai exact ? intreaba Alex.

Eva POV:

-Da ... cu cine ? Adica ... tu nu erai intr-o relatie din cate stiu eu ! spun eu .

-Vorbim maine ... maine aveti festivitatea , nu va mai retin ! spune verisorul meu si pleaca . 

-Oare ce are ? sopteste Sofia. 

-Sofia , vino sa mergem ! spune Romeo. 

-Haide... 

Pleaca si baietii peste inca un joc de Poker . Erau sub influenta alcoolului si abea se tineau pe picioare. Tata si Alex nu erau asa beati , de aceea ii ajuta . Eu il duc pe Chriss in camera sa , si il invelesc . Nu m-am straduit sa il dezbrac pentru a dormi mai bine , i-am dat doar tricoul jos stiind ca asa ii place sa doarma . 

Ies din camera lui si aud tipete din apartamentul verisorlor mei. Familia mea se uita speriati cat la mine cat la usa . 

-Gilbert ai mai folosit vreodata un pistol ? Dar tu Olga ? intreb eu cu un zambet bleg pe mecla. 

-Eva esti bine ?! zice mama. 

-Mama , ma simt perfect ! Raspunde-ti !

-Eu da ! spune Olga. 

-Si eu ! zice Gilbert . 

-Perfect ! Mama , am vazut ca ne-ati adus lucrurile ... ai gasit ceva in geamantane?

-Nu ... ar fi trebuit ?

-Nu ! 

Eu alerg in camera mea si scot din geamantan 2 pistoale . Unul ii dau verisoarei mele , iar dupa alerg in camera fratelui meu si scot din geamantanul lui alt pistol pe care ii inmanez lui Gilbert. 

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum