1 saptamana mai tarziu ...
-Eva ... uita-te spre usa!spune Eliza.
Usa se deschide si pe ea intra Laura si Dayanna imbracate ca niste dame de companie . Laura purta o rochie neagra pana in pamant putin mulata , iar de la abdomen in sus este dantelata , Dayanna poarta o rochie rosie , lunga , fara bretele . Parul aranjat , machiate , pantofi cu toc , Oare ce se intampla ? ma intreb ...
-Ce-i cu voi ? spun .
-Mai ai o ora si jumatate pana te mariti si tu ne intrebi o prostie ! spune Eliza .
-Ma marit ? N-am stabilit data nuntii ! ma plang .
-Tu nu , dar Diego ...spune Dayannna .
-Dar e ghinion daca vede rochia ! ma smiorcai .
-Dar cine a spus ca a vazut-o ? intreaba Laura .
-Sunteti ceva ... spun .
Dupa o ora inare m-am dichisit intr-un spital ,"visul vietii mele " , ma uit la reflectia mea in masina Laurei si vad ca sunt mai frumoasa ca oricand . Rochia alba putin dantelata , imi vine ca turnata . Pantofii albi sunt acoperiti de rochie , dar si aceia sunt superbi . Parul este prins intr-un coc ,"ravasit", machiajul superb , dar lipseste ceva ...
-Buchetul ... spune Eliza si imi pune in mana un buchet din trandafiri rosii .
-Fetelor , va multumesc , dar Thomas ? Unde este ?
-La Karla . spune Dayanna.
-Cine este Karla ?
-Prietena mea cea mai buna , bona Andreei . Maya va avea grija de Thomas , sora Karlei . Sunt in siguranta , stai linistita . Vor veni la petrecere ...
-Bine ...
Diego POV:
Acum cateva ore am spus da in fata lui Dumnezeu . Acum cateva ore am devenit oficial sotul Evei . De dragul meu s-a reintors la "Eva" . Mor de dragul ei .Mai ales de drgul fiului meu . Ca tot veni vorba ... unde o fi ?
-Eva , unde este Thomas ?
-Trebuie sa ajunga ...
Cateva focuri de arma se aud , localul este invadat de oameni mascatii , care trg in tavan . Ce bine ca i-am pus pe oamenii mei sa isi ia armele cu ei . Toti ne scoatem armele urmand ca toti "purecii" sa cada secerati la pamant .
-Haide-ti sa plecam de aici ! Anunta-le pe fete sa mearga acasa , nu vreau sa vada asta ! striga Eva .
-Am inteles . spune si Eliza .
In jumatate de ora ajungem cu totii acasa . Cand sa intram , ajunge inca o masina . Din ea coboara Charlie , cel mai bun prieten al meu si mana mea dreapta . Mai coboara inca 2 fete blonde care ii tineau in brate pe Thomas si Andreeea .
Mor de dragul lor , mai mult de dragul lui Thomas , ce-i drept , dar nu pot spune ca Andreea nu este draguta . Parul blond si ochii albastrii o fac sa para cea mai draguta , nu ca n-ar fi ... Thomas are parul brunet si ochii caprui , dar asta nu il dezavantajeaza la capitolul dragalasenie .
20 de ani mai tarziu ...
-Mama , poti sa ma lasi , trebuie sa ajung la timp ...
-Thomas , lasa-ma ! Trebuie sa te fac perfec pentru prima ta intalnire cu Andreea ...spune scumpa mea sotie .
-Frate , saraca Andreea va astepta mult si bine , mama vrea sa te faca perfect . Va dura ceva , mama ! spune si Cara .
-Cara , Thomas este perfect ...