-Nu , dar ...
-Dar ? întreb eu aproape urlând .
-După festivitate , vom merge la sediu si vom vorbi toți . spune Chriss .
-Bun ... eu si Eliza mergem la cumpărături , vouă nu va trebuie costume ?
-Costume am destule , dar sa nu crezi ca port papion sau cravata , cum le spun eu ... "curele de gât"! spune fratele meu .
-Frate ... gândim la fel ! spune Alex .
Telefonul mă anunța ca am primit un mesaj . Era de la Eliza. "Te aștept de 30 de minute , nu mai vi ? " Eu ii raspun : "Am uitat ca ești jos , dar mă certam cu baietii , cobor acum ! "
-Băieți , eu plec ! Ne vedem !
-Cât stai ? Nu vezi ca e deja 22:15 ! spune Chriss.
-Mall-ul e pana la miezul nopții deschis ! spune Alex indiferent .
-Vezi ... spun eu si ies din camera fratelui meu . Alerg si in 20 de secunde sunt pe scaunul din dreapta a mașinii Elizei .
-Hei , drăguț-o ! spune prietena mea accelerând .
-Hei ! Cum de crești atât viteza ? Ești nervoasa ?
-Aha ... Adică ... Nu ! se bâlbâie ea .
...
-Eliza, ai grija ! urlu eu .
Dacă nu eram măcar eu atenta la drum , întrebam într-un tir . Eliza a intrat in parcarea benzinăriei făcând un drift , ca altfel posibil sa fi fost moarta .
-Eliza , ești bine ? întreb eu atingând-o pe umăr .
Prietena mea se întoarce spre mine si se pare ca are ochiul drept vânat si niște zgârieturi pe obraz .
-Ce ai pățit ?!
-Dragostea ... spune prietena mea încet .
-Cum adică "dragostea" ? întreb eu confuza.
-Beatrice , a părut in fata mea si ne-am păruit !
-Beatrice ? Ce caută in Orlando ? Trebuie sa ii spunem lui Chriss ! Coboară !
-Ce ? Nu ii spune , te rog ...
-Nu mai bate din gura fără sens ! Treci pe scaunul meu .
Nu se opune si urc eu la volan . Îl sun pe fratele meu si îl pun pe difuzor :
Convorbire telefonică :
-Surioara , s-a întâmplat ceva ?
-Beatrice , s-a întâmplat ! urlu eu oprind la semafor .
-Beatrice ? Ce a mai făcut acum ?
-Mie nu mi-a făcut nimic , dar Eliza ...
-Eliza ? Ce a pățit ? Eva , Răspunde ! Eva ! striga fratele meu ca un descreierat .
Eliza ia telefonul in mâna si vorbește cu iubitelul ei .
-Sunt bine , iubi ! Vorbesc serios ! spune Eliza speriata .
-Eliza ... ești bine ? Ce ti-a făcut , Beatrice ?
-A apărut in fata mea si mi-a spus sa mă despart de tine , dar am spus ca nu renunț la ceea ce e al meu așa ușor . Când a auzit , a sărit pe mine si M-a zgâriat pe fata . Pe lângă ca mi-a învinețit ochiul am si câteva vânătăi pe corp . Nu vreau sa o mai văd vreodată ! spune roșcata .
-Tu i-ai făcut ceva ? Sau ...?
-Ce mă crezi ? Crezi ca sunt o bombonică ce nu ar omorî o musca ? Te înșeli , puiule ! Arată mai rău ca mine ...
-Atunci , bravo ! Unde sunteți ?
-Venim acasă ! strig eu .
-Va aștept , oricum sunt cu baietii ...
-Si Wen ? spun eu luând telefonul .
-Da , ne-am împăcat !
-Cu tata cum rămâne ? Si el l-a iertat ?
-Noi bărbații nu tinem supărare toată viața între noi ! spune fratele meu , iar băieții încep sa rada .
-S-a întors Sofia ?
-Da , dar nu mai urca la 4 ! spune fratele meu
. -Dar unde ? La 5 ? spun eu ironica .
-Nu , la 2 !
-2? Mama si tata au cumpărat apartamentul ?
-Tot etajul 2 ! Haide ne facem de cap .
-Okey ... pa !
-Pa !
Sfârșitul convorbirii
După încă 5 minute parchez mașina si urc scările ținând-o pe Eliza . De la parter se aud vocile betivanilor . Urcam cu grija si pentru ca nu am cheie bat la usa . Usa se deschide si in fata acesteia se pune mama .
-Dumnezeule , ce ai pățit ? o întreabă mama pe Eliza .
-Beatrice a bătut-o pe iubita lui Chriss ! spun eu punându-mi jacheta pe cuier .
-Aaa... tu ești Eliza ? spune mama vesela ca o întâlnește .
-Da ... eu sunt . spune ea timida .
Mama si Eliza merg intr-o camera pentru ca mama sa ii panseze rănile .
-Mormolocilor ce faceți ? Întreb eu cu un zâmbet mare pe fata si trantindu-mă pe canapea între Chriss si Alex .
-Bem , jucam Poker , ce fac baietii , pardon ... bărbații ! spune Pascal .
-Sofia , unde e , tata ?
Azi o sa mai postez 2 capitole!Am chef de scris , deci...