Când ajunge la masa , Ruhan spune cu zâmbetul pe buze :
-S-a întors regina ! Ce mai faci ? Întreabă el la mișto .
-Ce vrei ? Întreabă Chriss nervos
. -Chriss , frate ! Gata ! Spune Theo ținându-l de la spate sa nu facă ceva .
-Bine , lasă-mă ! Spune fratele meu așezându-se la loc .
-Eva , hai la o cursa, ce zici ? Întreabă Kumar .
-Ce V-am zis ? Spun eu uitându-mă la trupa de nebuni .
-Vii ? Întreabă Ruhan .
-Refuza regina vreo cursa ? Întreb eu ironica luând cheile de pe masa .
-Așa te vreau ! spune Alex ridicându-se in același timp cu mine . Ajung la mașina si mă îndrept spre Start .
-Cine mai participa ? Întreb eu cu mâinile in sân .
-Eu , Vincend , Ania si Teea ! Spune Ruhan cu zâmbetul pe buze
. -Unde-s fetele ? Întreb eu de prietenele mele cele mai bune .
-Unde sunt , Kumar ? întreabă Ruhan .
-Se dau la Vincend , cel mai probabil ! Spun ei in așa fel încât sa mă facă pe mine sa mă simt prost .
-Trebuia sa tac ... spune Kumar .
-Eu si Vincend ne-am despărțit ! Acum îl am pe Alex ! Spun eu luându-l pe Alex de mâna .
Alex face o fata demnă de o poza . Îl lovesc cu cotul in abdomen si își revine . Se apropie de urechea mea si îmi șoptește :
-Tu vorbești serios ?
-Aha . Săruta-mă !
Alex POV:
-Ce ? Întreab eu surprins de ceea ce a scos pe gura .
-Alex ...
Mă apropii de ea si ii dau un sărut pe gurița aia dulce . "Moare după mine , dar se tine tare ! " spun eu in gând .
Eva POV:
M-am sărutat a 2 oară cu el , nu pot sa cred . In ce m-am băgat ? Mă întorc spre cei doi băieți si ii întreb unde sunt fetele .
-La cafenea ! Spune Kumar cu gura căscată de ceea ce a văzut .
-Închide gura ca intra muștele ! Spun eu trăgându-l pe Alex după mine la cafenea .
-Eva ... spune el .
-Ce ?
-Ce vrei sa faci ?
-Taci si pretinde ca suntem împreuna , azi si maine ! Okey ? Spun eu intrând in cafenea .
-Bine...
-Eva ?! Spune Teea surprinsă ca mă vede aici .
-In carne si oase ! Spun eu luând-o in brațe .
-Ania , Vincend ! Veniți aici ! Le ordona blonda .
Cei 2 se supun . Când mă vede fostul meu de mâna cu Alex , rămâne șocat . Ania fuge spre mine si mă ia in brațe . Vincend se uita la mine dar nu se apropie de mine
-Salut ! Spune el uitându-se la mine rușinat de ceea ce s-a întâmplat in vacanța de primăvara .
-Buna ! Spun eu . Când văd ca fetele salivează după Alex , îl prezint :
-Fetelor , el e Alex ! Este iubitul meu ! Vincend rămâne cu gura căscată la propriu .
-Alex , ele sunt Teea si Ania !
-Încântat !
-Aaa... si el este Vincend , fostul meu iubit ! Blondul se uita speriat când Alex merge spre el .
-Eu sunt Alex ! Spune brunetul întinzând mâna spre Vincend .
-Vincend ! Spune el si dau noroc .
-Când ai pus mâna pe el ? Întreabă in șoaptă Ania .
-Lasă asta ! O sa câștig cursa !
-Participi? Întreabă Teea . Nu ai mai participat din Februarie .
-Stai calma ! Am mai condus de atunci ! spun eu ieșind din cafenea cu mâna lui Alex după gâtul meu .