Capitolul 8

338 12 0
                                    

  Insfarsit am ajuns la etajul 11 . E in capătul celălalt al etajului . O iau la fuga printre doctorii si asistentele de pe hol . Mă uit in spate când Olga mă striga . Nu mai pot nici eu nici ei . Dintr-odată cad pe pământ deoarece am dat intr-o silueta masculină . Nu mai aștept sa îmi ofere ajutor sa mă ridic ... si o iau iar la fuga . Am ajuns la mama .

 -Cum se simte ? Întreb eu sprijinindu-mă de unul dintre pereții albi .

 -Este bine ! Era sa moara acum câteva minute .

 La cele auzite , mi se înmoaie picioarele si mă las pe podea . Olga si Gilbert abia acum ajung .

 -Ev ! Ev ești bine ?! Striga Gilbert punându-se in genunchi lângă mine . Îmi pun fata pe pieptul lui si încep sa plâng in hohote . Suspin , si abia mai pot sa respir . Doua asistente se îndreaptă spre mine si mă duc într-un salon , in același salon in care fratele meu sta si așteaptă ca perfuzia sa se termine. Sunt pusă pe patul de lângă si îmi fac si mie o injecție . Doar mă calmează , dar nu adorm .

 -Eva ? Te simți bine ? Întreabă fratele meu speriat . Nu îmi spune ca ... spune el ridicându-se in șezut .

 -Nu ! Doamne ... ce scoți pe gura ! Mă Mir eu . Nu mă pot stăpâni si încep sa plâng . 

 -Eva ... tata nu ne-a părăsit , nu ? Întreabă el cu ochii înlăcrimati. 

-Era sa moara ! A doua oară de când e in operație . Cu greu i-au redus starea . Spun eu ștergându-mi lacrimile de pe obraz .

 -Dumnezeule , Tatăl nostru din ceruri , apara-l pe tata . Nu ne despărți de el ! Te rog ! Promit , cu mâna pe inima ca eu si sora mea nu mai participam la curse si părăsim clanul ! Apăra-l !

 -Chriss... oricât te-ai ruga , Dumnezeu ... i-a croit deja destinul . Nu o sa îl schimbe pentru ca așa vrei tu ! Spun eu dezamagita .

 -Eva , Dumnezeu ne iubește si o să-l salveze pe tata . Dacă îl salvează , eu renunț la clan si curse .

 -Frate ... Dumnezeu , ne-a băgat in treburile astea . Eu continui !

 -Tu nu îl iubești pe tata ? Întreabă Chriss cu o sprânceană ridicată .

 -Dacă nu îl iubeam mai eram aici ? Mai făceam atâtea crize încât sa îmi dea calmante ?Asta crezi ? Sti ce ... eu nu te mai sprijin . Nu mai sunt de partea ta ! Nu mai îmi spuni nimic de când ne-am dus in Orlando . Spun eu aproape urlând .

 -Ev... 

 -De ce Beatrice nu e lângă tine ? Spun eu cât de tare pot .

 -Eu si Beatrice ne-am despărțit luni . De aceea am reacționat așa ! Știam ca dacă o sa plec se va despărți de mine , dar ... te-am ales pe tine . Văd ca ... mai bine o alegeam pe Beatrice ! Ea m-a înțeles mai bine ca toți ... îmi mărturisește fratele meu .

 -Juca teatru ... șoptesc eu uitându-mă in parte cealaltă .

 -Poftim ? 

 -Ești un fraier ! Ești naiv , Chriss ! Ea te înșela cu toți derbedeii , si tu ca un bou o iubeai ! Am prins-o de atâtea ori , dar am crezut ca sti , de aceea nu ți-am zis nimic . 

 -Eva , nu minți !

 -Nu mint ! Am si câteva poze ! Dar sunt pe laptop . Cel mai rău e ca nici Oliver nu îți spune despre ce face cu ea in fiecare seara .

 -Ce legătura are el cu Beatrice ? Nu ii mai răspund deoarece s-a terminat perfuzia . Asistenta mi-a pus un pansament si mie si lui Chriss la fel . Noi așteptăm sa plece asistenta , dar usa se deschide si pe ea intra Olga si fratele ei .  

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum