Capitolul 22

239 5 0
                                    

-Cum de erai treaz? intreb eu.

-Peste 2 ore e festivitatea . Eliza vine ?

-Vine imediat sa o machiez si plecam tti 3 de aici ...

-Uite ... stiu ca ziceam ca petrecem toata ziua impreuna , o sa o face... dar ai spus ca vrei sa cunosti mafia !

-Aaa... am uitat de asta ! Infine ...

Mai stau in bratele fratelui meu cateva secunde cand din sufragerie striga mama anuntandu-ne ca Eliza a sosit . Sar ca arsa , si merg la iubita lui Chriss . O iau in brate dupa o trag dupa mine in camera . O asez pe scaunul aflat la biroul meu si imi fac capodopera pe fata amicei mele . Dupa ce am terminat , am chemat-o pe mama ca sa imi aranjeze si mie fata.Eu sunt gata cu machiajul si parul , iar Eliza este complet gata. Dupa ce imi iau pe o rochie albastra pe care mi-a cumparat-o mama acum un an dar nu am purtat-o niciodata si perechea de pantofi pe care o am de la nunta prietenei mele , plec spre universitate impreuna cu Chriss si Eliza .

Ajungem si chiar atunci incepea festivitatea. Fugim in cladire unde ne luam fimoasele robe . Robele de aici erau albastre . Ne-am imbracat si am fugit in gradina imensa unde avea loc festivitatea. 

-Va rog sa urcati pe scena ! se aude vocea directoarei . 

Toti din clasa noastra se supun . Toti aveau un zambet imens pe fata . De sigur ca existau 2 persoane care mai ca plangeau ca scapa de toata tortura asta . Cine sa fie daca nu tocilarii...

-In parcursul acestor ani , petrecuti in "inchisoare", cum ii spune-ti voi , elevii sau mai bine spus studentii, ati luptat pentru note mari , asa ca am sa va prezint premiantii! afirma directoarea. Cei care au avut media cea mai mare , adica 9.85 , sunt Smith Eva , Blanco Sebastian , Olsson Edith si Becker Adam ( ultimii 2 sunttocilarii ). Va felicit copii . Ati avut cele mai bune rezultate pe parcursul acestor ani . spune doamna Killa , directoare. 

Ne inmana diplomele si ne spune sa mergem la locurile noastre din primul rand . 

-Cei cu a2a medie , 9.80 ,sunt Smith Chrisstian , Quinn Eliza , Andersen Patricia , Girard Theodor si Jonsson Leyla ! 

Directoarea ii felicita si pe ei , care la randul lor o pupa pe obraz si se alatura noua . 

-Cei de pe locul 3 , cu media 9.75 sunt Walker Alexander, Green Romeo , Evans Pascal , Robb Melissa si Berg Wendel. Va felicit si pe voi , iar ceilalti 13 care nu au luat una dintre aceste medii , va felicit pentru ca niciunul dintre voi nu a avut medie mai mica de 8.69! Stiu ca puteati mai mult , dar daca nu v-ati pus mecla la contributie , nu am ce va face ! afirma directoare . Acum stiti prea bine ce va urma , deci cei de pe scaun , din aceasta calasa urca-ti pe scena . 

Din nou ne supunem , asta fiind ultima data pentru aceasta femeie , urcam langa ceilalti colegi si aruncam fiecare toca in aer . Plecam dupa 10 minute . O lasam pe Eliza la ea , iar noi plecam acasa .

 Merg in camera mea unde ma dezbrac . Intru la dus deoarece nu suport safiu tanspirata . Ies dupa 10 minute si imi iau pe mine lenjeria  , o pereche de blugi albastru deschis , un top gri si un jerseu visiniu. In picioare imi pun baschetii alb si sunt gata .

Ies din camera mea si ma indrept spre cea a fratelui meu . Bat la usa si nu aud nici "intra" nici "nu intra" . Dau busna in ca,era lui si nu era , dar din baie se auzea dusul . Ma asez pe patul fratelui meu si il astept . Trece un sfert de ora si Chriss tot nu apare. Ma indrept spre baie si bat la usa . In fata mea apare frate-meu doar cu un prosop in jurul taliei . Imi pun mana la ochi , iar el chicoteste . 

-Te astept in sufragerie ! Imbraca-te ! ordon eu si ma intorc cu spatele .

Imi iau telefonul de pe patul lui si ies . Merg in bucatarie si beau un pahar cu apa . Zares pe frigider un bilet in care scria:

"Copii , tatal vostru a trebuit sa mearga la sectie deoarece , 2 politisti au avut accident in timpil unei urmariri . As fi vrut sa raman , dar tatal vostru a spus ca nu are cina sa ii gateasca , deci de aceea am plecat cu el . Sa aveti grija de voi , sper sa nu ne uitati si sa va intoarceti acasa ! Va pup! Cu drag mama si tata ." 

-Chriss, am ramas singuri !strig eu . 

-Sunt in spatele tau nu trebuie sa strigi ! imi urla el in ureche . 

-Atunci tu de ce urli ? spun eu nervoasa .

-Nu stiu , asa mi-a venit . spune blegul care se presupune a imi fi frate . 

Il lovesc in joaca peste cap si ma indrept spre usa . 

-Eu conduc ! strig din fata usii . 

-Nu e corect . se plange el .

-Ba este . Mama si tata au spus ca trebuie sa impartim masina , deci ... shhh! spun eu si incep sa rad .

-Te urasc ! spune el bosumflat .

-Si eu te iubesc . spun  inca razand.

-Nu poti sa conduci . spune el .

-De ce ?

-Nu sti unde e sediul ! zice el cu un zambet mare pe mecla.

-Bine ... dar la intoarcere eu conduc ! 

-Mai vedem ... 

Sper ca nu sunt greseli , dar daca sunt va rog sa ma iertati !Mai postez un capitol in seara asta ! 

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum