-Probabil una dintre fete a ascultat discuția de aseară , dar restul , nu știu ... Ce facem , Diego ?
-Așteptăm sa vina acasă , apoi , dacă ne întreabă , răspundem . Sunt destul de mari ca sa înțeleagă anumite lucruri . Vor înțelege , linisteste-te! spune si mă ia in brațe pupandu-mă pe frunte ca pe un copil .
Cara POV:
-Shen sau Laura ? întreb .
-Unchiul Chrisstian . spune Kandra.
-Ce ? spun la unison cu fratele meu .
-El este corect . Nu ne-a mințit niciodată , este cel corect . Va vorbi , dacă nu , Erik si Sara ne vor ajuta , va asigur . spune .
-Bine ... spune Thomas pornind mașina .
In 30 de minute ajungem la casa unchiului . Batem la usa si imediat suntem bine poftiți înăuntru de Sara .
-Ce vânt va aduce pe la noi ? întreabă .
-Trebuie sa vorbim ceva cu unchiul . E acasă ? întreb .
-Este in birou .
-Mulțumim pitic ! spune Thom .
Urcam si intram in biroul unchiului Chriss . Stătea printre dosarele de la secție . Își ridica privirea si face ochii cât cepele .
-Copii? Cu ce va pot ajuta ? întreabă lăsând dosarul pe care îl ținea in mâna .
-Trebuie sa vorbim ... spun .
-Despre trecut . spune si Kandra .
-Trecut ? Ce anume vreți sa știți ? întreabă relaxându-se in scaunul de piele .
După ce ii povestim totul , el tot nu spune nimic . Tace . Ne privește surprins dar la un moment dat sparge liniștea .
-De unde știți ? Cum ați aflat ? Mai important , Alex are copii si nevasta ?! striga .
-Spune adevarul , unchiule ... toate astea sunt adevărate ?S-au întâmplat ?spune Thomas .
-Da . Toate sunt adevărate , si deși știu ca părinții voștri o sa mă omoare ca V-am spus , știu ca era dreptul lor sa va spună , dar ... soarta ... spune iar unchiul .
-Mereu ai fost corect . De ce ? Tu ai fost singurul care ne-a spus fără sa bage scuza cu părinții , de ce ? Exista ceva ce nu știm ? întreb .
-Nu . Știți tot . spune imediat .
-Hai nu zău ? Lucrezi cu tata , nu ?! spune Kandra .
-Ce vrei sa spui ? întreabă Thomas .
-Da , cum adică lucrează cu tata ? Unchiul e polițist , nu fotograf sau antrenor de box ! spun. Kandra POV:
Gura mea mare . Mă ridic si mă duc lângă scaunul unchiului si iau in dosar de pe masa . Îl răsfoiesc si după merg si îl asez pe masa de cafea .
-Despre asta vorbesc ! spun .
-Kandra , tu ...? se bâlbâie unchiul .
-Eu ... tu si tata lucrați încă in mafie . Ești mâna dreapta a tatălui nostru si o minți-ți pe mama ! strig .
-Kandra , mai încet ... spune Cara
. -Sonorul ... spune si Thomas.
-Ahhh ... unchiule , ce se întâmpla , de ce faceți parte din cea mai mare mafie , newyorkeza . De parca n-ar fi de ajuns , sunteți chiar cei care o conduc . spun geaticuland cu manile .