Urc in masina mea si pornesc motorul .O urmez pe Eva care se pare ca enervoasa. Intram intr-o padure si mergem asa cam 300m . Vad ca Eva semnalizeaza spre stanga , asa ca fac si eu la fel si intream pe o poteca . Mergem pe poteca timp de 4-5 minute pana iesim din padure . In fata se aflau niste porti de fier .
Eva coboara si asteapta sa fac la fel . Nu stau pe ganduri si fiindca ea nu ma cunoaste nu stie ca eu cunosc locul.
-Asculta ! spune ea si imi pune mana la gura pentru a tacea .
Se auzeau motoare puternice si dintr-odata o bufnitura . Se vedea praful . Eu si tipa de langa mine ne uitam speriat unul la altul . Ea ma lasa si le face semn portarilor sa ne lase sa intram .Nu se opun si deschid imediat .
Parca am ajuns in Rai . Era un drum spre o pista si pe o parte erau cateva chioscuri , cafenele , cluburi si o taraba mai speciala .Am mai fost aici , tata e propietar . Eva se uita cat in stanga cat in dreapta si apoi o ia la fuga cu mine pe urmele ei . Se pare ca a avut loc un accident pe pista . Eva se apropie tot mai atere de masinile busite .
EVA POV:
Cand am ajuns langa masini , dintr-o masina rosie aproape fara spate , este scos un baiat pe care nu l-am mai vazut in viata mea . Iar din masina pe care am cunoscut-o , si chiar condus-o candva a fost deja scos Vincend . Era intins pe jos . Poate ca era fostul meu , dar asta nu inseamna ca nu am ramas "prieteni". Ma apropii de el si ma pun in genunchi. Langa mine isi face aparitia" stapanul "(propietaul) pistei si face la fel ca mine .
Domnul Johnny se uita la mine pret de cateva secunde si apoi se uita atent la Vincend . Il atinge cu doua degete , il zguduie dar nimic . Il intorc cu fata spre cer , punandu-l pe spate . Acesta avea un zambet mare pe fata si ochii deschisi .
Eu aveam lacrimi in ochi , iar patronul era nervos . Se uita la el si ii da un pumn in piept cu putere . Vincend nu mai putea respira .
-Careva sa ii faca respiratie gura-la-gura! striga patronul ridicandu-se in picoare nervos .
Eu ma uitam cat la unul cat la altul , ma uitam in jur si se pare ca eram singura fata . Fata , nu curva !
-Eva , tu esti iubita lui ... ce mai astepti ? striga patronul .
-Domnule Johnny , tin sa va anunt ca nu mai sunt cu el de o luna sau chiar doua ! spun si ma ridic .
-Tu l-ai mai sarutat , deci o faci s acum !spune el tipan .
-Nu o fac , in plus si Adria a facut-o ! spun si arat spre tipa care sta si priveste .
-Ti-am spus ceva Eva ...
-Tata , daca nu vrea , nu vrea ! Intelege ! spune Casian .
-Stai , stai ... Casian , el e tatal tau ?! spun eu apropiindu-ma de el .
-Da...
-De ce nu mi-ai spus ? intrep eu nervoasa .
-Pai ... nu m-ai intrebat ! spune el ridicand din umeri.
-O sate omor ! ii aduc eu la cunostinta.
-Mai vedem ...
-Tu mi-ai spus "tata" ... dupa atat timp ? intreaba sefu.
-Daca nu iti convine , asta este ! Nu te mai caut si punct ! Am incercat sa te iert , dar cand am reusit , ma faci sa te indepartez iar , singur ! striga Casian si pleaca nervos.
-Casian ... nu asta vroiam ... spune tatal sau cu regret .
-Ma ocup eu ! spun si alerg dupa Casian lasandu-l singur pe Vincend . Casian ! Casian , stai ! strig eu .
-Eva lasa-ma ! spune el .
-Nu ! Casian , nu te las! Bine ? Esti amicul meu , "iubitul meu"! spun eu si ma pozitionez in fata lui .
-Eva , n-am chef , serios ! spune el incercand sa fie barbat si sa nu isi lasa ochii sa scape lacrimi pe obraji .
-Casian ... haide ! spun si il trag spre iesire .
Se lasa tras de mine pana in fata portii . Se opune si ma face sa ma enervez . Ii arunc o privire de "CE s-a intamplat ?" , iar acesta imi raspunde :
-Trebuie sa vorbesc cu domnul Johnny ! spune si fuge spre biroul tatalui sau cu mine pe urmele sale .
-Casian , ce vrei sa faci ?! strig eu .
-Ceea ce trebuia sa fac demult timp ! spune si intra in birou .
-Casian ? spune tatal lui .
-O sa asculti ce am de spus , iar dupa poti sa imi spui ce vrei , nu ca mi-ar pasa , dar ...
-Bine... spune tatal sau .
-Acum 6 ani , cand a avut loc accidentul , tu ai fost singurul vinovat !Tu esti vinovat pentru moartea mamei si a Mariei ! Tu ! Dar ... era ca eu si Richard sa te pierdem si pe tine. Am tat 3 luni si am asteptat sa te trezesti din coma , 3 luni in care eu si fratele meu , adica fiul tau , am asteptat o minune ... Dumnezeu , a vazut ca nu am putea trai , de aceea te-a facut sa te trezesti ! Dar ... Tu ne-ai indepartat de tine . Pentru a ne castiga painea , am intrat in mafie . Richar a murit acum 6 luni , iar tu nici nu te-ai sinchisit sa vi la inmormantarea fiului tau . Ce fel de tata esti tu ?! Ce fel de tata face asta ?! nu apuca sa termine ceea ce facea deoarece intervin eu .
Ma durea inima vazandu-l asa . Da ... nu il cunosc doare de 5 ore maxim , dar a ajuns in inima mea . Nu in aceal fel , dar este amicul meu .
-Casian , haide , iti faci rau singur ! spun eu regretand ceea ce a patit cu ani in urma .
-Daca am inceput , termin ! striga el lovind biroul tatalui sau care privea si avea lacrimi in ochi . Ne-ai indepartat , de tine ... o sa ramai singur ! Defapt ... o ai pe scumpa ta sotie , Liliana ! O ai prea frumoasa ta fiica , Suzy ... eu si Richard , nu mai insemnam nimic . Mama si Maria , sunt da-te uitarii ! Ai o noua familie , iar eu trebuie sa accept asta . Tata m-a abandonat pentru o tarfa .
-Bun ! Ai zis sa te ascul , iar asta am facut , dar nu vorbi asa despre Liliana ! striga domnul Johnny .
Hei , am zis sa nu va mai tin in suspans , de aceea am postat capitolul numarul 26 !Maine probabil o sa postez 2 capitole sau niciunul . Am ceva de invatat pe vineri , deci... dar o sa incerc sa postez . Poate nu 2 dar 1 posibil . Noapte buna ! Si va ros sa scuzati greseliel ! Va pup !!!