-Pai daca nu l-a lasat sa se holbeze la tine , mi se pare ciudat sa nu o omori. spune el razand .
-Ha ha ha ! Razi tu razi , dar nu de asta si nici nu imi pasa daca se holbeaza la mine sau nu.
-Atunci de ce ?intreaba geamanul meu curios.
-Melisa este fosta iubita a lui Romeo.Ea in loc sa ma incurajeze sa sa imi spuna ca fostul ei nu va omori pe nimeni ea spune fix opusul. De asta . spune Sofia.
-Nu doar asta ... spune bruneta ce se uita atenta la frate-meu.
-Ce ai faa?Nu il mai dezbraca din privri . O sa am grija sa nu intre in patul tau !urlu eu ducandu-ma spre Melisa .
-Pe cine dezbrac din priviri ?Nu eu te vreau in patul meu ci Alex.spune ridicandu-se de pe fotoliu.
-Pe Chriss! Lasa-l in pace ! Are iubita . Cat despre Alex , nu imi pasa ! zic eu fara sa stiu ce vorbesc.
-Hai ... plecam! spune Alex dezamagit de ceea ce am spus .
-Noi mai ramanem. spune Patricia .
-Daca am spus ca plecam , plecam !spune Alex nervos.
-Bine...
-Ne vedem maine !spune Eliza.
-Pa , Patricia !spun eu .
Era 23:30 . Ma indrept spre camera mea , iar cand vreau sa intru , s-a auzit un zgomot din bucatarie .
-Ce s-a intamplat ?spune Chriss.
-Darra ...sopteste Sofia .
-Aaa...Noapte buna !
-Mersi , la fel !spun eu si intru in camera mea.
Astazi aveam cursuri de la 11 . M-am trezit pe la 8:15. Nu prea puteam sa dorm.Am intrat la dus , iar dupa 30 min am iesit si m-am imbracat cu o fusta visinie cu 2 palme mai sus de genunchi ,un maieu alb cu dungi negre , geaca de blugi am legat-o in jurul abdomenului , iar in picioare niste converse negri.
Am mers in bucatarie , iar spre surprinderea mea erau si Zack cu Romeo acolo.M-am asezat la masa , iar dupa am iesit din casa impreuna cu Romeo si Chriss.
-Chriss , ma lasi pe mine sa conduc ? il intreb eu pe fratele meu .
-Nu!zice Romeo .
-Stiu sa conduc. zic eu varului meu .
-Poftim cheile ! spune Chriss punandu-mi cheile in mana .
-Te iubesc !spun eu pupandu-l pe obraz.
-Da Doamne sa nu murim ! se roaga Romeo .
-Taci si urca in spate ! spun eu lovindu-l peste cap.
Am ajuns la facultate. Cred ca toti studentii erau in curte .Eu si Chriss il urmam pe Romeo . Cand intram in clasa , Eliza imi face semn sa merg langa ele. Aici stateam cate 3 in banca .Ma asez intre fete . Ele se intorc in spate unde stateau 2 baieti si o fata .
-Psss!se aude din spatele meu
Ma intorc , iar spre surprinderea mea eram in clasa cu cea mai buna prietena a mea din generala.
-Leyla ! Nu pot sa cred ... cum ?
-Soarta ne-a adus impreuna din nou . spune bruneta.
-Voi va cunoasteti ?intreaba Eliza surprinsa .
-Am fost cele mai bune prietene in generala . spune Leyla cu zambetul pe buze.
-Frumos ... zice baiatul brunet de langa ea .