Ies din baie impreuna cu viitoarea mamica . Ajung in bucatarie si ma asez la masa . Dupa jumate de ora termina, iar Mara si Siberia , menajerele strang masa . Noi ne mutam in living si punem un film .
Baietii au ales un film romantic deoarece , sotiile lor au sosit .
-Xena , eu merg in camera . spune Will .
-Vin cu tine ... spun si il urmez .
Ajung in camera lui si ma asez pe scauul biroului. Astept sa zica ceva , dar tace. Tace .
-Will , Urbanna ... de ce nu a venit ? intreb .
Lui William ii apare un zambet trist pe fata . Poate sunt eu capul celei mai mari mafii , dar , totusi , am sentimente . Ma uit la el atent si vad ca ii vina sa planga .
-Will...
-Xena , nu mai contaza . Noi...
-Voi ...?
-Eu si Urbanna ne-am desparit . M-a inselat . spune si se intinde in pat .
Ma ridic de pe scaun si ma asez in fund langa el . Chiar o iubea pe Urbanna , dar era gravida , ce Dumnezeu .
-Will , caine rau (porecla) , Urbanna , nu astepta un copil ?
-Si eu il asteptam , dar m-a inselat . Copilul din pantecele ei , nu e al meu ! striga el nervos.
-Will , maine seara o sa iti aduc cateva fete , o sa alegi una . Care vrei . Pana atunci ... te las singur .
Ies din camera lui si pot sa jur ca inca plange dupa scroafa aia . O sa si-o pateasca ! Ajung in living , unde , Erau doar fetele : Elsa , iubita lui Scott , Nora , iubita lui Hung , Laura , iubita lui David si Dayanna . Vorbeau . Radeau . Doar la film nu . Nici nu am observat ca era un film de groaza.
-Hei , Laura , pot sa vorbesc cu tine ?
-Sigur . se ridica si ma urmeaza in bucatarie .
Acolo era si Hung . Se uita la noi , dar da sa plece .
-Stai pe loc . Hung , maine la 10:15 , Urbanna va fi aici! Laura , maine seara in casa asta , o sa apara 3 fete frumoase , puternice, care nu au iubit .
-Bine ... dar de ce ?intreaba roscata .
-Urbanna , l-a inselat pe William , iar de parca asta nu a fost deajuns , a mintit ca e copilul lui Will .
-Aaa...am inteles . Pate ca una dintre fete sa fie Alison , sora mea vitrega ?
-Daca e frumoasa , da .
-Am o poza cu ea ... spune si scoate telefonul .
Imi arata o poza cu o fata cu parul pana pe umeri , de un blond inchis , ochii albastri si buze pline , as putea sa zic .
- E frumoasa , nu pot sa zic ca nu , si se si potriveste cu William ,deci o poti aduce .
-Am inteles .
Ne intoarcem in living , iar baietii erau acolo de data asta . Merg si ma asez langa David . Ma apropii de el si ii zic la ureche :
-Maine , impreuna cu Hung , la 10:15 , Urbanna va fi aici . Ai inteles ?
-Da sefa . spune si se intoarce iar la film .
Fetele tremurau . Dumnezeule , e un film cu fantome si vrajitoare . Cum sa mori de frica la asa ceva ?!striga subconstientul meu . Ma uit prin camera si vad ca doar eu nu am partener . Imi e dor de Alex , Chriss ... si de parintii mei . Stau la 4km departare de ei . Am trecut pe langa ei , dar nu m-au recunoscut . E normal . Am parul negru , lentile de contact , acum am ochii albastri si cateva tatuaje . Unul pe brat , aproape de umar , un trandafir , unul la incheietura , o urma de catel , pe celalalt brat am un cap de lup insangerat si pe mana dreapta unde e lupul , am si un leu .
Ma uit la ceas si e 01:55 . Au , am stat mult treaza . Ma ridic si merg in camera , nu inainte sa le urez noapte buna . Merg sa il verific pe Will , dar nu era . Cand a plecat ? Geamul e deschis . Ma apropii si nu e nimeni nici jos . A fugit .
Cobor scarile in graba si incep sa strig :
-Baieti , Will nu e !
-Cum nu e ?! intreaba Shen .
-Am fost in camera lui , iar geamul e deschis . A fugit ! strig .
-Azi , daca imi aduc bine aminte , a tras cateva jointuri ... spune David .
-S-a despartit de Urbanna ... spune si Hung .
-Hai nu zau ?! Noi de ce nu stim ? intreaba Nora ironica .
-Urbanna , de obicei seara este la ClubHope ! striga Elsa . Sigur s-a dus acolo ! spune ea .
-Elsa , Nora si Dayanna , ramane-ti aici ! Laura , tu vi cu noi ! striga Shen .
-De ce nu pot sa vin ? se plange Dayanna .
-Esti gravida ! strig .
-Okey ... gata , am tacut . spune ea ridicand mainile in semn de predare .
Alergam spre masina . Eu conduc , logic . In 10 minute ajungem la club , dar cei 2 barbati de la intrare nu ne lasa sa intram .
-Ori ne lasati , ori va omor ! strig si scot pistolul de la spate .
-Va rog frumos , intrati ! spune unul dintre ei si imi deschide usa .
Intram si il cautam cu privirea pe Will . Nu il vad , deci trebuie sa o gasim pe Urbanna . Nu e deloc greu sa o gasesti , trebuie sa te uiti pe mese . Logic ca dansa lasciv cu unul pe masa . Ne uitam prin jurul mesei si imediat il zarim pe William care , mai are putin si il bate pe ala .
Trecem printre oameni cu greu , iar baietii il duc afara . Eu si Laura ne uitam una la alta si dupa ne apropiem de masa mai mult.
-Scuzati-ne , nenea ! O rapim putin pe Urbanna ! spunem la unison eu si roscata , apoi o tregem pe tipa de maini , acesta coborand .
Azi o sa mai postez un capitol , sper ca va place , si nu uitati sa imi spune-ti in comentarii parerile voastre !