Capitolul 30

223 5 0
                                    

-Parintii lor ne-au distrus familiile ! Milla , trezeste-te !strig . 

Milla POV:

-Da... stiu , dar mai bine ii distrugeam pe cei care au facut-o ! Ei aveau 3 ani , poate nici nu stiu . Imi pare rau , dar ii ajut ! Si tu , decat sa stai in inchisoare ... spun si scot pistolul de la spate . Ii trag un glont in inima , inima de gheata pe care o are .

Bag la loc arma si merg spre masina . Se aud masinile de pompieri si ambulante , pe langa asta , politia . Am dat de naiba ! Apare o masina . Stiu masina asta . Era , Wen .Fratele meu . Stie tot ceea ce se intampla , deci va face el in asa fel in cat sa para ca nu suntem vinovati ! 

-Milla , arma ! striga el . 

Scot arma de la spate si i-o dau . O baga acolo unde niciodata politistii nu au gasit-o .E bun la chestiile astea . Iese si el din masian si chiar atunci apar 2 masini de pompieri , 5 de politisti si 2 smurduri . 

-Ati vazut ce s-a intamplat aici ?

-Si cine l-a omorat pe baiatul ala ?! spun doi politisti . 

-Treceam pe aici , iar baiatul impuscat, conducea masina . A deschis portiera si s-a aruncat . Masina a intrat in urmatoarele secunde in copac . Baiatul se uita la ceea ce a facut . Se uita disperat prin jur , si cand ne-a vazut , a alergat spre noi , dar ... dintr-odata s-a auzit un sunet de arma declansata . Pieptul baiatului s-a umplut de sange si a cazut la pamant . 

-Ce cautati aici ? 

-Veneam in Orlando , acasa , dar am facut pana . Nu mai putem continua drumul . 

-Mai e cineva in masina ?intraba un alt politist . 

-In spate erau 2 persoane . Cred ca stiu cine sunt , din moment ce masina este a unor prieteni . zic.

-Cum ii cheama ? 

-Eva si Chrisstian Smith . zic . 

-Ce lucreaza tatal lor ? 

-Nu stiu ... zic .

-E seful politiei din Tampa ! spune Wen. 

-Il cheama Hassan ?

-Da... 

-Trebuie sa il anunt . Multumesc . spune si se indeparteaza .

Hassan POV :

Am concediu 1 saptamana . Insfarsit ceva timp cu familia .Ma uit la un fil impreuna cu sotia mea cand telefonul suna . Il iau si privesc ecranul . 

-Iustin ? Ce s-a intamplat ?! intreb . 

-Domule , nu stiu cum sa va spun . Nu are legatura cu sectia sau asa ceva ... E legat de un accident rutier ...

-Iustin ... un simplu accident nu imi pasa . Voi de ce sunteti acolo? Sa stati ?

-Acest accident o sa va intereseze . 

-De ce ? 

-Cineva conducea o masina . In spate erau 2 persoane . Fata si baiat . Soferul s-a aruncat , iar masina a intrat intr-un copac . A explodat . 

-Ce legatura are asta cu mine ?intreb . 

-Cele 2 persoane ... sunt Eva si Chrisstian ... Imi pare rau sefu' !spune el . 

Inchid si incep sa plang . Ma sterg repede la ochi si o privesc pe Janette . Se uita la mine socat . Si eu eram in locul ei . Nu am mai plans de la moartea lui Diego . 

-Scumpule ... ce ai patit ? Plangi ? intreaba ea zambind . 

-I-am pierdut ... I-am pierdut ... 

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum