Bölüm 5: Cinayetler

1.6K 163 75
                                    

Taehyung

Jungkook'u bekletmemeliydim, beni bekliyordu. Yola koyulmalıydık. Bontinin anahtarını çevirip motoru çalıştırdım. Hoseok BMV'siyle yanıma yaklaşıp penceren kolunu sarkıtarak "Nasıl ?" Diye sordu.

"Güzel."

"Tıpkı benim gibi." Dedi sırıtarak

Yüzümü buruşturup orta parmağımı gösterdim.

...

Evin önüne yanaşınca, Jungkook heyecanını tutamamış, arabanın üzerine atlamıştı. Kafamı camdan çıkararak "Koca poponu arabamın kaportasından çek." Diye bağırdım.

O ise daha çok zıplayarak gülüyordu. Onun bu hallerini seviyordum. Nefes almam için sebep sunuyordu. İçimi küçük bir gıdıklama esir alıyordu.

15 dakika sonra yoldaydık. Soğuk dağ havası esmeye başlamadan önce  vadinin ılık havasının tadını çıkarmak için jeepin üstünü açtık. Düşüncelerimin arasında o
kadar boğulmuştum ki saçlarımın
arasındaki ılık rüzgar bile rahatlamam için yeterli gelmiyordu.

Hala o genç aklımdaydı. İsmimi bilmesi yetmiyormuş gibi, tanıyormuşcasına rahatça yalan söylemesi aklıma geldikçe, bana doğru bir el uzanıyor kafamı düşüncelerime daha çok gömüyor daha çok boğuyordu.

"Bir sorun mu var ?" Jungkook bunu fark etmiş olmalıydı.

"Hayır yok."

"Endişe mi ediyorsun ? Şahsen ben etmiyorum." Dedi.

"Bu da nereden çıktı ?"

"Dün internette gezinirken, geçen yıl dağdaki serserilerin öldürdüğü şu kızın eski haberini gördüm."

"Şu rafting rehberi mi ?" Jung Taeyeon. Adını haberlerden hatırlıyordum. Gerçekten zeki bir kız olmalıydı. Hedeflediğim üniversitede okuyordu. Festival zamanında Odeasan'da kaybolmuştu.

"Kaybolduğu yer bize uzak."

"Peki, aylar önce haberlerde boy gösteren Byun Baekhyun ?"

"Sarhoşmuş. Yanlışlıkla göle girip boğulduğunu düşünüyorlar." Dedim ısrar ederek.

"Cesedini bulamadılar Tae."

"Cidden endişe etmiyormuşsun Jungkook. Bütün gece oturup kendini germek için bunlara mı baktın ?"

"Hayır sadece dikkatli ve bilinçli olmak için."

"Hey !" Dedi kafama vurarak. "Başımıza böyle bir şey gelseydi seni asla bırakmazdım serseri."

"Benim umrumda olmazdın kardeşim."

"Piç herif." Dedi kafama daha sert vurarak. Beraber gülmeye başladık.

'Go deep. Don't hold back. You know I like it rough. Know I feeling you, huh. Now, you liking it,huh.

"Değiştir şu şarkıyı Jungkook, azıyorum."

"Araba fantezisi mi istiyorsun bebeğim ?"

"İğrenç herif." Dedim yüzüne tükürerek.

"Ah... Sen daha iğrençsin lama. Senin şu mandalinalı ıslak mendillerden var mı ?" Dedi torpido gözünü açarak. Odeasan'ın ayrıntılı, haritası yere düştü.

"Bu at suratlının haritası değil mi ?

"Evet, çaldım. Çok işimize yarayacak."

Haritanın her yerine Hoseok hyungun el yazısıyla notlar serpiştirilmişti. En iyi yürüyüş patikalarının hepsi fosforlu kalemle işaretlenmişti. Hazırlaması yıllar almış olmalıydı.

BITTER WEIN 🌙 VMIN & YOONKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin