Połączenie przychodzące
PEDOFIL
odbierz >>odrzuć<<
Ja: Mowy nie ma
Ja: Nie będę z panem rozmawiał
Pedofil: No cóż. Jak wolisz.
Ja: Jezu, niech pan po prostu odpisze mi na pytania. Nie może tak być?
Pedofil: Wybacz, muszę pracować.
Ja: No ale
Pedofil: Do później
Ja: Proszę pana
Ja: Jeju no
Ja: Niech pan zrozumie, że ja jeszcze się boję, bo w ogóle pana nie znam
Ja: Jezu no
Ja: To cześć
Zdenerwowany prychnąłem i rzuciłem telefon na łóżko, ale znając moje szczęście odbił się od materaca i walnął w ścianę. Tyle, że nawet się tym nie przejąłem. Patrzyłem się przed siebie. Niestety niewiele dane mi było widzieć, ponieważ łzy w oczach skutecznie to uniemożliwiały. Byłem wkurzony na świat, ale najbardziej jednak na samego siebie. Jak mogłem przywiązać się do zupełnie obcej osoby nie znając jej imienia? Niby miałem okazję go o to zapytać, ale już dużo zrobiłem dając mu swój numer. Teraz w ogóle byłem w dupie.
Rękawem szarej bluzy wytarłem łzę spływającą po policzku. Boże, ale ze mnie ciota. Szybko sięgnąłem po telefon i napisałem krótką wiadomość.Ja: Znowu nawaliłem
Taeś: Co? Jak?
Ja: Jezu no, normalnie
Taeś: Kookie, nie płacz mi tam, jasne?
Taeś: Mam przyjść?
Ja: Nie musisz
Ja: Dopiero ode mnie wyszedłeś
Ja: Nie będę ci zawracać głowy
Taeś: Za chwilkę będę.
Tym razem spokojniej już odłożyłem telefon, mentalnie wyzywając się od idiotów. Przecież Tae miał inne sprawy na głowie, które mógł robić zamiast niańczenia mnie. Nienawidziłem być czyimś problemem. Spojrzałem w dół na swoje dłonie, na które kapały łzy. Nienawidziłem również tego, że tak szybko przywiązywałem się do innych. Nienawidziłem siebie. Przestałem panować nad swoimi ruchami i dopiero głos stojącego w drzwiach mojego pokoju Tae mnie wyrwał z transu.
- Kook, zostaw tę żyletkę!
_______
Z serii "Kiedy Florian robi drame" XDD
Jestem ciekawa waszych opinii na to coś co napisałam.
CZYTASZ
Can you be my master? || JiKook
Fiksi PenggemarJeon Jungkook jest znudzonym monotonnością, uczącym się przeciętnie, a nawet gorzej piętnastolatkiem, którego rodzice ciągle pracują, a on siedzi sam w domu. Towarzystwa czasem dotrzymuje mu jego starszy o rok przyjaciel - Taehyung. Park Jimin jest...