33.

2.5K 223 19
                                    


- I serio nie było seksów?! - męski pisk Tae, któremu to teraz popcorn wypadał z otwartej paszczy, naprawdę bolał w uszy.
Po opowiedzeniu mu, jak przebiegło moje wczorajsze spotkanie z nieoczekiwanym nocowaniem, musiałem wysłuchać jego jękowywodów jak i okrzyków radości. Mogło by się zdawać, że on przeżywał wszystko bardziej niż ja.

- Tak, serio. Ale ty może lepiej opowiedz, co robiłeś wczoraj z Jinem, że nie mogłeś ze mną pisać. Noo, opowiadaj. - uśmiechnąłem się wrednie, zmieniając temat na ten, krążący wokół mojego hyunga.

- Aa, to i tamto... - mruknął, dwuznacznie poruszając brwiami. W sumie, to od dawna wiedziałem, że Taeś ma ochotę na mojego kolegę z klasy. Ochotę dosłownie. Chłopak może i był starszy oraz opanowany, ale jak co do czego, to niezwykle zboczony. A w dodatku myślałem, że jest hetero, ale kiedy widziałem jak patrzy na Jina albo jak czasem mu się coś wyrwało z ust, domyślałem się, że ma nieczyste plany. Walony zboczuch pewnie już biednego chłopaka zmacał.

- Myślałem, żeś prosty* - westchnąłem, jednocześnie zabierając mu niemal już pustą miskę. Sam chciałem trochę zjeść.

- Źle myślałeś. - zaśmiał się - Ej... Zaraz, zaraz. Skoro mówisz, że usnąłeś, a on cię rozebrał... - onie. Zapomniałem o tym... - Widział twoje ręce. - zawyrokował, a ja musiałem mu wszystko dokładnie opisać. Już bez pomijania poszczególnych, w miarę ważnych, elementów spotkania.

- Ano... Widział. - szepnąłem ledwosłyszalnie - Przeprosił mnie, szczerze porozmawiał... Ja sądzę, że... No wiesz... Zależy mu... Na mnie... - spuściłem wzrok. Bałem się, że Tae stwierdzi, iż sobie coś wymyśliłem. Bo co, jeśli właśnie tak jest?

- Wiesz, taką mam właśnie nadzieję. I tak go nie lubię za to, jak wcześniej się zachował. Nawet, jeśli przeprosił, ale w końcu najbardziej dla mnie liczy się twoje szczęście. W końcu cię kocham, nie? - kiedy to mówił, stanęły mi łzy w oczach. Był taki kochany.

- Ja ciebie też kocham, Taeś. Dziękuję. - przytuliłem go, jednocześnie mocząc jego pedalsko różową koszulkę swoimi łzami.

Pan Jimin: Co robisz, skarbie?

JaW zasadzie nic ciekawego. A pan?

____________
*prosty - z angielskiego "straight", którym to określa się również osoby heteroseksualne
____________
Hejo, kochani!
Jak tam zakończenie roku?

Ja zdałam z nagrodą 💪
Ale nie za wysokie osiągnięcia w nauce 😂😂 Za czytelnictwo XD
Dostałam słownik, elo ✌

Jak pierwszy dzień wakacji?

Ja spałam sobie do 11, a później jebłam grzywkę na niebiesko 😂😂

Can you be my master? || JiKookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz