,, Slyšela jsem, že Adam zemřel v té opuštěné budově z neznámé příčiny. " řekla. ,, Z neznámé příčiny? " zopakovala jsem. ,, Rebecco, Peter je vrah! "
,, Počkej, Chloe, k tomu přece nemáme žádný důkaz. Alespoň zatím. " řekla jsem. ,, Jak jako zatím? " zeptala se Chloe. ,, Dnes, v šest hodin mám s Peterem sraz a.. " Chloe mě přerušila ,, Sraz? Zbláznila ses? ". Zůstala jsem chvíli mlčky stát ale pak jsem odpověděla ,, Možná, že ano. Spíš bych si dala pozor na Dominika než na Petera ". Chloe se mi hluboce zadívala do očí a pak odešla. Škola nám končila v pět a do parku to je tak hodina, takže to stihnu. Když jsem šla do parku, začaly se už rozsvicovat lampy. U kašny ale žádná lampa nebyla, jen tma. Z dálky jsem znovu viděla ty bledě modré oči, které jsem viděla v noci. Se strachem jsem přišla k němu a začala větou ,, Petře řekni.. " Peter mi dal prst přes ústa a začal mluvit on sám ,, Vím, na co se chceš zeptat. Co se stalo s Adamem, jak jsem se tam dostal a.. " Pořád jsem se dívala do jeho očí. Podíval se na mě a pokračoval ,, .. fascinují tě mé oči? ". ,, Né, né promiň " řekla jsem a podívala se do země. ,, Rebecco, je to na dlouhé vysvětlování. Pojď ke mně, tvůj opilý otec si stejně nevšimne, že nejsi doma " pokusil se o úsměv. ,, Jak víš o mém otci? " znovu jsem v jeho blízkosti cítila nádech tajemna. Peter neodpověděl, jen natáhl ruku a hlavou naznačil, abych ho za ni vzala. Chvíli jsem váhala, ale pak jsem ho za ruku opravdu vzala. Peter si nasadil sluneční brýle a svižným krokem jsme šli k němu. Za celou cestu nepromluvil ani jednou. Začínala jsem mít strach, když jsme se vzdalovali od cest, které znám. Došli jsem k jeho domu. Byl obrovský. ,, Líbí se ti? " promluvil na mě konečně. ,, Ano.. je moc hezký " řekla jsem a pořád zírala na velký osvícený bazén, který byl vedle domu. ,, Tak pojď dál " pobídl mě. Posadili jsme se na jeho kožený gauč a přesto, že byl hodně prostorný se Peter usadil blízko vedle mě. ,, Takže? " řekla jsem a čekala na jeho vysvětlení. ,, Víš, Rebecco.. " začal a na chvíli se zamlčel. Vypadalo to, jakoby jsi vymýšlel nějakou smysluplnou lež, kterou by mi mohl říct. ,, Musel jsem odejít ze školy kvůli rodinné záležitosti. Myslel jsem, že stihnu přijít před školu, jak jsme se domluvili, ale ty jsi tam už nebyla. Ze školy pak vyšla Chloe, které jsem se zeptal na tvou adresu. Když jsem ale přišel ke tvému domu, viděl jsem, jak tvůj opilý otec odešel a jak tě 4 kluci táhnou pryč. Sledoval jsem je až k té budově a pak, když jsem viděl, co dělají, prostě jsem zasáhl. Adama jsem sice odtáhl pryč.. Asi se praštil do hlavy, nevím. Prostě tam zůstal ležet. Když jsi odešla, ostatní utekli. Hned po našem odchodu tam přišlo nějaké zvíře, které Adama roztrhalo.." řekl mi a tvářil se vážně. ,, To je ale strašné! Proč jsi to nikomu neřekl? " v té době mi to nepřišlo divné, že se tu žádné nebezpečné zvířata nepohybují. ,, Rebecco, vždyť on mohl zabít tebe! " sklopila jsem hlavu a zeptala se ,, Copak ti na mně záleží? ". ,, Záleží, to víš že ano. Jsi krásná. Od první chvíle se mi líbíš " odpověděl a přibližoval se svými ústy k mým. Já se ale odvrátila a zeptala se ,, A co ty oči? ". Odtáhl se a řekl ,, Nosím kontaktní čočky " Všechno jsem mu uvěřila a pomalu se mu oddávala. Přespala jsem u něj a ráno jsme se vydali do školy spolu. Z dálky jsem viděla Chloe. Rozběhla jsem se za ní a viděla, jak má modřiny na ruce a monokl. ,, Co se ti proboha stalo?! " zeptala jsem se udýchaně. ,, Sledovala jsem Dominika a.... "
ČTEŠ
Anděl smrti ✓
RomanceRebecca Young je šestnáctiletá šikanovaná dívka, která žije s otcem alkoholikem a problémy se rozhodne řešit pomocí žiletky. Prochází těžkým obdobím, ve kterém ji doprovází Peter Black, kterého poznala teprve nedávno. I když je jí Peter vždycky na b...