Týden v Londýně byl úžasný. Byli jsme na tom slavném kolotoči a navštívili jsme mnoho památek. Taky jsme byli v hodně restauracích a kavárnách. Ale nejdůležitější je, že mi tam Scott řekl, že mě miluje. Byla jsem z toho vedle.
Teď už jsme doma. Zrovna ležíme s Bell u televize a koukáme na nějakej animáč. Po celém místnosti se rozezní moje vyzvánění. Neochotně se zvednu a přijmu hovor, aniž bych se podívala, kdo volá. ,,Ano?" řeknu. ,,Jak to, že si se neozvala, že už jste doma? Chtěla bych vás pozvat na večeři. Přijdete dnes?" začne mamka. ,,Jasně. V kolik?" souhlasím a v duchu už si vybírám, co si vezmu na sebe. ,,Tak v šest? A přiveď i Scotta." řekne a já se zarazím. ,,Dobře. A proč ho chceš vidět?" zeptám se zmateně. ,,Jen tak. Chodíte spolu, a tak chci, abyste se neomezovali. Už patří do rodiny. Tak pa." řekne a típne to. ,,Zlatíčko, dnes půjdeme k babičce na večeři." řeknu a Isabella se celá rozzáří. ,,A půjde i štlíček Šcott?" zeptá se. ,,Pokud bude chtít." řeknu a vytočím jeho číslo. ,,Ahoj lásko. Děje se něco?" ozve se v telefonu. ,,Dnes jdeme k našim na večeři a mamka pozvala i tebe." vyhrknu. ,,Dobře. Mám vás vyzvednout?" zeptá se bez jakéhokoli překvapení. ,,Můžeš. Máme tam být v šest." přikývnu, i když to on nevidí. ,,Tak pa. Těším se. Miluju tě." rozloučí se se mnou. ,,Já tebe." odpovím mu a típnu hovor.
,,Jak vypadám?" zeptám se Bell. ,,Kjásně." rozzáří se. ,,Dobře. Zavolám strejdovi, kde je." řeknu a přiložím si mobil k uchu. ,,Ano?" ozve se. ,,Už jsi na cestě?" zeptám se ho. ,,Už jsem dole. Teď jsem sem dojel. Čekám." řekne a já to típnu. ,,Tak pojď." řeknu a zamknu náš byt. Seběhneme schody a dojdeme před barák, kde už stojí Scottovo auto. ,,Ahoj lásko." dojde ke mně a políbí mě. ,,Ahoj Isabell. Něco pro tebe mám." řekne a otevře dveře od zadního sedadla, kde je připevněna autosedačka s princeznami. ,,Tadá!" řekne a Bell mu obejme nohy, neboť je moc malá. ,,A vedle toho ještě něco je." řekne a vysadí ji do sedačky. ,,Panenka!" vykřikne a ihned si s ní začne hrát. ,,Jak se říká?" kouknu po ní. ,,Děkuju štlíčku Šcotte." věnuje mu jeden bezzubý úsměv. ,,Není zač." mrkne na ní a vleze si do auta.
,,Ahoj babí!" vlítne do dveří Bell hned, jak je mamka otevře. ,,Zlatíčko! Ty si vyrostla." řekne a vezme ji do náruče. ,,Babi koukej, tohle mi dal štlejda Šcott." ihned se pochlubí. ,,To je hodnej." koukne na něj. ,,Tak pojďte dovnitř." pozve nás. ,,Scotte, jíte kuře, že?" položí Bell a otočí se na nás. ,,Samozřejmě." přikývne a mamka odběhne do kuchyně. ,,Pojďte, půjdeme si sednout do jídelny." pobídnu Scotta a Bell. Sedneme si k jídelnímu stolu a chvíli tam mlčky sedíme, než k nám dorazí táta. ,,Tati." usměju se na něj a obejmu ho. On mi dá pusu do vlasů. ,,Ahoj rodinko. Tak jak bylo v Anglii?" zeptá se a pocuchá Bell vlasy. ,,Hežky." řekne Bell a dál už nás nevnímá. ,,Scotte, kdyby jste dovolil, rád bych si s vámi před večeří pracovně promluvil." řekne a ukáže na obývák. ,,Jistě. Za chvíli jsem zpět." koukne na mě a políbí naše spojené ruce. Pak spolu s mým otcem zmizí. ,,Mamí, my tu budeme pšeš noč?" zeptá se Bell. ,,Ne broučku. Po jídle pojedeme domů." usměju se na ní. ,,Achjo." povzdychne si.
,,Tak doufám, že vám chutnalo." řekne mamka, když obouvám Bell. ,,Bylo to výborné." usměje se na ní Scott. ,,To jsem ráda." řekne. ,,Tak my si ještě zavoláme." dojdu k ní a políbím ji na tvář. ,,Jasně. Dobře dojeďte." dá pusu i Bell a Scotta obejme. Dojdu k tátovi a dám mu taky pusu na tvář a on Bell obejme. Se Scottem si jen podají ruku. ,,Tak pa." zamáváme a odjedeme.
,,A jsme tu." řekne Scott a zastaví před naším domem. ,,Zdá se, že princezna usnula." řekne a podívá se do zpětného zrcátka. ,,Pomůžeš mi s ní?" kouknu na něj a on přikývne. Vezme ji do náruče a společně vyjdeme schody. Pak ji položí do postýlky a potichu za ní zavře. ,,Nechceš tu zůstat přes noc?" kouknu na něj, když se chystá se rozloučit. ,,Mám zítra práci." pohladí mě po tváři. ,,Já taky. Nechci tu spát sama." udělám psí oči. ,,Fajn. Ale ráno musím vyjet brzo." řekne a sundá si bundu. Dojdu se vysprchovat a pak si lehnu ke Scottovi. ,,Tak mě napadlo-" začnu a Scott svou pozornost přemístí z mobilu na mě. ,,Když už jsme přešli ten začátek, že bychom mohli zase o trochu popojít. Myslím ve vztahu." vysvětlím. Trochu zmateně se na mě podívá. ,,V podstatě jsi tu pořád a tak mě napadlo, že-" leze to ze mě jak z chlupatý deky. ,,Že?" snaží se to ze mě dostat. ,,Že by ses sem mohl přestěhovat." řeknu konečně. ,,A co Isabell?" přikrčí obočí. ,,Co by? Bude nadšená." usměju se na něj. ,,Jsi si jistá? Musíš volit opatrně. Nechci, aby jí náš vztah nějak ublížil." řekne. ,,Pokud nechceš, stačí jen říct. Nemusíš se vymlouvat na Bell." řeknu uraženě a zhasnu lampičku. ,,Ale ne! Já chci. Jen nechci, aby z toho byla Bell vedle." obejme mě zezadu a políbí mě na rameno. ,,Takže říkáš jo?" otočím na něj hlavu. ,,Jasně. Aspoň nebudu muset vstávat brzo do práce, abych si stihl vzít věci doma." řekne a já ho políbím. ,, Seš úžasnej." řeknu a zase ho políbím. ,,Já vím." řekne mezi polibky a já si lehnu na záda, aby si mohl lehnout nade mě. No a pak víte, co se dělo...
Takže se bude stěhovat! To je novinka co?! Určitě mi můžete napsat váš názor, jestli to není moc brzo. Budu ráda. Tak si užívejte poslední dny prázdnin a zase u další kapitoly. ILY
ČTEŠ
What does it mean? ✔
רומנטיקהNeznamená, že když řekne "MILUJU TĚ", že to je pravda. Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníš. Neznamená, že když jsi matkou, že tě muži nechtějí. Neznamená, že když toho máš hodně, že to nezvládneš. Neznamená, že když se uzavřeš doma...