Hodně lidí na mě koukalo špatně. Ani se jim nedivím. Mít dítě v sedmnácti? Skoro všichni si mysleli, že to nezvládnu. I já si to chvíli myslela. Ale nakonec jsem to zvládla. A ještě si z toho něco odnesla:
Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníte.
Neznamená, že když ti bude říkat, že tě miluje a nakonec to nebude pravda, že to je špatný člověk.
Neznamená, že když máš dítě, že nemůžeš být zároveň šťastná s mužem, kterého miluješ.
Neznamená, že když toho budeš mít až nad hlavu, že to nedokážeš, protože dokážeš. Ženy jsou silné!
A neznamená, že když se z tebe stane domácí buchta, že na všechny starosti zůstaneš sama.
Vždy se najde někdo, kdo ti s tím pomůže. Vždy se najde někdo, kdo ti bude oporou, bude tě mít rád takovou, jaká jsi a bude tě milovat. Vždy je na světě minimálně jeden takový člověk. Ten můj se jmenuje Scott Adams a neuvěřitelně moc ho miluju!
A teď už je to opravdu konec! Taky vám přijde, že to docela uteklo?
Chci hrozně moc poděkovat těm, co tu zůstali až do konce, co si přečetli aspoň jednu kapitolu. Těm, co mi dali aspoň jeden vote nebo mi napsali aspoň jeden komentář. Hrozně moc děkuju za vaší podporu a doufám, že vám můj příběh aspoň trochu zpříjemnil život a nelitujete, že jste si ho přečetli.
Pokud se ptáte, zda bude nějaké pokračování, tak ještě nevím. Pokud by nějaké bylo, tak až asi po prázdninách a bylo by to o Belle a Tobym... Určitě mi můžete napsat, jestli byste takové pokračování chtěli.
Teď už se s vámi opravdu rozloučím a ještě jednou děkuju. Pokud byste si ale chtěli přečíst něco dalšího ode mě, můžete se mrknout na můj profil. -> https://www.wattpad.com/user/_Lisa_11
Opravdu všem děkuju. Všechny vás moc láskuju ;***
ČTEŠ
What does it mean? ✔
RomanceNeznamená, že když řekne "MILUJU TĚ", že to je pravda. Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníš. Neznamená, že když jsi matkou, že tě muži nechtějí. Neznamená, že když toho máš hodně, že to nezvládneš. Neznamená, že když se uzavřeš doma...