-Chapter 6-

3.2K 86 0
                                    

,,Ahoj mami. Promiň, že jsem se neozvala, ale tak trochu jsem se opila a Scott mě vzal k němu. Nevadí?" vejdu za mamkou do kuchyně. ,,V pořádku, ale byl tu Josh. Chtěl si promluvit, a tak jsem mu řekla, ať se ti ozve. A Bella je v pokojíčku." řekne a nožem ukáže na její pokoj. ,,Halo? Je tu někdo?" vejdu dovnitř. ,,Mamí! Kde ši byla čelou noč?" obejmu ji. ,,Trošku jsem se zdržela a nechtěla jsem vás budit, a tak jsem přespala u Scotta. Nevadí ti to?" kouknu se na ni. ,,Ne. Žůštane stlejda na oběd?" koukne se na mě s nadějí. ,,Možná. Běž se ho zeptat." řeknu a společně vyjdeme z pokojíčku. ,,Stlejdo!" přiběhne k němu a on ji vezme do náruče. ,,Tak ty ses opila, jo?" zašeptá ke mně mamka. ,,Hm." zabručím a dál sleduju celou tu scénku s Bellou a Scottem. ,,A jakej byl?" uslyším. Chvíli mi to nedochází, ale pak se na mamku otočím a vykulím oči. ,,Co prosím?" zvednu obočí. ,,Ale prosím tebe. Ty si myslíš, že nevím, co se stalo?" uchechtne se. ,,Jen jsem se zeptala. Nic víc." pokrčí rameny a dál už nic neřekne. 

Celý den jsme se společně koukali na pohádky. Zrovna jsme koukali na Ledové království, když mi zazvonil mobil, že mi přišla SMS.

,,Lis, potřebuju se s tebou sejít. Nejlépe ještě dnes. Díky Josh.

,,Scotte? Mohl bys pohlídat Isabell? Jen si potřebuju jít něco vyřešit." kouknu na něj. ,,Jasně." přikývne a políbí mě. ,,Děkuju." vyskočím na nohy. ,,Zlato, já si musím jít něco zařídit a mezitím tu budeš se strejdou, ano?" kouknu na Bellu. Ta neodtrhne oči z obrazovky a jen přikývne. Převléknu se a vyrazím za Joshem. Za deset minut stavím se svým autem před jeho bytem. Vyjdu schody do třetího patra a zazvoním. ,,Lis. Pojď dál." otevře polonahý Josh. ,,To mě chceš zase svést nebo co? Špatná zpráva. Já se ponaučila." řeknu z obýváku. ,,Ježíši, to je dneska vtipů. Jen si chci promluvit." řekne a vyjde z ložnice už s tričkem. ,,Dostal jsem nabídku. Pracovní. Je dost dobře placená, což znamená, že bych zvedl i alimenty. Problém je, že ta práce není tady." řekne trochu přiškrceně. ,,A kde?" zeptám se. ,,Až v Anglii. Já vím, že od Ameriky to je dost daleko, ale existujou letadla. A napadlo mě, že bych teďka vzal Bell s sebou. Pojedu tam poprvé a chci, aby si tam zvykla. Letím za tři dny." řekne a já si schovám obličej do dlaní. Teď musím přemýšlet. ,,Takže ty mě žádáš o povolení, aby ses přestěhoval do Anglie a bral tam i mou dceru?" ujistím se. ,,Jo, ale bral bych si ji třeba jen jednou za měsíc. Jeden víkend. Nic víc." řekne s nadějí. ,,Jsi její otec, takže by to možná mohlo být přijatelné. Ale musím si to ještě promyslet. A kdyby si k nám náhodou chtěl během svého života zajít, ozvy se." řeknu nenápadně. ,,Proč?" zadiví se. ,,Já někoho mám." řeknu a namířím si to k východu. ,,Koho?" začne vyzvídat. ,,Toho neznáš. Takže až se rozhodnu, zavolám." řeknu rychle a dám mu pusu na tvář. ,,Lis, chci jen, abys věděla, že já tě opravdu miloval." zastaví mě na schodech. ,,Já tebe taky." přikývnu a zmizím.

,,Jsem doma!" zakřičím přes celý dům. ,,Pšt! Teď usnula." okřikne mě pomalovaný Scott. ,,Co jste dělali?" zasměju se. ,,Hráli si na princezny." protočí očima. ,,Pojď, odlíčím ti to." zasměju se a vezmu ho do koupelny. ,,Mám novinku." řeknu a začnu mu odličovat jedno oko. ,,Josh, Bellin táta, se bude stěhovat. Do Anglie. A chce, aby s ním za tři dny jela i Bella. A taky chce, aby tam za ním jezdila jednou za měsíc na víkend." řeknu a začnu odličovat i druhé oko. ,,A ty ji pustíš?" podívá se na mě jedním odlíčeným okem. ,,Já nevím. Možná." odlíčím mu pusu. ,,Myslím, že bys měla. Ale měla bys jet s nimi." chytne mou ruku a políbí ji. ,,A co ty?" sednu si na něj. ,,Můžeme si udělat výlet." navrhne. ,,Mohli bychom si pronajmout hotel a udělat si náš výlet. Občas bychom zkontrolovali Bell, ale jinak bychom si užívali." rozradostním se. ,,Ale nejdřív musím zavolat do práce. A ty taky." řekne a já přikývnu.

O tři dny později:

,,Tatí!" rozeběhne se Bello k Joshovi. Ten ji čapne do náruče a otočí se s ní. ,,Chyběla si mi." zašeptá ji do vlásků. Pak ji položí. ,,Joshi, tohle je Scott. Scotte tohle je Josh. Představím je a oni si podají ruku. Chvíli tam jen tak klábosíme, ale pak se vydáme k letadlu. Když jsme v letadle sedneme si na svá místa. Já sedím se Scottem a Josh s Bellou. Oni sedí před námi. ,,Bude to úžasný." zašeptám Scottovi do ucha a políbím ho. ,,Těším se." usměje se na mě.

Po dlouhý cestě se rozloučíme s Joshem a Bellou a dorazíme na hotel. Oba spadneme do postele a usneme. 

Ráno mě probudí zvonící mobil. ,,Ano?" ani se nekouknu, kdo volá. ,,Lis, promiň, asi jsem tě vzbudil, ale Bell s tebou chce mluvit." řekne a já si oddychnu. Myslela jsem, že se něco děje. ,,Mamí? U taťky to je šuper. Už jšme koukali na jednu poháďku a teď půjdem na šnídani." pochlubí se mi. ,,Tak to se máte. Jsem ráda, že se ti tam líbí. Hele zlato,půjdeme spolu na oběd, tak mi t pak řekneš, ano? Já si půjdu ještě schrupnout." řeknu. ,,Jašně. Mám tě jáda." řekne a já uslyším mlasknutí pusy, což znamená, že mi jednu posílá. ,,Já tebe." řeknu a taky jí jednu pošlu. ,,Pa." řeknu a típnu to. 

,,Co se děje?" zeptá se rozespalý Scott. ,,Nic. Jen se Bell stýská." řeknu a políbím ho. ,,Tak mě napadlo, že když jsme byli večer unavení a šli hned spát, že bychom si mohli ten večer vynahradit teď." řekne a políbí mě na krk. ,,Souhlasím." zašeptám a nechám se zalehnout.

,,Jak může mít někdo tak dokonalý vlasy?" zadivím se. Scott mi leží v klíně a já se mu hrabu ve vlasech. ,,To je šamponem." uchechtne se. ,,Dáš mi recept." zažertuju. ,,Lis, vím, že se známe chvilku, ale já to musím říct. Jsi ta nejlepší holka, co jsem kdy poznal a jsi úžasná v posteli a-" zasekne se a zvedne se do sedu. S naprostou vážností se mi podívá do očí. ,,Já tě miluju." řekne a pohladí mě po tváři. ,,Já tě taky miluju." zašeptám a spojím naše rty.


Tak asi po týdnu nová část. Doufám, že se vám líbila a budu ráda za každou podporu. Miluju vás :*

What does it mean? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat