,,Smím vám mé dámy nabídnout osobní prohlídku naše nového paláce?" zeptá se Scott a přitom mrkne na Bellu. ,,Jo!" vykřikne Bell. Společně vkročíme do domu, kde je jako první chodba. ,,Tak zde máme chodbu. Když vyjdete z této malé místnůstky, ocitneme se v prostorném obývacím pokoji, kde budeme jako rodina trávit hodně času." projdeme tedy do další místnosti, ve které je obrovská sedačka, knihovna, plazmová televize a krb. ,,Jakmile zahneme tady do prava, vkročíme do kuchyňské místnosti, kde bude převážně maminka." řekne a Bell se zasměje. Pořádně si prohlédnu tuto místnost laděnou do šedo-bílé barvy. ,,Pojďte za mnou." mávne na nás a my ho nasledujeme. ,,Zde je malinký záchod a komora." ukáže na dvoje dveře vedle chodby. Pak si to namíří po schodech nahoru. ,,Nejprve dětské pokoje." zaculí se a otevře jedny prosklené dveře. Ty vedou přímo do pokoje pro Bellu. ,,Páni!" vyhrkne Bell a rozeběhne se dovnitř. Ihned si vše začne prohlížet. Celý její pokojíček je laděn spíše do fialovo-bílé. ,,Pojď." šeptne ke mně Scott a chytne mě za ruku. Odvede mě k vedlejším dveřím a otevře je. ,,Pokoj pro prcka." zašeptá a já vejdu do neutrálně laděného pokoje. Celý pokoj byl ve stylu červené a zelené, které se hodí jak pro holku, tak i pro kluka. ,,Je to nádherné!" šeptnu a ihned mu padnu kolem krku. ,,Ukážu ti naší ložnici." oznámí mi a při tom se mu zajiskří v očích. Ještě mi ukáže koupelnu pro děti a pokoj pro hosty a pak otevře krásné dřevěné dveře, které vedou do naší komnaty. Uprostřed pokoje stála obrovská postel, vedle níž jsou noční stolky, naproti je přes celou zeď skříň se zrcadlovými dveřmi a jako poslední tu je pracovní stůl pro Scotta a televize s rádiem. Beze slova ho obejmu a políbím. ,,Děkuju." šeptnu a po tváři mi steče jedna slza. ,,Miluju tě." znovu ho obejmu, ale tentokrát pevněji.
-----------------------------
,,Zajímalo by mě, po kolikátý už se každý z nás stěhuje." zasměju se, když nesu dvě tašky, protože víc mi jich Scott nést nedovolil. ,,To jo no." uchechtne se a popadne tři krabice. ,,Doufám, že tohle už je naposled." zasměje se a položí je na chodbu. ,,Jsem poměrně unavená. Půjdu si dát chvíli pauzu." řeknu mu a přitom ukážu na dveře od ložnice. ,,Dobře. Pohlídám Bellu." pohladí mě po vlasech a odejde. Vejdu tedy do naší nové ložnice a lehnu si na tu nejvíc pohodlnou postel. Chvíli přemýšlím nad tím, jaká bude naše společná budoucnost, ale pak se mi začnou klížit oči a já se vrhnu do říše snů.
----------------------------
Taky nesnášíte ten pocit, když usnete uprostřed dne a pak jste úplně mimo? Taky si připadáte, jako byste tu nebyli tři roky? Přesně tak se teď cítím.
Opatrně, jelikož v sobě nosím další živou bytost, sejdu po schodech dolů, kde ale nikdo není. ,,Scotte?!" křiknu do prázdna. Podívám se tedy do kuchyně, ale tam nikdo není. Rozhodnu se, že se půjdu podívat na zahradu, a tak otevřu prosklené dveře a vkročím do příjemně měkké trávy. ,,Všechno nejlepší!" ozve se najednou naproti mě. Kolem velkého stolu sedí celá moje rodina. Všude visí balónky, hraje narozeninová písnička a na stole sedí krásný dort se zapálenými svíčkami. ,,Všechno nejlepší, lásko." doběhne ke mně Scott a společně přejdeme ke stolu. ,,Sfoukni to a něco si přej." řekne mamka a tak ji poslechnu. Řekla bych vám mé přání, ale to by se pak nevyplnilo. ,,Jak jste tohle všechno stihli?" zeptám se jich udiveně. ,,Spala si skoro dvě hodiny, takže bylo času dost. Napadlo to Bellu." usměje se na mě Scott a já tu malou potvůrku dojdu obejmout. Pak si rozbalím dárky a začne pořádná oslava.
--------------------------
,,Tak mi už půjdeme." ozve se mamka a s tátou se oba zvednou. Vyprovodím je k brance, kde se všichni rozloučíme. ,,Všechno nejlepší. A nezapomeň. Jednadvacet je jen jednou." šeptne mi mamka do ucha a pak nastoupí do auta. ,,Tak pojďte. Jde se uklízet." zavelí Scott a mi s Bell ho poslechneme. ,,Děkuju vám." obejmu je oba a nakonec z toho vznikne rodinné objetí. Kdo by si pomyslel, že v jednadvaceti budu mít tak úžasnou rodinu.
Dneska to nebylo tak úplně zajímavé a vím, že se těšíte na to, až zjistíte, co se jim narodí, ale to si musíte počkat do další kapitoly, která bude, kromě epilogu, poslední a možná ji vydám ještě dnes.... Budu ráda za koment či vote a láskuju vás ;*
ČTEŠ
What does it mean? ✔
RomanceNeznamená, že když řekne "MILUJU TĚ", že to je pravda. Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníš. Neznamená, že když jsi matkou, že tě muži nechtějí. Neznamená, že když toho máš hodně, že to nezvládneš. Neznamená, že když se uzavřeš doma...