,,Když nad tím tak uvažuju, už mám šaty a náš termín je až za půl roku. To už ale budu jedna velká koule! Tak mě napadlo, že bychom to mohli změnit. Třeba za měsíc." sdělím Scottovi v posteli své myšlenky. ,,Pokud chceš, tak dobře, ale musíme do konce týdne rozeslat pozvánky." promne si spánky. ,,Já vím. Promiň, že to tak komplikujeme." povzdychnu si a pohladím si ještě stále ploché bříško. ,,To vůbec ne! Ani jeden z vás nejste komplikace. Jen jsem poslední dobou dost unavený. V práci toho mám hodně." řekne unaveně a položí svou ruku na mé bříško. ,,Tak si uděláme odpočinkový víkend. Budeme si pouštět filmy a spát. Co ty na to?" napadne mě. ,,To by bylo super. Můžu zhasnout?" natáhne se k lampičce. Lehce přikývnu a uvelebím se. Scott se ke mně přidá a obejme mě kolem pasu. Do pěti minut jsme se oba ocitli v říši divů.
------------------------
Probudila mě ostrá bolest v břichu. Okamžitě jsem se vymrštila do sedu, což zapříčinilo mou nevolnost. Rychle jsem vyběhla z ložnice a namířila jsem si to do koupelny. Jen tak tak jsem to stihla. Rychle jsem se naklonila nad mísu a už to ze mě letělo. Ke konci jsem se už jen dávila. Z těch zvuků budu mít noční můru. ,,To bude dobrý." přiběhne za mnou Scott a chytí mi moje vlasy. Pak mě jemně pohladí po zádech. Když už vím, že je konec, spláchnu a rovnou si vlezu do sprchy, kde to vše ze sebe smyju. ,,Běž si lehnout." rozkážu Scottovi, který ještě v polospánku stojí u mé sprchy, aby se mi něco nestalo. ,,Dobře. Kdyby něco, hned mě vzbuď." rozkáže mi a já přikývnu. Po osprchování se převléknu do domácího oblečení a dojdu udělat snídani. Je něco málo po sedmý a to už bych stejně neusnula.
Když to dodělám, sednu si na gauč, zabalím se do deky a pustím si nějakou animovanou pohádku. V půlce si mi začnou klížit oči a tak je na minutku zavřu.
Scott:
Celý rozlámaný se vyhrabu z postele a vejdu do obýváku, kde je do deky schoulená má budoucí manželka a matka mého prvního dítěte. ,,Lásko, pojď do postele." šeptnu k ní. Ona ale zakroutí záporně hlavou a chytne mě za ruku. Stáhne mě vedle sebe a pak se na mě uvelebí. ,,Víš, že když si těhotná, máš docela sílu?" uchechtnu se. ,,Mlč!" praští mě do hrudi a tak ji jen políbím do vlasů a zakoukám se do děje nějakého animáku.
,,Stlejdo, můžu se jít taky koukat? Mě už se nechce spinkat." přicupitá k nám Bella a udělá na mě psí očička. ,,Jasně. Pojď sem." roztáhnu druhou ruku, kam se uvelebí a společně se mnou se směje dětským vtipům, co se v pohádce nachází.
------------------------------
Unaveně otevřu oči a zjistím, že ležím pořád tak, jak jsem usnula. ,,Dobré ráno." usměje se na mě Scott a vedle něj i Bella. ,,Dobré." povzdychnu si a odtáhnu se od něj. ,,Snídali jste?" ohlédnu se na stůl, kde už není nic, co jsem připravila. ,,Ano madam. Dokonce i nádobí je umyté." přikývne Scott. ,,Když jsi tedy vzhůru, můžeme započíst náš program. Začneme tedy prvním filmem a to bude Jak vycvičit draka." řekne jakoby do mikrofonu. ,,Fajn." zase se k němu přitulím a chytnu Bell za ruku.
-------------------------------
O měsíc později:
,,Buď opatrný. Neubližte si a ozvy se." rozkážu Scottovi, který se chystá jít na svou rozlučku se svobodou. ,,Neboj se. Uvidíme se zítra." mrkne na mě a dlouze mě políbí. ,,Miluju tě." šeptne mi do úst. ,,Miluju tě." vydechnu, když se odtáhne. ,,Pa Bell." pohladí malou holčičku vedle mě po vláskách a odejde. ,,Tak pojď. Doděláme ty jednohubky, než přijde babi a ostatní." popadnu ji za ruku a vydáme se do kuchyně.
-------------------------
,,Tak na naší ještě stále svobodnou Lis, kterou všichni z celého srdce milujeme." řekne už poměrně opilá mamka. ,,Na Lis." řeknou ostatní a usrknou si ze svých skleniček. Má rozlučka není tak divoká jako ta Scottova, protože tu všude běhají děti. Je tu se mnou mamka, babička, tety a moje kamarádky. ,,Půjdu uložit Bell." zvednu se a dojdu do pokojíku, kde už se Bell chystá do pyžamka. ,,Kde budou špát oštatní?" zašeptá. ,,Některý tady a ostatní půjdou domů, broučku." pohladím ji po vláskách a pomůžu jí se přikrýt. ,,Tak sladké sny, beruško moje." šeptnu ji do ucha a políbím ji na čelo. ,,Doblou." řekne ospale.
------------------------
,,Tak dobrou." popřeju všem, co tu dnes přenocují a vkradu se do ložnice. Dnes tu ale nespím se Scottem, ale s mou matkou. ,,Jsem tak ráda, že máš Scotta." řekne dost opile. ,,Já taky." usměju se a pohladím si už trochu zvětšené břicho. ,,Neříkám, že je Josh špatný otec, ale nikdy by to nebyl dobrý manžel. Scott tě miluje a je to na něm vidět. Moc vám to spolu sluší." pohladí mě mamka po tváři. ,,Jsem za tebe moc ráda." usměje se na mě a mě se po tváři sklouzne jedna neposedná slza. ,,Nesnáším, když jsem přecitlivělá." povzdychnu si a utřu si tvář. ,,Ach ty těhotný." zasměje se mamka a obejme mě. ,,Pojď si lehnout." pobídnu ji a obě ulehneme do peřin. ,,Sladké sny." šeptnu. ,,Užij si svou poslední svobodnou noc." zasměje se mamka a já jen protočím očima. Zítra v tuhle dobu už budu vdaná!
Olé! Co na to říkáte? Těšíte se na svatbu?? Jen chci říct, že už se pomalu blížíme ke konci, což mi přijde neuvěřitelný! Nikdy bych nevěřila, že tenhle příběh bude mít takový úspěch... Jste hrozně zlatý a moc vás láskuju ;***
P.S.: Mrkněte i na moje další příběhy :P
ČTEŠ
What does it mean? ✔
RomanceNeznamená, že když řekne "MILUJU TĚ", že to je pravda. Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníš. Neznamená, že když jsi matkou, že tě muži nechtějí. Neznamená, že když toho máš hodně, že to nezvládneš. Neznamená, že když se uzavřeš doma...