,,Zlatíčko, pojď sem!" zakřičím z kuchyně na Isabell, která ihned přiběhne. ,,Musíš si vzít sirup, jinak se neuzdravíš." řeknu a nakapu přesně dvacet kapek na lžičku. ,,Já nechči!" řekne a rozběhne se. Vrátím kapky zpět do nádobky a rozeběhnu se za ni. ,,Isabello, Pojď se!" křičím furt, ale jako kdyby mě neslyšela. Zrovna jsem u dveří, když někdo zaklepá. Jen otevřu a běžím dál. ,,Lis? Co to děláš?" uslyším od dveří Scotta a zastavím se. ,,Scotte, co tu děláš?" dám ruce v bok a rozhlídnu se. ,,Chtěl jsem se na něco zeptat, ale zapomněl jsem to." řekne a celou mě sjede od hlavy až k patám. Tak trochu jsem zapomněla, že na sobě mám jen tričko a kalhotky. Žádnou podprsenku! Ihned jsem si složila ruce na hrudi, aby to nebylo tak poznat. ,,Víš, že existujou mobily?" uchechtnu se. ,,Jasně. Jen jsem tě chtěl vidět." uculí se. ,,Nechytíš mě!" uslyším z obýváku. ,,Vydrž minutku." ukážu na něj ukazováček a zase se za ni rozeběhnu.
,,A mám tě ty potvůrko. Tohle se nedělá, utíkat takhle mamince." uslyším z chodby. Dojdu tam a spatřím Scotta jak drží Isabell v náruči. ,,Děkuju." řeknu udýchaně a ukážu mu, aby šel za mnou. V kuchyni dám Belle sirup a zase ji propustíme. ,,Takže, co si potřeboval?" sednu si na gauč. ,,Chtěl jsem se zeptat, jestli bys se mnou šla dnes na rande." podrbe se nervozně na zátylku. ,,Když seženu hlídání, proč ne?" usměju se na něj. ,,Dobře. Ozvy se. Vyzvednu tě v sedm." řekne a stoupne si mezi dveře. ,,A pusu dostanu?" nakloní se ke mně. ,,Za to, že si polapil mou dceru? Samozřejmě." zasměju se a políbím ho. ,,Tak večer." mávne na mě a zmizí na schodech.
,,Mami, si hodná, že ji pohlídáš. Vím, že to je dost narychlo, ale vynahradím ti to." usměju se na zrovna příchozí mamku. ,,To nic. Ráda pohlídám svou vnučku. Kde vlastně je?" rozhlídne se po bytě. ,,Kamarádka ji vzala vyvenčit. Abys už nemusela." zasměju se. ,,Tak ti aspoň pomůžu se připravit." pokrčí mamka rameny. ,,Co si bereš na sebe?" otevře mou skříň. ,,Ještě nevím. Nejdřív si musím udělat něco s vlasy a namalovat se." stoupnu se do koupelny. ,,Říkám ti, nech si je rozpuštěný a trochu si je navlň. Moc ti to sluší." podá mi žehličku na vlasy. ,,Fajn."
,,Tak se nám ukaž." pobídne mě mamka, která už půl hodiny čeká s Bellou v obýváku. Pomalu vyjdu z ložnice a obou spadne brada. Doslova. ,,Co je?" podívám se na sebe. ,,Si krásná." vydechne mamka. ,,Ale ne." zasměju se. ,,Mamí, moč ti to šluší." obejme mě Isabell. ,,Děkuju broučku." dám ji pusu do vlasů.
,,Dobrý den. Jdu pro Lisu." uslyším ode dveří. ,,Už jsem připravená." vejdu na chodbu a obuju si boty na podpadku. Popadnu kabelku a bundu. ,,Wau. Lis-ty-bože-ty-no-sluší-vypadáš-jsi krásná." vykoktá Scott. ,,Děkuju." zaculím se. ,,Tak zlato, buď hodná. Nezlob babičku. Pa. Mám tě ráda." rozloučím se s Bellou a dám ji pusu. ,,Pá mamí." zamává mi.
Se Scottem jsme šli do jedné restaurace, potom na procházku a nakonec divadlo. ,,Bylo to vážně fajn." řeknu, když nasedáme do jeho BMW. ,,To teda." přikývne. ,,Ještě nechci, abys šla domů. Co takhle zajet ke mně? Můžem kouknout na film." navrhne. ,,V tomhle?" ukážu na svoje šaty. ,,Tak si dáme jen víno a popovídáme si. Prosím." udělá psí oči. Je jak Isabell. ,,Fajn." přikývnu a on nastartuje.
,,Tak jsme tady. Tohle je mé království." otevře dveře do svého bytu. Všude měl ještě krabice. ,,Dáš si bílý nebo červený víno?" zeptá se mě a pomůže mi jako správný gentleman sundat bundu. ,,Červený." sednu si na barovou židli.
,,Takže tys vážně hulil trávu?!" zasměju se. ,,Jen na párty. Byl jsem mladej." zakucká se. ,,To já nemohla." posmutním. ,,Můžem si někdy udělat vlastní párty. Jen my dva." navrhne. ,,To by bylo fajn." přikývnu. ,,A-asi bych už měla jít." ucítím jak mi tuhnou nohy. Čím víc se tu zdržím a budu pít, tím míň budu schopná dojít domů. ,,Už jsem pil. Nemůžu tě odvézt. Musíš tu zůstat." zašklebí se. ,,Tak to byl tvůj plán?!" vyhrknu. ,,Ne. Ten byl jinej." zadívá se mi vážně do očí. ,,Ehm-opravdu bych měla jít. Řekla jsem mamce, že se vrátím." řeknu dost omámeně. ,,Lis, ty ani nevíš, jak moc tě chci." zašeptá. ,,Dobře, ale nevím, jestli chci já tebe." řeknu a on zbledne. ,,Dělám si srandu." zasměju se a políbím ho. ,,Blbej vtip!" řekne mezi polibky. ,,Bude další pokud nepůjdem do ložnice." zavzdychám, když mi zkousne dolní ret. Chytne mě za boky a já mu obmotám nohy kolem pasu. Oba nás zvedne a donese do ložnice. Tam mě povalí na postel.
Sundám mu tričko a rozepnu pásek. On mi rozepne šaty a já se z nich vyvlíknu. On ze sebe shodí džíny a zase se na mě povalí. ,,Tvůj kamarád se dost těší, že?" zavtipkuju, když ho ucítím. ,,Hrozně." zavzdychá a jedním pohybem rozepne mou podprsenku. Své rty přesune na můj krk a obsype ho jemnými polibky. Pak se posune níž. Ze zdola se na mě podívá. ,,Připravena zažít dobrodružství?" chytne můj lem kalhotek. ,,Vždycky." usměju se na něj a on zatáhne.
Probudí mě sluneční světlo. Opatrně otevřu oči. Rozhlídnu se a všude je jen oblečení. Podívám se vedle sebe a dost se leknu. Vedle mě leží nahej Scott. Hned se uklidním, protože si vzpomenu, co se stalo. A taky spatřím jeho dokonalou hruď. Jemně pohladím jeho břišáky a políbím ho. ,,Vstávej šípková Růženko." otevře oči a usměje se. ,,Máme dobrou náladu?" zeptá se a já přikývnu. ,,Ale budu muset domů. Ani sem se neozvala." řeknu a vylezu z postele. ,,A co já? Mě tu necháš?" zaškemrá. ,,Musím, pokud nechceš jít se mnou." oblíknu se. ,,Rád. Chci být s tebou a Bellou. Mám vás rád." usměje se a lehne si na záda. ,,Přesně to je to, co potřebuju." sednu si na něj obkročmo a políbím ho. ,,Děkuju." zaculím se. ,,Než půjdem, měli by ses stavit v koupelně. Ten cucflek na krku se bude blbě vysvětlovat." zasměje se a já vběhnu do koupelny, kde ho ihned zamaskuju. Vážně jsem zamilovaná.
Ták? Jejich the first time je za nimi, tak co vy na to? Není to moc brzy? Hned na prvním rande? Budu ráda za každou podporu a taky se můžete mrknout na další moje příběhy (dole adresy).
P.S.: Šaty, co měla na sobě, nahoře ;)
Příběhy:
https://www.wattpad.com/story/98375801-infinity
https://www.wattpad.com/story/92381548-bad-things
https://www.wattpad.com/story/94169932-another-world
https://www.wattpad.com/story/80374569-because-i-love-you-%E2%9C%94
ČTEŠ
What does it mean? ✔
Storie d'amoreNeznamená, že když řekne "MILUJU TĚ", že to je pravda. Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníš. Neznamená, že když jsi matkou, že tě muži nechtějí. Neznamená, že když toho máš hodně, že to nezvládneš. Neznamená, že když se uzavřeš doma...