Svatba 2/2
,,Děkujeme." řekne zpěvačka do mikrofonu potom, co dozpívala. ,,A nyní nastal čas na tanec našich novomanželů!" rozezní se celou zahradou a všichni začnou nadšeně tleskat. Scott se tedy zvedne a nabídne mi ruku. Já ji s úsměvem přijmu a vydáme se doprostřed tanečního parketu. Všude kolem nás se rozezní pomalá hudba a my se začneme pohupovat do rytmu. Po pár sekundách se k nám začnou přidávat další a další, až je nakonec taneční parket úplně plný. ,,Když si to tak uvědomuju, já ani nevěděl, jak tančíš." uchechtne se Scott. ,,To je pravda. Co kdyby sis vzal úplný dřevo?" zasměju se mu do ramene. ,,Asi bych se s tím musel naučit žít." povzdychne, ale pak se oba rozchechtáme. ,,Jsem ráda, že se tu vše povedlo." vydechnu spokojeně. ,,Jo. Je to úžasný. I Bell si to moc užívá." přikývne a já udělám otočku. ,,Co bude, až se to narodí? Bude s Bell v jednom pokoji?" dojde mi. ,,Něco vymyslíme. Teď na to nemysli a užívej si náš první manželský tanec." šeptne mi do ucha.
------------
,,Nevytratíme se už?" šeptne ke mně Scott. ,,Rozloučím se s našima." oznámím mu a zvednu se. ,,Tak my už jdeme. Jsme dost unavený." šeptnu k mamce. ,,Dobře. Hlavně si nepřidělejte další dítě. Myslím, že dvě vám zatím stačí." řekne přiopile. ,,Dobře." zasměju se a oba je políbím do vlasů. ,,Uvidíme se ráno." mrknu na ně a vrátím se ke Scottovi. ,,Mamka ti vzkazuje, že mi nemáš dělat další dítě, že dvě nám zatím stačí." uchechtnu se a Scott propadne obrovskému výbuchu smíchu. ,,Beru na vědomí." zasměje se a spadne na postel. ,,Ah. Dnešek byl fakt náročný." vydechne. ,,Mluv mi o tom." šeptnu a rozepnu si šaty. ,,Pomůžu ti." vyhrkne Scott a hned se ke mně přižene. ,,Jak jinak." zasměju se. Svléknu se tedy do spodního prádla a pak se otočím čelem ke Scottovi. ,,Už roste." klekne si k mému břichu. ,,Taky už to bude víc jak tři měsíce." připomenu mu. ,,Já vím." pohladí mé břicho a pak ho jemně políbí. ,,Už aby byl ten prcek venku." povzdychne se a zase se zvedne. ,,Taky se těším." usměju se na něj a políbím ho. ,,Co takhle masáž?" navrhne. ,,To by bylo úžasný." vydechnu a ihned si sednu na postel. Scott se svlékne jen do trenek a rozepne si košili a pak se přesune k mým zádům, které začne masírovat. Když už skoro z toho blaha slintám, ucítím na svém rameni jemný polibek, který začne posouvat výš a výš, doku nedojde k mým rtům. ,,Pořádně si tu svatební noc užijeme." zavrní mi do ucha a pak se začnou dít věci...
-------------
,,Tak můžete být v klidu. Vaše miminko je zdravé a roste tak, jak má." usměje se na mě doktor a podá mi ubrousek, abych si mohla utřít gel z mého břicha. ,,Budete chtít vědět pohlaví?" zeptá se a já se tázavě kouknu na Scotta. ,,Chceš to vědět?" šeptnu k němu. Chvíli přemýšlí, ale pak zakýve hlavou. ,,Ne." odpovím doktorovi. ,,Chceme to jako překvapení." usměju se a Scott mi stiskne ruku. ,,Dobře tedy. Uvidíme se zase za týden." rozloučí se s námi doktor a mi se vydáme domů.
------------
,,Holky?! Jsem doma!" křikne na nás s Bell Scott. ,,Stlejdo!" přivítá ho Bell, která mu hned skočí do náruče. On i s Bellou v náruči se ke mě skloní a jemně mě políbí na rty. ,,Ahoj lásko." šeptne ke mně. ,,Fujky." ozve se Bella, čemuž se oba zasmějeme. ,,Mám pro vás překvapení." zazubí se. ,,Novou panenku?" vyjekne Bell. ,Ne. Dnes to není panenka." zakroutí hlavou a sáhne si do kapsy. Pak vyndá jeden klíč. ,,Na co klíč?" zamračím se. ,,Klíč od domu. Koupil jsem nám dům!" vykřikne a my s Bell obě zapištíme. ,,My budeme mít dům!" rozveselí se Bell a začne běhat po domě. ,,Ty jsi úžasný." obejmu ho a pořádně nasaju jeho vůni. ,,Zítra se tam začneme stěhovat." mrkne na mě a z chodby přinese pár krabic. ,,Jdeme balit!" zavelí.
---------
,,Ó můj bože!" vykřiknu, když spatřím náš budoucí dům. ,,Líbí?" koukne na nás Scott. ,,Je nádherný." řeknu a z oka mi ukápne jedna malá slza radosti. ,,Tady spolu budeme žít do konce života." šeptne ke mně a odemkne dveře. ,,Olalá!"
Tak a máme tu druhou polovinu. Sice to není celé jen o té svatbě, ale blá blá blá. Prostě je to druhá půlka svatby. Jinak názor? Pusu ;*
BTW: Nahoře je jejich dům ;P
ČTEŠ
What does it mean? ✔
RomanceNeznamená, že když řekne "MILUJU TĚ", že to je pravda. Neznamená, že když použijete kondom, že neotěhotníš. Neznamená, že když jsi matkou, že tě muži nechtějí. Neznamená, že když toho máš hodně, že to nezvládneš. Neznamená, že když se uzavřeš doma...