Enielee: O gréckej mytológii neviem veľa, len to čo som si zapamätala zo základnej školy. Bohovia sídlili na Olympe, hlavných bohov bolo 12...Nikdy som sa o to moc nezaujímala. Prečo?
Apollón: Všetko o čom ste sa učili je totiž pravda.
Enielee: To mi teraz akože tvrdíš že všetci tí bohovia existujú? Zeus, Poseidón? Nezmysel.
Poseidón: *odkašle si* vyzerám snáď ako tieň?
Hádes: Ty vyzeráš ako voda.
Apollón: Ste ako malé deti...to sa vážne správam rozumnejšie? Som o tisícročia mladší!
Enielee: Voláš sa Apollón. A tvrdíš že starí grécki bohovia existujú. Čo to má znamenať?
Apollón: Žeby pravda?
Enielee: Ste nejaká zvláštna organizácia na úteku z psychiatrie?
Afrodita: Psychiatria je príliš biela...žiadna ružová...ako ti máme teda dokázať že všetko je pravda?
Enielee: Hm... nemal Apollón slnečný voz? Za chvíľu by malo svitať.
Apollón: Sakra! *zmizne*
Enielee: On... zmizol. Rovnako ako ty predtým. *ukáže na Persefonu* Dajme tomu že máte pravdu. Všetci ste bohovia, existuje Olymp, podsvetie, slnečný voz a to všetko...Ale čo to má spoločné so mnou?
Apollón: *objaví sa pred nimi* Automatické šoférovanie nadstavené *slnko vyjde* Tak už veríš? *pozrie na Enielee*
Enielee: Čo iné mi zostáva?
Apollón: Výborne!
Persefona: Vezmeme ju na Olymp?
Afrodita: Jasné *premiestni všetkých na Olymp*
Enielee: To nemyslíte vážne... to je fakt...? Nádherné... Nemožné...
Iris: Späť k veci. Tuto Persefona je tvoja mama a Athénin syn je tvoj otec. Nie si poloboh, ale nie si ani boh.
Enielee: Polobohovia, bohovia, Persefona, Athéna... je toho na mňa moc. Čo bude ďalšie? Budem raňajkovať s Diom a venčiť Cerbera?!
Zeus: Ja neplánujem raňajkovať s nikým *zazerá na okolie*
Poseidón: Koktejl?
Enielee: Vy ste Zeus? A vy ste zas kto? Rovno Poseidón, však? Heh, asi som blázon.
Poseidón: Som slávny! *mieša párty koktejly*
Demeter: Máš rada cereálie?
Enielee: *omdlie*
Hádes: Hovoril som ti že jej nemáš ponúkať cereálie!
Apollón: *napodobňuje zvuk sanitky a sadne si k Enielee, skúsi jej pulz* Žije!
Hestia: Už som jej zariadila izbu! Myslíte že má rada oranžovú?
Apollón: Oranžová ako pri západe slnka...
Hestia: Hej, nejaká taká. Kto ju tam odnesie? Je to izba číslo 21.
Apollón: *zákerný úsmev*
Persefona: Ty nie! Poseidón?
Apollón: Neskoro *zmizne aj s Enielee*
Persefona: No to snáď nie...
Athéna: Mám z toho zlý pocit...
Afrodita: *spieva si niečo o láske*
Athéna: Toto sa mi už vážne prestáva páčiť. Je to moja vnučka! *beží niekde kde si myslí že je Apollo*
Persefona: Moja dcéra! *beží za Athénou*
*keď všetci vbehnú do izby Enielee uvidia Apollóna, ktorý spieva Enielee uspávanku*
Hestia: Prepáč Apollón. Falošný poplach. Ideme preč. *pozrie na bohov v izbe a naznačí okamžitý odchod*
Zeus: Prečo sakra všetci v rodine spievajú?! Ešte nech začne spievať Héra a Artemis a ja si možem hodiť mašľu...
Persefona: Lalala, nanana!
Zeus: *trieska hlavou o stenu*
YOU ARE READING
Rozhovory gréckych bohov
FanfictionBohovia-nesmrteľné bytosti s neobmedzenou mocou, ktoré vládnu celému svetu? Možno. ...teda, až dokým sa raz nepotknú a nespadnú z Olympu. ...alebo kým sa neotrávia Hestiinými výtvormi, ktoré nazýva jedlom.