~RÁNO~
*z Vodkinej a Thanatovej izby sa ozve výkrik* JA TÚ MALÚ MRCHU ZABIJEM!
Vodka: *s nevinným úsmevom pokračuje v jedení raňajok* Dnes je pekné počasie, však?
Iris: Čo si zas urobila? Thanatos znel dosť naštvane...
Vodka: Netuším o čom hovoríš. Pôjdeme dnes niekam? *stále sa nevinne usmieva*
Thanatos: *vôjde do jedálne s bundou a kapucňou na hlave* Ty hmyzácka potvora! Prečo? Prečo? Sakra, prečo práve ja som sa stal obeťou tejto hroznej alkoholickej bohyne?!
Vodka: *postaví sa na odchod, keď prechádza okolo Thanata sa zasmeje* Pekná bunda.
Thanatos: Čo už s tebou... keď vidím ten tvoj výraz, nedokážem sa na teba hnevať...ale sakra, prečo práve blond?
Vodka: Netuším. K tebe sa mi hodila najmenej...zrejme preto. *zákerne sa usmeje a rýchlo dá Thanatovi dole kapucňu* Bude to mňa kaderníčka!
Thanatos: *chytí do ruky svoje, teraz blond vlasy* Čierne boli krajšie...ale fakt, ten ružový pásik si si mohla odpustiť.
Vodka: A to si zrejme ešte nevidel všetko. *uškrnie sa*
Thanatos: Čo? Čo si ešte urobila?
Vodka: Nič podstatné... možno trochu egoistické. Raz na to však prídeš. Myslím, že čoskoro. *pozrie na ostatných bohov* Poďme na pláž!
Thanatos: Tak fajn...*ešte raz naštvane zazrie na Vodku a odíde do izby po veci*
Vodka: *zákerne sa zasmeje* Dobré ráno, Wine! Ako si sa vyspal? *pribehne k jeho stoličke, kopne do nej a on z nej spadne*
Wine: Je neslušné kopať do stoličiek a iných vecí! *vezme si svoju knihu a odíde preč*
Vodka: Je neslušné sa neodzdraviť a neodpovedať na otázky! *urazene odíde za Thanatom*
Thanatos: *všimne si Vodku, ktorá prišla do izby* Ty...ty si mi vážne na chrbát napísala "Vodka je najúžasnejšia"? Si strašne sprostá, vieš o tom? Nejde to dole...ani tá farba z vlasov.
Vodka: *hodí sa na posteľ a stále sa uškŕňa* Keď ty si vyzeral tak sladko, keď si spal. Musela som ťa prikrášliť tým nápisom. A tie vlasy? Nudila som sa.
Thanatos: *pretočí očami* Poď radšej na tú pláž... možno nájdem nejaký pekný šuter, ktorý ti hodím do hlavy.
Vodka: Šutre sú moja záležitosť. *unudene sa postaví z postele* Keď mne sa chce spať... vieš aké je namáhavé nafarbiť niekomu vlasy, keď spí? Ale na pláž ísť musíme. Ako inak by sa ľudia dozvedeli kto je najúžasnejší?
Thanatos: Ak si nedám dole tričko, ten nápis neuvidia. *výškerí sa na Vodku*
Vodka: A čo ak ťa donútim? *usmeje sa ešte viac*
Thanatos: A ako ma chceš donútiť?
Vodka: Čo ak sa budem vyhrážať?
Thanatos: Nemáš sa čím, takže smola, Vodička milá Modrooká.
Vodka: Voda sa nemôže porovnávať s alkoholom!!!!!!! GRRRR!!! *hodí po Thanatovi vankúš* Už sa to konečne naučte!
Thanatos: Vďaka za vankúš...*ľahne si na podlahu* A tu zostanem. Nedostaneš ma odtiaľto.
Vodka: Tak fajn. *ľahne si na Thanata* Šach mat!
*v izbe sa objaví Héra* Tak vy si idete na dovolenku a mňa nepozvete? No to je skvelé...
Vodka: Zalez niekam kravské lajno! Choď otravovať niekoho iného. *oprie sa o Thanata a zavrie oči*
Héra: Pravda. Takže Zeus, kde ťa len máme? *zmizne*
Vodka: *pozrie na Thanata* Zeus bude s Létó. To bude psina, keď tam Héra príde. *uškrnie sa*
Thanatos: Létó ju tresne po hlave fľašou z ...vodky.
Vodka: Ako opatrovateľka si nanič, ale ako vankúš si úžasný. Nie tak ako ja samozrejme.
Thanatos: No dovoľ! Ja som úžasný aj ako opatrovateľka.
Vodka: A odkedy slúži opatrovateľka ako vankúš? Hm?
Thanatos: Odkedy sa narodil dokonalý, krásny, šikovný a múdry Thanatos.
Vodka: To, čo si povedal je možno pravda, ale ja som oveľa krajšia, múdrejšia a šikovnejšia. A o dokonalosti ani nehovorím.
Thanatos: Tak teda dobre. Múdrejší ustúpi. Si dokonalá, krásna, múdra a čo ja viem čo ešte... nechceš zo mňa zliezť? Si ťažká a zas si budem musieť upravovať krídla...
Vodka: Počkať. Ty si povedal,...že som krásna? Okrem mňa mi to nikto ešte nepovedal...
Thanatos: Veď si... síce máš divné oblečenie a strapaté vlasy, ale celkovo to nevyzerá až tak zle. Rozhodne nie tak zle ako Wine. *zasmeje sa*
Vodka: Wine je katastrofa katastrof. Až teraz som si všimla, aké máš zaujímavé oči. Sú ako nekonečne hlboké studne. Dalo by sa do nich pozerať naveky. *zahľadí sa mu do očí*
Thanatos: Ibaže ešte nikto presne nevedel určiť, akej sú farby. Dokážeš to?
Vodka: Sú vždy iné. Keď cez tvoju tvár prejde tieň, stmavnú. Vo svetle by sa dali prirovnať k zlatu. Keď si smutný sú ako pod hmlou. Ako keby vtedy svet nevnímali a skryli sa za oponu. Naopak, keď si šťastný pobehujú v nich iskričky a osvetlejú. Tak ako teraz...
Thanatos: *usmeje sa* Máš pravdu. Ako to, že ma tak poznáš? Stretli sme sa nedávno.
Vodka: *pousmeje sa* Neviem, je to ako keby som ťa poznala už celý život. Ako keby sme boli najlepšími priateľmi.
Thanatos: Veď to aj sme, Modrooká. To teda sme.
Okej... pôvodne to nemalo byť celé o Thanatovi a Vodke, ale tak... snáď to nevadí.:D
VOUS LISEZ
Rozhovory gréckych bohov
FanfictionBohovia-nesmrteľné bytosti s neobmedzenou mocou, ktoré vládnu celému svetu? Možno. ...teda, až dokým sa raz nepotknú a nespadnú z Olympu. ...alebo kým sa neotrávia Hestiinými výtvormi, ktoré nazýva jedlom.