Časť bez názvu

297 63 7
                                    

-03:00 v noci-

Hestia: *pohmkáva si nejakú divnú melódiu a prehrabáva sa v hotelovej kuchyni* Sušené huby, pár chrobákov za chladničkou, jogurt štyri roky po záruke... Nič moc teda, ale raňajky by sa z toho urobiť dali.

Vodka: *zo zadu sa priplíži k Hestii* Ty v žiadnom prípade nič nevar!

Hestia: A prečo by som nemala?

Vodka: Nechcem byť zlá, ale tvoje jedlá sú zvyčajne... vlastne stále rádioaktívne.

Hestia: Ale ja mám dnes narodeniny. Aspoň dnes mi to dovoľ.

Vodka: Dobre, ale ja to jesť nebudem. Thanatos si dá. *uškrnie sa*

Hestia: Jasné, že si dá. Naservírujem to celému hotelu. 

Vodka: Tak to ich idem varovať. *zmizne*

Hoci sa Vodka veľmi snažila, nepodarilo sa jej za jednu noc obísť všetkých smrteľníkov aj bohov (nikdy by si to sama nepriznala, ale kamery vedeli svoje- v polovici zaspala na chodbe) v hoteli, takže niektorí predsa len ochutnali Hestiine-ako inak- nejedlé raňajky. Skočilo to tak, že niektorí smrteľníci skončili v nemocnici, iní zas pre istotu ani neodchádzali z toaliet. Bohovia, ktorí už samozrejme boli ako tak odolní voči toxickým látkam v takzvanom "jedle" vyrobenom v dielňach Hestie Olympskej dopadli o niečo lepšie. Apollón na raňajky neprišiel, a dobrosrdečná Vodka aj tak väčšinu stihla upozorniť-až na Winea a Thanata...alebo žeby ich neupozornila zámerne? To už sa zrejme nikto nikdy nedozvie. V každom prípade, Wine po prvom súste vyskočil z okna, zrejme pre hroznú chuť a Thanatos mal z jedovatých raňajkových výparov halucinácie- kričal, že ho chcú zožrať okrídlené stoličky, načo sa Létó skryla do najbližšieho protiraketového krytu. Hestiu radšej urýchlene odviedli z hotela aby ju skutočné kuchárky náhodou neumlátili panvicami. No aj tak to bol pre ňu dobrý deň- večer, keď už boli Wine aj Thanatos v poriadku, jej usporiadali narodeninovú oslavu. Athéna síce tvrdila, že jednoducho nie je možné, aby niekto z Kronových detí (možno s výnimkou Dia) vedel dátum svojho narodenia, lebo ich milý otecko Kronos hneď po narodení zjedol. Zrejme to bola pravda, Athéna sa totiž mýli len málokedy. Ale tu sa pravdu zrejme tiež nikdy nikto nedozvie...

Čo z toho celého vyplýva? Absolútne nič, možno až na ten dávno známy fakt, že Hestiu sa ku kuchyni vážne púšťať neoplatí.

Chceme sa ospravedlniť, že nová časť nebola tak dlho. Nebolo to pre nedostatok času či pre to, že by sa nám nechcelo písať. Išlo o technické problémy. To je aj dôvod toho, že táto časť je taká trochu netradičná. Je to kvôli tomu, že záver som musela dopísať sama bez Clary, tak snáď to moc nevadí.:/





Rozhovory gréckych bohovTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon