Do podsvetia vstup zakázaný

451 57 30
                                    

Afrodita: *poskakuje okolo Hádesa a melie niečo o tom, ako im to s Apollónom praje*

Hermés: *priplíži sa k Afrodite, zakričí "čmajz", zoberie jej mobil a utečie*

Hádes: *nenápadne sa vzďaľuje* Áno, presne tak, zabi Hermésa. Len nechoď za mnou, prosím...

Zeus: Nie som si istý, či mám byť znechutený alebo naštvaný...

Hádes: To znechutenie sa mi pozdáva viac.

Zeus: Tu vládnem ja, takže si možem vybrať pocit aký ja chcem!

Hádes: Tak si vyber. Ja som ti len poradil. *snaží sa dostať ďalej od Dia*

Zeus: Do Tartaru s tebou! *naštvane odíde*

Létó: Tartar? Fujky. Tam ísť nechcem.

Apollón: *zjaví sa vedľa Hádesa* Ó Tartar, ako ľúbezne to znie. Výletu však treba, povedať NIE! Kvety tam nerastú, slnko tam nesvieti. Nie je to miesto pre deti.... Apollón je úžasný!!!

Hádes: Vážne ťa baví v jednom kuse vymýšľať rýmy?

Apollón: Na otázku básňou odpovedať musím. Teda, aspoň to skúsim. Cestovať tieňmi baví ťa tiež... Hypnos! Ty v podsvetí zase nelež! *hlasno kopne do zeme* V básniach sa všeličo vyjadriť dá, je však ťažko povedať aká to bude....Hm...Beda?

Hádes: Zbláznim sa z teba.

Apollón: Blázon sa zblázniť viac už nemôže. Láska však bláznovstvo premôže.

Hádes: Sklapni, Slnečnica! *zakryje si uši a začne chodiť do kruhu*

Apollón: *mávne rukou* Nerozumieš poézii... *zmizne a zjaví sa pred Hádesom* Nudím sa... čo ideme robiť?
Hádes: Na čo zas myslíš?

Apollón: *na tvári sa mu objaví úsmev* Ťažko povedať...

Artemis: Ste nechutní. Aspoň choďte do podsvetia, prosím...*zmizne*

Apollón: Ty si nechutná! Ja som myslel na Paríž! Vskutku nádherné mesto.

Hádes: *chytí Apollóna za ruku a obaja zmiznú*

~PODSVETIE~

Apollón: A teraz prichádza čas na niečo, čo sa žiadalo už dlho. *obtrie si pery o Hádesove* Milujem ťa.

Hádes: Eh...uh...hej... jasné...*pozerá do zeme* ...aj ja teba, Slnečnica.

Apollón: *podvihne Hádesovi hlavu tak, aby si hľadeli do očí* Kľud, môj milý idiot... *pobozká ho*

Thanatos: *prechádza okolo Apollóna a Hádesa* Nenechajte sa rušiť, ja padám...

Rozhovory gréckych bohovWhere stories live. Discover now