Wine: *prechádza sa po Olympe s hrubou knihou 'Fyzika po nemecky'* Zaujímavé...ale toto je nesprávne...hm...
Vodka: *priplíži sa k Wineovi a ukradne mu knihu* Fyzika po nemecky... to čo je za blbosť?
Wine: Je to dokonalý súpis znalostí fyzikálnych zákonov a vzorcov...nie ako tie blbosti ktoré ty nazývaš knihami.
Vodka: *zákerne sa zasmeje* Čo ak by len tak náhodou spadla z Olympu? *pomaly sa blíži k okraju*
Wine: Vodka... týmto si len dokazuješ svoju podpriemernú inteligenciu... vráť mi tú knihu, prosím.
Vodka: Tak podpriemernú inteligenciu, hej? Chceš ju? *zamáva mu knihou pred nosom* Tak to si ma musíš chytiť!!! *rozbehne sa s knihou preč*
Wine: *znechutene mávne rukou* Aj tak mám ďalších päť takých istých...
Vodka: *pribehne k Wineovi s knihou v ruke* Tie ostatné štyri som spálila... ale omlylom! Možno....
Wine: Ty...daj ju sem! *natiahne ruku za Vodkou*
Vodka: Ako som povedala už skôr, musíš si ma chytiť! *zmizne*
~PODSVETIE~
Thanatos: *prechádza sa po paláci a hľadá Hádesa (cestou kopne do Hypna ktorý leží na podlahe)* To je zvláštne...no, nevadí. *kopne do Hypna zas*
Vodka: *zjaví sa pár centimetrov od Thanata so zákerným úsmev na perách, no keď si všimne Thanata, úsmev jej zmizne* Ups...
Thanatos: Čo tu robíš?! Diove malé otravné decká tu majú vstup zakázaný.
Vodka: *na chvíľu sa usmeje a podá Thanatovi knihu* Darček!
Thanatos: *zvedavo si prezrie knihu* Vyzerá nudne, ale v tom prípade zapadne do knižnice... všetko v podsvetnej knižnici je nudné. Keď už si tu, môžem ťa tu previesť, nech máš aspoň trochu prehľad ako to vyzerá v podsvetí, keďže sa sem zrejme moc často nedostaneš.
Vodka: Paráda! Ukáž mi Kerbera. Wine mi o ňom hovoril. Jeho opis bol nudný a zdĺhavý, ale vidieť ho chcem.
Thanatos: Tak teda...*chytí Vodku, zmiznú a objavia sa pred obrovskou psou búdou* Vieš, aj Kerberos potrebuje voľno. Vtedy si žije ako každý iný pes. Ale do tej búdy by som na tvojom mieste neliezol...
Vodka: Neskoro! *vbehne do búdy*
Hádes: *objaví sa pri Thanatovi* Naozaj je taká blbá ako vyzerá? *pozrie na budú* Hej, ty tam, Mucha mladšia! Žiješ?
*z búdy vybehne Kerberos s Vodkou na chrbte*
Vodka: Skrotila som ho!Hádes: Super, ale teraz už vypadni. No... a pozdrav odo mňa Apollóna.
Vodka: Ale tu je lepšie ako na Olympe. Tam sú samí retardi. A Apollóna si pozdrav sám, keď chceš. Ja Hermésa nikomu robiť nebudem.
~OLYMP~
Létó: *zvláštne pozerá na Apollóna* Gigantické simulujúce chrobáky...
Apollón: *s nadzdvihnutým obočím pozerá na Létó* Si šialenejšia ako predtým. To sa vôbec dá? Kde je vlastne Enielee?
Létó: *s nadšeným úsmevom* Vybuchla!
Apollón: A-ale to sa... vedel by som... je to vtip, však? Povedz, že to je vtip!
Létó: Je to presne taký vtip ako to s tým klonom...a úprimne, nehodila sa k tebe.
Apollón: *pozrie na Létó s pohľadom plným bolesti* Prečo vy-vybuchla?
Létó: Lebo tvoj klon si vybral niekoho iného.
Apollón: Toto je teda doba! Už ani na klony sa nedá spoľahnúť. Blbá Hekaté... *zmizne*
Létó: Ale Hádes by sa k tebe naozaj hodil...
VOUS LISEZ
Rozhovory gréckych bohov
FanfictionBohovia-nesmrteľné bytosti s neobmedzenou mocou, ktoré vládnu celému svetu? Možno. ...teda, až dokým sa raz nepotknú a nespadnú z Olympu. ...alebo kým sa neotrávia Hestiinými výtvormi, ktoré nazýva jedlom.