~NA PLÁŽI~
Afrodita: Krásne počasie. Dokonalé na opaľovanie sa.
Poseidón: MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *vbehne do mora a už ho nikto nevidí*
Hestia: *rozdáva všetkým bohom varenú kukuricu* Ak bol nejaká z tých kukuríc Nico, Hádes má zabije...
Zeus: Fujky, príliš veľa svetla. *skryje sa pod slnečník a začne čítať "Staré grécke povesti a báje* Čože?! To má byť vtip? Veď tak to vôbec nebolo!
Athéna: Nechcem byť ako Hádes, ale... nudím sa! Idem čítať nejaké ľahšie čítanie... *v ruke sa jej objaví dvetisícpäťstodesať stranová kniha a začne ju čítať*
Artemis: *nakloní sa k Athéne* Čo čítaš?
Athéna: *odtrhne zrak od knihy a zavrčí* Nevyrušovať! *opäť začne čítať, ale knihu nakloní tak, aby Artemis videla jej názov*
Artemis: To je celé len o rastlinách? Musí to byť riadne nudné...minule to čítal Wine.
Athéna: *zavrčí ešte viac* Ja to už čítam siedmykrát a nudné to vôbec nie je. Napríklad až teraz som si všimla, že... *začne niečo rýchlo vysvetľovať*
Wine: Pravda, to som si nikdy neuvedomil!
Zeus: Afrodita a Áres súrodenci?! Ktorý debil napísal túto knihu?! *odhodí "Staré grécke báje a povesti" do Héry*
Héra: To si si mohol odpustiť! *urazene odvráti hlavu*
Zeus: Toho spisovateľa si nájdem... *so zákerným úsmevom zmizne*
Wine: Zeus by si mal konečne uvedomiť, že nie je dobré len tak bezdôvodne zabíjať smrteľní...prečo na mňa všetci tak pozeráte?
Vodka: Máš na hlave šuter... *hodí doňho šuter, ktorý mu pristane presne na hlave*
Wine: Prečo si to urobila? *odhodí šuter do vody* Ja som ti nikdy nič zlé nespravil...
Vodka: Pýtal si sa, že prečo na teba všetci tak pozerajú. Ja som len vytvorila dvôvod.
Wine: Iste... jasné...*rýchlym krokom odíde ďalej od ostatných bohov a potom zmizne*
Vodka: Hlupák... musím si vybrať ďalšiu obeť... *zašepká pre seba*
Thanatos! Ako sa dnes máš?Thanatos: Celkom fajn, keď tu nie je Hypnos. Čo ty, Vodička Modrooká?
Vodka: *zazrie na Thanata, no napokon sa zasmeje* Fajn, čo tvoje blond vlasy a dokonalo popísaný chrbát?
Thanatos: Ten nápis zmizol sám. A s tými vlasmi som už fakt celkom zúfalý...blond s ružovým pásikom, dokonalá kombinácia na to, aby smrteľníci zízali.
Vodka: Rada by som ti povedala nejaké slová útechy, ale žiadne neexistujú. Vyzeráš hrozne.
Thanatos: Ale za to môžeš ty! Tak mi aspoň povedz, ako to odstrániť. Predsa nechceš, aby bola tvoja opatrovateľka škaredá.
Vodka: *začne vymenovávať na rukách prstov* Ako opatrovateľka stojíš za nič, s blond vlasmi vyzeráš otrasne, nedokázal by si ustrážiť ani báger zamknutý v klietke, keď spíš, válaš sa po celej posteli... Hm, tých katostrof tam je dosť. Vlasy ti "upraviť" možem. *lusne prstami a Thanatos má vlasy ako predtým*
Thanatos: *objíme Vodku* Pre celé podsvetie, ďakujem! A to, že ako opatrovateľka stojím za nič nie je pravda.
Vodka: Ale je. Tak...po prvé! Opatrovateľka nikdy neobjíma tých, na ktorých dáva pozor. Je s ňou nuda a je to stará žena bez šiestich zubov a bradavicou na nose!
Thanatos: Tak dobre, opatrovateľka nie som. V tom prípade budem...hm... čo také by som mohol byť?
Vodka: Ťažko povedať... je to vážne ťažká matika. Buď, čo chceš, ale hlavne nebuď opatrovateľkou.
Thanatos: Budem súkromným lietadlom!
Vodka: Nie! Na to ani nemysli! Už je asi neskoro, však?
Thanatos: Tak teda...hm...supermegaúžasnodokonalý Thanatos, vládca podsvetia-heh, dobre že tu teraz nie je Hádes.
Vodka: Určite to počul. A teraz si po teba príde. Muhahaha!
KAMU SEDANG MEMBACA
Rozhovory gréckych bohov
Fiksi PenggemarBohovia-nesmrteľné bytosti s neobmedzenou mocou, ktoré vládnu celému svetu? Možno. ...teda, až dokým sa raz nepotknú a nespadnú z Olympu. ...alebo kým sa neotrávia Hestiinými výtvormi, ktoré nazýva jedlom.